سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بزرگترین کلینیک جراحی پلاستیک و زیبایی (دکتر مژگان هادیان)

plasticsurgery

 

یکی از مهم ترین کارهایی که بیماران قبل از انجام جراحی زیبایی باید انجام دهند، انتخاب یک دکتر جراح بسیار خوب و حرفه ای که در زمینه مورد نظر شما تخصص و مهارت بسیار خوبی داشته باشد.

 

جراح زیبایی نیز باید با استفاده از تکنیک های روز دنیا، جراحی خود را به نحو احسن انجام دهد تا علاوه بر سلامت بیمار، رضایت او را نیز بدست آورد. این روزها جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی تکنیک های بسیاری داشته و با ابداع کردن روش ها و تجهیزات مدرن، به سرعت رو به پیشرفت می باشد.

 

اما این پیشرفت سریع باعث نمی شود که هر جراحی ادعا کند که جراحی خود را براساس بروزترین و تکنیک ها و تجهیزات انجام میدهد، چرا که آخرین تجهیزاتی که در دو سال پیش ابداع و ساخته شده، همچنان در اختیار تمام جراحان قرار نداشته و همینطور هزینه بسیار زیادی هم دارند.

 

به همین خاطر  به بیماران توصیه می شود که تمام جراحی های زیبایی و پلاستیک خود را در کلینیک های معتبری که دارای تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته هستند، انجام دهند. اینکه این عمل جراحی توسط چه کسی، چطور و با استفاده از چه روش و تکنیک هایی انجام شود، برای اینکه با خیال راحت بدن خود را به آن بسپارید، بسیار مهم است.

 

دکتر مژگان هادیان

خدمات کلینیک دکتر مژگان هادیان

با اینکه در کشورمان ایران محدودیت های بسیاری برای عمل ها و جراحی های زیبایی وجود دارد، اما جراحان کلینیک برای انجام جراحی زیبایی از تکنیک های مدرن سال ۲۰۱۸ و متدها و استانداردهای جهانی استفاده می کنند.  خدمات جراحی زیبایی شامل موارد زیر می باشد :

جراحی پلاستیک صورت , جراحی زیبایی سینهجراحی های زیبایی ویژه زنان , جراحی زیبایی گوش , جراحی زیبایی باسن , ترمیم پوست و زیبایی همه نقاط بدن , ترمیم پوست و افتادگی شکم , جراحی پروتز گونه , پروتز چانه , لیفت ابرو و تزریق چربی و…

 

زیبایی را با تجربه کنبد !

جراحی زیبایی، به خصوص جراحی زیبایی سینه، نیاز به تخصص و مهارت بسیار بالا و دقت زیاد می باشد. انتخاب بهترین دکتر جراح در این زمینه اهمیت بسیار دارد. خانم دکتر هادیان با سوابق کاری درخشان و فوق العاده ای که داشته در زمینه های مختلف جراحی زیبایی فعالیت داشته و سالهاست مشغول به فعالیت می باشد.

 

خانم دکتر هادیان یکی از بهترین جراحان زیبایی در کشور بوده که تجربیات بسیار بالایی در کار خود دارد. تجربیات بسیار بالا و رضایت تمام بیماران او باعث شده تا کلینیک جراحی زیبایی دکتر هادیان جایگاه بسیار بالایی بین دیگر کلینیک ها و جراحان داشته باشد.

 

خانم دکتر هادیان از متبحرین این حوزه، دانش آموخته دانشگاه تهران در رشته جراحی تخصصی و نیز رشته پزشکی در مرکز دانشگاهی علوم پزشکی ایران می باشد که دارای سوابق کاری درخشانی از سال ۱۳۸۰ تا کنون در بیمارستان های بزرگ ایران می باشد.

وی در همایش های جراحی زیبایی که در سطح بین الملل اجرا می شود، حضوری فعال داشته و همین موضوع باعث کسب تجربیات فراوان در کار او شد و هم اکنون به عنوان یکی از بهترین دکترهای جراحی زیبایی سینه کشور عزیزمان ایران در خدمات شما می باشد.

برای اطلاع بیشتر به وب سایت http://www.breast-aesthetic-surgery.com مراجعه کنید .

 

توزیع رسانه ای رپورتاژ ادز

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 18, میانگین امتیاز: 4,22 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.