پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

آشنایی با تشک خوشخواب سرویس خواب

تشک خوشخواب از بهترین انتخاب ها برای افراد خوش سلیقه است. برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را در مورد یک خرید عالی داشته باشید باید ابتدا نگاهی به انواع تشک و شرایط و خصوصیات آنها بیندازید تا بتوانید با اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهید. تشک هایی که تحت عنوان خوشخواب به بازار عرضه می شوند امروزه به عنوان جز لاینفک اتاق خواب ها هستند. با این حال ضمن در نظر گرفتن قیمت هر یک از مدل ها شرایط آنها را نیز در نظر داشته باشید.

تشک‌ طبی

برای خرید تشک خوشخواب مناسب چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

استاندارد

اولین مساله که باید در یک انتخاب درست مورد توجه باشد مساله رعایت استاندارد های تعیین شده برا اساس نیازهای افراد است. اما در حالت کلی یک تشک باید مقاومت بالایی از نظر فنر های به کار رفته در آن داشته باشد. یکی دیگر از نشانه های مرغوب بودن آن نوع پارچه مورد استفاده به همراه چگونگی دوخت و بسته بندی آن است. داشتن گارانتی و ضمانت یکی از مسائل بسیار مهم است که باید در هنگام خرید از آن مطمئن شد. نوع پارچه ای که در آن استفاده شده است .باید به دقت بررسی شود، چراکه ممکن است برخی اشخاص به دلیل شرایط آلرژیکی که دارند به بعضی از انواع آن حساسیت داشته باشند و نتوانند بر روی آن بخوابند.

خدمات پس از فروش تشک خوشخواب

برخی از محصولات وارداتی امکان دارد هیچگونه خدمات پس از فروشی در ایران نداشته باشند و از طرفی امکان دارد این محصولات دارای نمایندگی معتبر باشند که باید از صحت و سقم آن اطلاع کافی داشت. مواردی دیگر از جمله ضد آب بودن، عدم نفوذ حشرات به داخل آن و یا حتی ضر حریق بودن از دیگر مواردی است که باید استاندارد های لازم در آنها رعایت شده باشد.

پارامتر های مناسب

داشتن ارتفاع مناسب یکی از موضوعاتی است که باید بنا به اندازه تخت مد نظر قرار بگیرد. تخت شما دارای هر ارتفاعی که باشد باید ضخامت تشک آن یک مقدار از آن بیشتر باشد تا دچار فرو رفتگی نشود.انواع معمولی این محصولات همگی دارای یک ارتفاع مشخص هستند، اما در تشک خوشخواب و طبی این تنوع وجود دارد و می توان بنا به میزانی که می خواهید ضخامت مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

یکی دیگر از پارامتر های مورد توجه محتویات و موادی است که محصول از آن تولید شده است که شامل فنر ها و نمد و فوم و یونولیت و روکش و … هستند که در انواع خوشخواب مورد استفاده قرار می گیرد،در حالی که نوع معمولی صرفا شامل فنر و ابر و سایر مواد پر کننده مانند پشم هستند.

شرکت های ایرانی تولید کننده تشک

شرکت های ایرانی که در حوزه ساخت این خوشخواب ها فعالیت دارند کاتالوگ هایی را که مواد تشکیل دهنده محصولات را در آن دارند در معرض دید مشتریان قرار می دهند تا با خیال آسوده و اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهند. با این اوصاف از مهمترین پارامتر هایی که باید رعایت شود حفظ سلامتی در هنگام استفاده از این تشک ها است.

انعطاف پذیری تشک

تشک های نوع خوشخواب دارای انعطاف پذیری استانداردی هستند که برای کسانی که از بیماری های ستون فقرات و گودی های کمر و … رنج می برند بسیار مفید هستند. می توان این محصولات را برای استفاده راحت تر به همراه پایه های نگهدارنده مخصوصی که همراه آنها است خریداری نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که ست بودن پایه و تشک در کارایی هر چه بهتر آن بسیار موثر است و به هیچ عنوان از پایه های قدیمی برای تشک خوشخواب استفاده نکنید چراکه جوابگوی مزایای آن نخواهد بود و کارایی آن را به شدن کاهش می دهد.

