چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

کمپین بلک فرایدی یا جمعه سیاه هومسا | تخفیف داریم تا تخفیییف

بلک فرایدی یا جمعه سیاه روزی است که در آن بزرگ‌ترین حراج سال با تخفیف‌های بسیار زیاد برگزار می‌شود. حراجی که در آخرین جمعه ماه نوامبر (آبان تا آذر) برگزار می‌شود و مقدمه‌ای برای آیین خرید برای روز کریسمس به حساب می آید.

روز جمعه سیاه یا بلک فرایدی شلوغ‌ترین روز برای فروشگاه‌ها در سرتاسر جهان است. ساعت کاری آن‌ها در این روز معمولا از ساعت‌های اولیه صبح (از ۴ صبح به بعد) آغاز می‌شود. مردم از شب قبل پشت در فروشگاه‌ها صف کشیده‌اند و به محض باز شدن در مغازه‌ها برای خرید اجناس به آن هجوم می‌آورند. چند سالی است که سنت بلک فرایدی به فروشگاه‌های اینترنتی هم کشیده شده است و بسیاری از آن‌ها برای این روز تخفیف‌های قابل توجهی در نظر می‌گیرند. جمعه سیاه در فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی معمولا یک هفته طول می‌کشد و جایزه‌ها و تخفیف‌های بسیار متنوعی برای مشتریان این فروشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

جمعه سیاه یا بلک فرایدی در ایران

در سال‌های اخیر پای بلک فرایدی یا جمعه سیاه به ایران هم باز شده است. البته در ایران بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی به استقبال جمعه سیاه می‌روند و سعی می‌کنند با استفاده از این فرصت هم فروش‌شان را بالا ببرند و هم رضایت مشتریان‌شان را جلب کنند.

البته در سال‌های اخیر برخی از مغازه‌های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم به قطار بلک فرایدی یا جمعه سیاه پیوسته‌اند و سعی می‌کنند از این طریق مشتریان با به سمت خودشان بکشانند. با وجود اینکه عید یا تعطیلی بزرگی در زمان جمعه سیاه وجود ندارد اما با این حال بسیاری از مردم از این فرصت نزدیک به عید نوروز استفاده می‌کنند و خریدهایی که برای فصل یا سال جدید نیاز دارند را در این روز تهیه می‌کنند.

حراج بلک فرایدی در ایران و جهان امسال در چه روزی برگزار می‌شود؟

حراج بلک فرایدی امسال به سنت هر ساله در تاریخ جمعه ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. در ایران هم فروشگاه‌های ایرانی جمعه ۵ آذرماه ۱۴۰۰ به استقبال بلک فرایدی می‌روند.

کمپین بلک فرایدی هومسا با شعار تخفیف داریم تا تخفیییف

یکی از سایت های ایرانی که امسال تصمیم دارد به استقبال جمعه سیاه برود، سایت هومسا homsa.net است. هومسا یک سامانه اجاره و رزرو آنلاین اقامتگاه در سرتاسر ایران است و انواع اقامتگاه مانند ویلا، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی، کلبه و آپارتمان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هومسا برای جمعه سیاه امسال یک کمپین و بازی در نظر گرفته و تخفیف‌های شگفت‌انگیزی برای کاربران خود تدارک دیده است.

چطور در کمپین بلک فرایدی هومسا شرکت کنیم

کمپین بلک فرایدی هومسا مثل تمام ایران روز جمعه ۵ آذر از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود. در این کمپین، ۶ مقصد تهران، اطراف تهران، مازندران، گیلان، مشهد و کیش انتخاب شده است که هر کدام ۵ اقامتگاه با ۸۰ درصد تخفیف در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

نحوه استفاده از تخفیف‌های ۸۰ درصدی کمپین بلک فرایدی هومسا

برای این کمپین یک صفحه لندینگ طراحی شده است که عکس‌هایی از ۶ مقصد را به شما نمایش می‌دهد. اگر از روز ۲ آذر تا ۵ آذر (پیش از ۱۰ صبح) روی هر کدام از عکس‌های شهرها کلیک کنید، تصاویر محوی از ۵ اقامتگاه را می‌بینید. تصاویر محوی که ساعت ۱۰ صبح جمعه ۵ آذر واضح می‌شود.

از ساعت ۱۰ صبح ۵ آذر می‌توانید روی مقصدی که دوست دارید کلیک کنید و وارد صفحه همان مقصد شوید. در این صفحه باید به دنبال عکس اقامتگاه‌هایی که روی صفحه اول دیدید، بگردید.

روز ۵ آذر تصاویر اقامتگاه‌ها روشن می‌شود که می‌توانید عکس اقامتگاه‌ مورد نظرتان را در سایت هومسا پیدا کنید و برای تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ آذر ماه، اقامتگاه را با ۸۰ درصد تخفیف رزرو کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.