پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چه زمانی به خرید رپورتاژ آگهی نیاز داریم؟

همه چیز درباره روش های خرید رپورتاژ آگهی

آیا می دانید چه زمانی به خرید رپورتاژ آگهی نیاز داریم؟ در یک بیان ساده می توان خرید رپورتاژ آگهی را نوعی دوپینگ برای سایت دانست که موجبات برتری و تمایز آن را با سایر وب سایت های مشابه فراهم می آورد. تصور کنید به عنوان یک دونده معمولی می خواهید در مسابقه المپیک شرکت کنید. آیا با دوپینگ می توانید مقام اول را برای خود به ثبت برسانید؟ قطعاً پاسخ چنین سؤالی منفی است. زیرا دوپینگ کردن برای ورزشکاران تنومندی اثربخش است که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته و برای به دست آوردن مقام اول با هم به مبارزه می پردازند.

اگر نمیدانید که رپورتاژ آگهی چیست پیشنهاد میکنم مقاله تسمینو را مشاهده نمایید

روش های خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی نیز دقیقاً به مثابه مثال فوق است و در واقع زمانی برای سایت شما کارآمد است که توانسته باشید در کلمه کلیدی مورد هدف خود رتبه بالاتری را از آن خود کرده و حداقل حضورتان را در نتایج اول گوگل به ثبت برسانید. در این شرایط می توانید با خرید رپورتاژ آگهی و دریافت لینک از طریق یکی از سایت های معتبر نظیر رپورتاژ آگهی تسمینو شانس خود را برای دریافت جایگاه بالاتری از گوگل افزایش دهید. چنانچه صفحه مربوط به وبلاگ شما جایگاهی را در گوگل کسب نکرده باشد یا به عبارتی در صفحات بعدی نتایج جست و جو گوگل قرار داشته باشد استفاده از تکنیک رپورتاژ آگهی برای شما گزینه مناسبی نیست.

نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی

اگر یکی از فعالان دنیای تولید محتوا باشید قطعاً به مراتب اصطلاح خرید رپورتاژ آگهی به گوشتان خورده است. اما آیا واقعاً دستورالعمل و اصول استفاده از آن را می دانید؟ ممکن است سؤالات بسیاری در رابطه با این موضوع و کاربردهای آن ذهن شما را مشغول کند. شاید با خود فکر کرده باشید که مهم ترین معیار انتخاب این مقاله خبری در مقایسه با خرید بک لینک سایت های معتبر، دائمی بودن آن است.

با این اوصاف اگرچه رپورتاژ آگهی شما برای همیشه در سایت های معتبر باقی می ماند و برای تمدید بک لینک آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست اما زمانی که تبلیغات متنی مربوط به رپورتاژ آگهی را خریداری می کنید برای بهره گیری و استفاده بهتر آن نیازمند رعایت نکات مهم مختص به آن هستید. در غیر این صورت هزینه اولیه انجام شده برای خرید آن بی نتیجه خواهد ماند. مهم تر آن که بعضاً موجبات جریمه شدن سایت شما توسط ربات گوگل را نیز فراهم می آورد. در ادامه این بخش مطلب آموزشی خود با شما درباره مهم ترین نکات مربوط به خرید رپورتاژ آگهی صحبت خواهیم کرد.

خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر

در دنیای محتوای فارسی تعداد سایت های معتبری که خدمات مربوط مقاله های خبری را ارائه می کنند زیاد نیست همین مسئله سبب گردیده تا قدرت انتخاب شما محدود به سایت های مشخصی باشد. در این باره پیشنهاد ما به شما این است خرید رپورتاژ آگهی خود را از سایت های معتبر و شناخته شده ای نظیر رپورتاژ آگهی تسمینو انجام دهید تا از محتوایی یا موضوعی مشکلی برای سایتتان ایجاد نشود.

روند خرید رپورتاژ آگهی

در هنگام خرید رپورتاژ آگهی حواستان به محتواهای تکراری باشد. زیرا چنین متن های خبری اگر به صورت تکراری منتشر شوند شانس شما را برای دریافت جایگاه و رتبه در صفحه اول گوگل از بین می برد و معمولاً ربات گوگل چنین محتواهایی را نادیده می گیرد. بسیار دیده شده است که برخی از سایت های قلابی ارائه دهنده خدمات محتوایی، یک مقاله خبری را تهیه و آن را به طور هم‌زمان در چندین وب سایت منتشر می کنند. حتی برخی از وبمسترها برای انتشار یک رپورتاژ آگهی مرتبط با هدف از محتواهای موجود بر روی سایت های مختلف استفاده می کنند. لازم به ذکر است که خرید رپورتاژ آگهی به معنای کامل انتشار یک متن اختصاصی بر روی سایت هدف است. هر چقدر این محتوا متفاوت تر و منحصر به فرد تر باشد قطعاً جایگاه ارزشمندتری در مرورگر گوگل به دست خواهد آورد. بدیهی چنین وب سایت هایی شانس بالاتری برای کسب اعتبار در گوگل دارند.