برای امتحان کردن میزان سفتی و یا نرمی آن می توانید بر روی آن دراز بکشید و آن را آزمایش کنید. اگر دست شما از زیر گودی کمرتان رد شد که نشان دهنده سفت بودن و اگر به هیچ عنوان رد نشود به این معنی است که نرمی آن بیش از حد می باشد.

سایز و قیمت

اگر بخواهیم یک تشک خوشخواب با اندازه های دلخواه تهیه کنیم باید با توجه به قد خود را در نظر بگیریم. معمولا سایز های استاندارد در حدود ۱۶ سانتی متر و عرض آنها برای دو نفره ۲ متر می باشد.

همچنین تشک های تکی هم به طول ۱۸۰ و عرض ۸۰ سانتی متر هستند که هر کدام از آنها با توجه به سایز و ترکیبات به کار رفته در آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند.

ساختار تشکیل دهنده تشک‌ طبی

در حالت کلی اگر بخواهیم تشک طبی و نوع معمولی آن را مورد مقایسه قرار دهیم باید در ابتدای امر به ترکیباتی که در ساخت آنها استفاده شده است توجه داشت و دید که چه مساله ای باعث تمایز این دو نوع شده است. ساختاری که نوع طبی از آن به تولید رسیده است بر اساس اصول مهندسی و محاسبات منطقی می باشد، بر همین اساس است که فاقد مشکلاتی هستند که نوع معمولی دارند. این ساختار به طور معمول شامل سه قسمت اصلی رویه و بدنه و اسکلت است.

تشک زینوس طبی

حفظ ساختار کلی این نوع تشک به وسیله مموری فومی که با تراکم بسیار زیاد در آن به کار رفته است فراهم می شود. این موضوع باعث یکدست بودن تشک شده و بدن در حالت استراحت دچار فرو رفتگی در آن نمی شود.برای آنکه از وجود باکتری ها و میکروب ها در امان بماند در داخل آن روغن کرچک و چای سبز را تزریق نموده اند. به لحاظ سفت بودن نیز دارای شرایط متعادلی می باشد و خوابیدن را برای افراد در حالت های متفاوت میسر می سازد. خنک بودن در شب، عدم فشار بر اعضای بدن در هنگام خواب، تجهیز شدن به عصاره های روغن کرچک و چای سبز برای غلبه بر باکتری ها و ضخامت ۲۵ سانتیمتری از مزایای آن محسوب می شود. انواع دیگری از تشک طبی وجود دارند که از جمله آنها نوع هلیس است که برای استفاده افرادی که بر روی شکم و یا پهلو می خوابند بسیار مناسب است. نوع نکتار اسلیپ از دیگر انواع طبی است که مناسب افرادی است که دارای وزن بسیار زیاد هستند. ضخامت بیش از حد و عدم استفاده برای افراد سبک وزن و درجه سختی و سفتی زیاد از معایب آن به شمار می رود.

انتخاب سرویس خواب با کیفیت

اگر به دنبال یک سرویس خواب  با طراحی ساده ، زیبا ، با کیفیت و بادوام میگردید سرویس خواب های موجود در فروشگاه مهدتشک یک انتخاب مناسب برای شماست. نمونه ای از این سرویس  خواب ها سرویس خوابی است که از چوب نئوپان و با روکش ملامینه پوشیده شده ضد خش و آب میباشد و ماندگاری بالایی دارد.

مهد تشک امکانات لازم جهت ارسال سفارش شما در ۱ روز کاری را دارا می باشند. در این فروشگاه میتوانید لیست قیمت تشک خوشخواب، تشک طبی ،سرویس خواب و … را با توضیحات کامل مشاهده کرده و محصولات را با هم مقایسه نمایید و در نهایت خرید مورد نیاز خود را انجام دهید.

تلفن تماس ۶۶۱۲۵۹۷۱ – ۸۸۵۲۸۰۴۴

همراه : ۰۹۰۵۴۸۹۸۵۷۱

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.