پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

چه طرح لباسی ما را لاغرتر نشان می دهد

در این مطلب می آموزید چه طرح لباسی بپوشید که هم با آن احساس راحتی کنید ، هم با شخصیت و شکل بدن تان هماهنگ باشد و هم شما را لاغرتر نشان دهد.

آیا اهل لباس گل گلی هستید یا روانی طرح های پلنگی اید؟ چه عاشق طرح های حیوانات، گل گلی با طرح های هندسی باشید، افرادی هستند که کلا طرح ها را بوسیده و کنار گذاشته اند. تنها به دلیل این که لباس طرح دار چاق نشانم می دهد! یا به من نمی آید! یکی از این افراد هستید؟ پس ببینید چگونه لباس طرح دار بپوشید!

لباس های طرح دار چاق نشانم می دهد، همیشه صحیح نیست. چگونگی تاثیر طرح ها بر چگونگی به نظر رسیدن تان به نوع طرح بستگی دارد.


عوامل پایه ای چگونگی تاثیر طرح ها بر ظاهر افراد:

۱- طرح های شلوغ در مقابل طرح های خلوت تر

چه طرح لباسی بپوشیم

طرح های شلوغ طرح هایی هستند که با فاصله ی کمی از یکدیگر قرار دارند. از آنجایی که طرح ها به شدت متراکم اند، چشمان تان آن ها را کلی می بیند بنابراین این طرح ها به عنوان لاغر نشان دهنده ی بدن شناخته می شوند. هم چنین برای مخفی نمودن جزئیات نیز بسیار عالی هستند.

طرح های خلوت، طرح هایی هستند که از تراکم پایین تری برخوردارند. از آنجایی که طرح ها از هم فاصله دارند، چشمان تان بر هر طرح تمرکز می کند و بنابراین به عنوان اضافه کننده ی حجم به بدن شناخته می شوند.


 

۲- طرح های درشت در مقابل طرح های ریز

چه طرح لباسی بپوشیم

طرح های درشت چشمان تان را بر فضای بزرگ متمرکز می نماید، به همین دلیل این طرح ها چاق کننده هستند. با این حال این طرح ها برای زنان بلند قد و زنان جسور ایده آل است. در حالیکه طرح های ریز  برای زنان ریز نقش عالی است، زنان با اندام متوسط می بایست از طرح های متوسط استفاده نمایند.

 


 

۳- خطوط افقی در مقابل خطوط عمودی

چه طرح لباسی بپوشیم

به عقیده ی عموم، راه های عمودی بدن را لاغر تر نشان می دهند. خیر! با تشکر از خطای دید، محققان دریافته اند که زنان در راه های افقی قد بلندتر و باریک تر دیده می شوند.


۴- طرح های منحنی در مقابل طرح های زاویه دار

چه طرح لباسی بپوشیم

طرح های منحنی مناسب زنان با اندام ورزشکاری است. با این حال، زیادی این طرح می تواند اندامتان را بیش از حد در معرض دید قرار دهد. طرح های زاویه دار با هر شکل بدن هماهنگ است، اما مراقب باشید که اگر پیراهن تان خیلی تنگ باشد، باز هم اندامتان را در معرض توجه قرار می دهد.


۵- نقاط توجه

چه طرح لباسی بپوشیم

طرح ها با نقاط توجه تمرکز را از نقاط خاصی منحرف می نماید. این طرح ها را با احتیاط بپوشید. اگر نمی خواهید که بخش خاصی از بدن تان را مورد توجه قرار دهید، مطمئن شوید که نقاط توجه طرح ها در آن قسمت های بدن تان قرار ندارد.

 


 

۶- فضای منفی

چه طرح لباسی بپوشیم

فضای منفی ناحیه ی فاقد طرح است. همانند نقاط توجه، این فضا نیز تمرکز نگاه را بر نواحی خاصی منعطف می نماید. مطمئن شوید که طرح های دارای فضای منفی را تنها برای برجسته نمودن نقاط خاص استفاده کنید.

 


 

۷- تضاد رنگی

چه طرح لباسی بپوشیم

تضاد رنگی بالا به معنی وسیع بودن طیف نور و تاریکی، در حالی که تضاد رنگی پایین به معنی کوچک بودن طیف نور و تاریکی است. به عنوان مثال، سفید و سیاه تضاد بالا و سیاه و خاکستری تضاد پایین تری دارند.

هر کدام از ما تضاد رنگی شخصی خودمان را داریم که توسط مو، چشم و پوست مشخص می شود. و چگونگی تلفیق تضاد با طرح ها ظاهر کلی مان را تعیین می کند. اساسا، اگر تضاد بالا دارید، طرح های تضاد بالا به شما می آید. در حالی که با تضاد پایین، طرح های تضاد پایین عالی است.

هنوز هم از پوشیدن لباس های طرح دار وحشت دارید؟ امیدواریم که این طور نباشد!

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 23, میانگین امتیاز: 3,96 از 5)
Loading...