شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

کسب و کارتان را در کمتر از ۱ روز آنلاین کنید

مغازه‌تان مثل سابق رونق ندارد و تعداد مشتریان خیلی کم شده؟ قصد راه‌اندازی کسب و کار خودتان را دارید اما نمی‌توانید هزینه تهیه مغازه یا دفتر را بپردازید؟ در چنین شرایطی بهترین کار این است که یک کسب و کار اینترنتی برای خودتان راه‌اندازی کنید.

احتمالا می‌پرسید چطور این کار را انجام دهم؟ در ادامه قرار است با سایت ساز پرتال آشنا شویم که با یک هزینه مناسب و در کمترین زمان کسب و کار آنلاین شما را آماده می‌کند.

تبدیل فروشگاه سنتی به یک آنلاین شاپ

پرتال یک سرویس فروشگاه ساز و سایت ساز اینترنتی است که به کمک آن می‌توانید به راحتی یک سایت اینترنتی راه‌اندازی کنید.

یکی از مزایای پرتال این است که تمام سرویس‌ها و ابزارهای لازم برای طراحی سایت، مثل هاست و دامین را در یک پکیج کامل در اختیار شما قرار می‌دهد. یعنی با تهیه یکی از پکیج‌های پرتال شما به هیچ چیز دیگری برای طراحی سایت نیاز ندارید.

مزیت بعدی پرتال این است که بدون حتی یک خط کدنویسی، می‌توانید سایت فروشگاهی خودتان را بسازید و محصولات مختلف را در آن بفروشید. همین ویژگی پرتال باعث شده است که هرکسی بتواند به سادگی سایت خودش را بسازد و نیاز به برنامه نویس و طراح سایت نداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک portal.ir/ecommerce کلیک کنید.

پرتال یک بستر کامل و جامع برای طراحی سایت است که تمام امکانات لازم برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، درگاه‌های پرداخت اینترنتی مختلف است.

با روش ساخت سایت حرفه ای با پرتال فقط با چند کلیک می‌توانید انواع درگاه‌های پرداخت مثل زرین پال یا حتی درگاه‌های بانکی مثل درگاه بانک ملی یا ملت را به راحتی در سایت‌تان قرار دهید.

به این ترتیب مشتریان می‌توانند هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و کمتر از ۲۴ ساعت بعد این پول‌ها به حساب شما می‌آید.

پرتال قابلیت اتصال به چت آنلاین را هم دارد. اگر سایت‌تان را با پرتال بسازید فقط با چند کلیک می‌توانید افزونه چت آنلاین را در سایت‌تان فعال کنید و از این طریق با مشتری در ارتباط باشید.

پرتال حتی در زمینه بازاریابی هم امکانات لازم را برای شما فراهم کرده است. سایت پرتالی خودتان را می‌توانید به موتورهای جستجوی محصول ایمالز و ترب متصل کنید. با این کار سایت شما در این دو سرویس نشان داده می‌شود و مشتریان به سایت‌تان می‌‎آیند و از شما خرید می‌کنند.

آموزش ساخت سایت فروشگاهی با پرتال

فروشگاه ساز پرتال به دلیل سادگی و راحت بودنش معروف شده است و کسب و کارهای زیادی به همین دلیل پرتال را انتخاب کرده‌اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سایت پرتال ثبت نام کنید. بعد از آن مشخصات خودتان را وارد کنید. در ادامه به پنل کاربری فروشگاه ساز منتقل می‌شوید.

در این مرحله سایت شما آماده شده است و فقط باید آن را به سلیقه خودتان تغییر دهید. در این پنل تمام ابزارهای لازم برای ویرایش سایت در اختیار شما قرار گرفته است.

برای آشنایی با بخش‌های مختلف فروشگاه ساز پرتال، چند ویدیو آموزشی کوتاه تهیه شده که در پنل کاربری قابل مشاهده هستند.

بعد از دیدن این ویدیوها به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توانید سایت فروشگاهی طراحی کنید و محصولات‌تان را در آن بفروشید. در مقاله آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی به طور مفصل و دقیق‌تر مراحل طراحی سایت فروشگاهی را به شما آموزش داده‌ایم.

ساخت سایت برای معرفی شرکت و برندینگ

شاید محصولی برای فروش ندارید یا این که یک شرکت هستید و می‌خواهد در اینترنت فقط خودتان را معرفی کنید. در این صورت باید از سرویس سایت ساز پرتال استفاده نمایید. به کمک این سرویس بدون نیاز به برنامه نویسی می‌توانید هر نوع سایتی که می‌خواهید را طراحی کنید.

سایت ساز پرتال کلکسیونی کامل از انواع قالب‌های وب سایت دارد که شامل بیش از ۵۰ پوسته آماده و منحصر به فرد است. در ابتدا یکی از این قالب‌ها را برای سایت‌تان انتخاب کنید. بعد به راحتی و با چند کلیک، سایت شما با این قالب تحویل داده می‌شود.

تازه این امکان وجود دارد که بخش‌هایی از قالب را هم براساس نیاز و سلیقه خودتان تغییر دهید یا بخشی از یک قالب را به قالب دیگری اضافه کنید.

در مقاله آموزش ساخت سایت به صورت کامل مراحل راه‌اندازی سایت را توضیح دادیم. خلاصه این که سرویس پرتال هم برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب است و هم با آن می‌توانید سایت‌های شرکتی، شخصی، وبلاگی و سایر موارد را طراحی کنید.

همین حالا کسب و کارتان را مجازی کنید

در این لحظه که دارید این مطلب را می‌خوانید چند هزار مشتری در اینترنت به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما آن را ارائه می‌دهید. پس هر چه زودتر باید کسب و کارتان را مجازی کنید و این بازار بزرگ را از دست ندهید. پرتال دروازه ورود شما به دنیای اینترنت و کسب و کارهای آنلاین است. اگر قصد راه‌اندازی سایت دارید همین الان بدون پرداخت حتی ۱ ریال هزینه، سایت‌تان را در پرتال بسازید و تا یک هفته از آن استفاده کنید.

در نهایت اگر از سرویس پرتال راضی بودید، آن وقت یکی از پکیج‌های طراحی سایت پرتال را بخرید و کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید. سایت ساز پرتال در تمام مدت با شماست و خدمات پشتیبانی رایگان به شما می‌دهد.

پرتال؛ طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته شما را راهنمایی می‌کنند تا مشکلی برای طراحی سایت‌تان نداشته باشید. توصیه می‎‌کنم همین حالا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۲ تماس بگیرید تا کارشناسان پرتال شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.