رپورتاژ آگهی تسمینو

تصور خیلی از مدیران سایت ها و وبمسترها در دنیای اینترنت بر این است که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی هرچقدر از لینک های بیشتری استفاده کنند شانس خود را در یافتن جایگاه بالاتر گوگل افزایش می دهند. اما واقعیت عکس این موضوع را ثابت کرده است. به این معنی که از نظر گوگل هر صفحه از وب سایت اینترنتی دارای ارزش و اعتبار خاصی است و این میزان اعتبار به یک اندازه میان تمامی لینک های تقسیم شده است. از این رو هر اندازه تعداد لینک های موجود در یک صفحه افزایش یابد به همان اندازه از اعتبار و ارزش منتقل شده به سایت کم خواهد شد. از این رو پیشنهاد ما به شما این است که با خرید رپورتاژ آگهی تسمینو بین سه الی پنج لینک را در متن خود قرار دهید.

برای هر صفحه از وب سایت خود تنها یک لینک قرار دهید

یکی از اشتباهاتی که میان وبمسترها در حین خرید رپورتاژ آگهی شایع است درج بیش از یک لینک با عناوین مختلف در یک صفحه از سایت است. به عنوان مثال در یک محتوای خبری سه لینک قرار می دهند. این در حالی است که تمامی آن به صفحه اصلی سایت اشاره دارند و از طرفی هم با عناوین متفاوت و جداگانه ای لینک شده اند. لازم است بدانید که در چنین موقعیتی گوگل تنها و تنها به اولین لینک موجود در صفحه اصلی سایت توجه داشته و مابقی آن ها فاقد ارزش و اعتبار هستند.

رپورتاژ آگهی را برای صفحات داخلی سایت تهیه کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در میان مدیران سایت ها خرید رپورتاژ آگهی برای صفحه اصلی سایت است. از آنجایی که این صفحه با عبارت پر جست و جو و بعضاً دشوار هم هدف گذاری می شود در نتیجه رپورتاژ آگهی نمی تواند چندان که باید برای سایت هدف تأثیرگذار بوده و آن را با کلمات کلیدی مشخص شده ارتقا دهد. به استثنای آنکه رقابت در این دست از کلمات میان سایت های مختلف بسیار پایین باشد. از این رو پیشنهاد ما در رپورتاژ آگهی تسمینو این است لینک سازی در بر روی کلمات کلیدی با رقابت پایین و در صفحات داخلی وب سایت انجام شود. به این ترتیب و با کسب رتبه مناسب در گوگل و برای عبارت کم حاشیه، می توانید شانس بالاتری در دست یابی به جایگاه بالا بر روی کلمات دشوار و پر جست و جو داشته باشید.

در خرید رپورتاژ آگهی از تصاویر نیز استفاده کنید

همان گونه که در مطالب پیشین نیز به آن اشاره شد یکی از فاکتورهای مؤثر و کارآمد در رتبه بندی وب سایت ها در بخش نتایج گوگل استفاده از تصاویر و ویدئو در لا به لای محتواهای متنی است. از این رو شما می توانید با قرار دادن تصاویر مربوط به محتوای هدف ارزش و اعتبار رپورتاژ آگهی و در نهایت صفحه اختصاصی وب سایت خود را افزایش دهید. در نتیجه رضایت بیشتری از خرید رپورتاژ آگهی حاصل کنید.

خرید رپورتاژ آگهی به همراه بک لینک

به خوبی می دانیم به موازات اینکه لینک دهی در صفحات داخلی وب سایت موجب افزایش ارزش و اعتبار آن می شود خرید بک لینک در رپورتاژ آگهی نیز باعث در نظر گرفتن جریمه برای سایت توسط گوگل می شود. از این رو و برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی پیشنهاد می کنیم پس از خرید رپورتاژ آگهی تسمینو از همان وب سایت مذکور یک بک لینک مرتبط با محتوای خبری خود تهیه کنید و به این ترتیب لینک دهی صفحه سایت که قرار است رپورتاژ در آن منتشر شود را انجام دهید. با انجام این کار لینک دهی برای صفحات داخلی سایت در جهت تبلیغ کسب و کار شما به خوبی انجام شده و این خود موجبات افزایش اعتبار سایتتان را فراهم می آورد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.