شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

پیگیری صدور گذرنامه با استفاده از کد ملی

امکان پیگیری مرسولات حاوی گذرنامه از طریق کد ملی برای زائرین اربعین حسینی مهیا شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شرکت ملی پست اعلام کرد که در آستانه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و افزایش ترافیک ثبت نام و تمدید گذرنامه زائرین حسینی، امکان دسترسی هموطنان به ویژه زائرین عتبات عالیات به بارکدپستی به منظور پیگیری مرسولات حاوی گذرنامه صادره را از طریق پرتال رسمی این شرکت فراهم شده است.

متقاضیان دریافت گذرنامه می‌توانند با مراجعه به http://najatracking.post.ir گذرنامه خود را پیگیری کنند. در قسمت جستجو ابتدا نوع سند را انتخاب کنید و در فیلد بعدی کد ملی خود را وارد کنید و معادله امنیتی را پر کنید و روی جستجو کلیک کنید.

پیگیری صدور گذرنامه با استفاده از کد ملی

پیگیری اینترنتی وضعیت صدور گذرنامه از طریق سایت epolice.ir

سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: همانطور که قبلاً هم اعلام کرده بودیم مراکز صدور گذرنامه تا ساعت ۶ بعد از ظهر باز هستند البته اگر بعد از ساعت ۶ افرادی هنوز در محل حضور داشته باشند کارشان انجام می‌شود.

وی با درخواست از مردم برای تنظیم حضور خود در مراکز صدور گذرنامه گفت: اداره صدور گذرنامه دو نوع خدمت برای مردم دارد یک تمدید اعتبار گذرنامه‌هایی که تاریخ اعتبار شأن تمام شده است که البته این کار ۲ الی ۳ دقیقه زمان می‌برد و دومین خدمت پاسخگویی به افراد است که برای پیگیری روند صدور گذرنامه مراجعه کرده اند.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت epolice.ir آخرین اطلاعات و صدور گذرنامه را ببینند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

زائران اربعین چگونه وضعیت دریافت گذرنامه خود را پیگیری کنند؟

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره ۱۴ اعلام کرد زائران اربعین می توانند وضعیت دریافت گذرنامه خود را از سامانه najatracking.post.ir پیگیری کنند.

متن اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد مرکزی اربعین به شرح زیر است:

« حیاتنا الحسین »

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و محبان اهل بیت(علیهم اسلام) میرساند با توجه به وصول گزارشاتی مبنی بر تاخیر در وصول گذرنامه های درخواستی طبق هماهنگی با پلیس گذرنامه و شرکت پست شرایط زیر مهیا گردید :

زائران اربعین می توانند وضعیت دریافت گذرنامه خود را از سامانه najatracking.post.ir  پیگیری کنند.

شهروندان تهرانی که برای دریافت گذرنامه خود تعجیل دارند و ۵ روز از ثبت درخواست گذرنامه زیارتی آنان می گذرد برای دریافت گذرنامه های خود می توانند همه روزه از ساعت ۲۰ لغایت ۲۲ به مناطق پستی زیر مراجعه کنند:

  • منطقه پستی شمال جنب پل صدر
  • منطقه پستی شمالغرب شهرک غرب جنب وزارت بهداشت و درمان
  • منطقه پستی شمال شرق میدان رسالت
  • منطقه پستی جنوب شهر ری میدان معلم خیابان ۲۴ متری
  • منطقه پستی جنوب غرب خیابان کارگر چهار راه لشگر
  • منطقه پستی جنوب شرق خیابان نبرد روبروی بازار گل
  • ناحیه پستی شوش میدان شوش
  • ناحیه پستی مفتح خیابان مفتح شمالی

شهروندان در سایر استانهای کشور نیز می توانند با مراجعه به مرکز اصلی پست شهرستان گذرنامه خود را دریافت کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 361, میانگین امتیاز: 4,01 از 5)
Loading...