شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چگونه یک جشن تولد به یادماندنی بگیریم؟

جشن تولد

اولین جشن تولدم را هیچ گاه از یاد نمی برم. مادرم من را روی یک صندلی بلند، روبروی کیک صورتی و سفید نشانده بود. خیلی نگران بودم، چون می ترسیدم که مرا مجبور کنند که کل کیک را بخورم. ذهن یک ساله من هنوز قدرت درک این را نداشت که قرار است این کیک با دیگر اعضای خانواده و مهمانان تقسیم شود. بداخلاقی و کج خلق بودن من در آن دوران، باز هم باعث نشده بود که مادم از جشن تولد صرفنظر کند؛ در نتیجه هرسال برایم تولد می گرفت. من همیشه برای خلق یک روز به یاد ماندنی برای خودم و مهمان ها روی مادرم حساب می کردم.

البته این نکته رو هم بگم که همیشه با دانلود آهنگ و گوش دادن موسیقی خودم رو آماده می کردم برای جشن تولد و کج خلقی ها رو رفع می کردم.

مادرم برنامه ریزی عالی برای جشن تولد داشت و من هم سعی کردم جا پای او بگذارم و همیشه مهمانی های هیجان انگیزی برای جشن تولد دخترانم بگیرم. امروز تصمیم گرفتم تا چهار نکته کلیدی که از مادرم در مورد برنامه ریزی برای مهمانی تولید یاد گرفتم را با شما به اشتراک بگذارم.

۱- یک تم برای مهمانی انتخاب کنید.

در واقع این اولین مرحله ای است که باید به آن فکر کنید و بعد به سراغ برنامه ریزی های دیگر بروید. اگر نیاز به جرقه ذهنی دارید، سایت Pinterest سرشار از ایده های تم تولد است. البته من خودم ترجیح می دهم که قضیه را خیلی پیچیده نکنم و از دخترانم در این زمینه نظرسنجی کنم تا ببینم که دقیقا چه نوع تم تولدی را می پسندند. مثلا دخترم اغلب نام کارتون مورد علاقه اش را می گوید و من دنبال دکوراسیون مناسب با آن کارتون می گردم. برای جشن تولد سه سالگی دخترم بریدجت، برای او یک مهمانی پرنسسی گرفتیم که تمام دکورها بر اساس تم پرنسس بود. کلاه و کیف پادشاهی هم برای مهمان ها حاضر کرده بودیم. خود دخترم هم یک لباس پرنسسی پوشیده بود. واقعا روز زیبایی بود.

۲- کمی بازی کنید.

جشن تولدهای خوب همیشه حداقل یک نوع بازی دارند. پس با توجه به سن فرزندانتان و مهمان ها، یک بازی طراحی کنید. چه بهتر که این بازی به تم تولد نیز نزدیک باشد. یکی از بازی هایی که خود ما در همه جشن های تولد انجام می دادیم، بازی “سنجاق کردن دم به اسب” بود. مثلا برای تم پرنسس می توانید “قرار دادن کلاه روی سر پرنسس” را امتحان کنید. بازی های سرگرم کننده دیگر مخصوص تولد نیز شامل صندلی های موسیقی، بینگو و سیب زمینی داغ هستند. پیشنهاد من این است که حدود یک الی سه بازی داشته باشید. بیشتر از سه بازی کمی خسته کننده است و مهمانی را بیش از حد طولانی می کند. برای افزایش هیجان بازی، برای برنده هر بازی یک جایزه خاص در نظر بگیرید.

۳- غذاهای خوشمزه درست کنید.

حتما برای بخش نوشیدنی و خوراکی ها برنامه ریزی داشته باشید. اصلا نیاز نیست که یک وعده غذایی کامل به آنها بدهید، مگر اینکه تم تولد شما اینگونه باشد. خوراکی مهمانی تولد شما می تواند به اندازه یک میان وعده سبزیجات یا میوه ساده باشد. همچنین می توانید از باربیکیو نیز استفاده کنید. اگرچه که یک کیک عالی و خوشمزه نیز می تواند کافی هم باشد. طعم مورد علاقه کیک برای دختر من، کیک شکلاتی است که خوشبختانه می توان از هرجایی، آن را تهیه کرد. حتما اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی برای همه مهمان ها کیک وجود دارد. برای اطمینان بیشتر بهتر است که بیش از حدی که نیاز دارید، کیک بخرید و اگر نیاز بود، مقداری کیک اضافه هم به مهمان ها بدهید تا در خانه میل کنند.

۴- لیست مهمان ها را آماده کنید.

این مهمان ها هستند که فضای مهمانی را به یک فضای عالی تبدیل می کنند. برای مهمانی کودک خود نیز باید به اندازه کافی از همه سنین مهمان دعوت کنید و تعداد قابل توجهی از آنها نیز همسن کودک شما باشند. مثلا اگر فرزند ۸ ساله دارید، بهتر است که ۸ نفر از دوستان او را دعوت کنید. البته این قانون کلی نیست و به ترجیح خودتان بستگی دارد. به یاد دارم که در بعضی از جشن های تولدم، مادرم کل همکلاسی های مدرسه ام را دعوت می کرد، زیرا نمی خواست هیچ کدام از دوستانم از قلم بیافتند. او زن شجاعی بود. مادربزرگم نیز در تمام جشن های تولدم و جشن تولد فرزندانم حضور داشت. همه اینها لحظاتی ارزشمند هستند که آنها را قدر می دانم و تلاش می کنم که خودم دوباره آنها را خلق کنم.

البته دانلود آهنگ های جشن تولد مناسب را نیز از قلم نندازید که کار بسیار مهمی است و در خاطره انگیز شدن بیشتر جشن تولد کمک شایانی می کند.

همه اینها جزئیات ساده و کوچکی بود که تولدم را به یک جشن فراموش نشدنی تبدیل می کرد. قول می دهم که انجام دادن هیچ کدامشان برایتان سخت نباشد. قطعا از نتیجه آن لذت خواهید برد، زیرا شاهد خواهید بود که همین مهمانی کوچک برای همه به یادماندنی می شود.

اکنون زمان جشن است. پس خودتان سنت های قدیمی را کنار بگذارید و خلاقیت خود را حتی در تهیه کیک به کار بیاندازید و یا ساندویچ های خوشمزه درست کنید. اینها همان نکات کلیدی هستند که جشن تولد خود و اعضای خانواده تان را خاص می کنند.

پیشنهاد می کنیم که به وب سایت وب آهنگ حتما سر بزنید که به شما در انتخاب موسیقی مناسب جشن تولدتان کمک زیادی می کند .امیدواریم که هر روزتان جشن شادی باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 3,44 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.