شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

پوستر دیواری جذاب و چشم نواز

دکوراسیون داخلی ترکیبی از اجزای مختلف بوده که اگر این اجزا به درستی انتخاب شود ، دکوراسیون زیبایی خواهید داشت. پوستر دیواری  از دیوار پوش های پر طرفداری است که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و از آن در جهت زیبایی دکوراسیون داخلی استفاده می شود. پوستر دیواری ها دیوار پوش هایی شبیه به کاغذ دیواری می باشند با این تفاوت که یک طرح بزرگ دارند و می توانند تاثیرات بیشتری را در محیط ایجاد کنند. طرح های پوستر دیواری سه بعدی بوده و زنده به نظر می آید بنابراین این دیوار پوش بسیار جذاب و هیجان بخش خواهد بود. تنوع پوستر دیواری ها تا حدی زیاد است که شما می توانید طرح مورد نظرتان را خریداری کرده و یا به چاپ برسانید. این دیوار پوش ها در تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ بوده و به همین دلیل در دکوراسیون داخلی از پوستر دیواری بسیار استفاده می شود.

پوستر دیواری

کاربرد پوستر دیواری

پوستر دیواری را می توان برای هر فضایی به کار برد بنابراین برای مکان مورد نظر با در نظر گرفتن طرح های مناسب می توانید این دیوار پوش را تهیه کنید به طور مثال برای منازل می توان از انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری خط، پوستر دیواری طبیعت ، پوستر دیواری منظره، پوستر دیواری کودکانه، پوستر دیواری گل، پوستر دیواری چهره، پوستر دیواری فنگ شویی و… استفاده کرد. برای محیط های کاری نیز می توان از انواع پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مشاغل و… بهره برد. همان طور که گفته شد تنوع این دیوار پوش باعث شده برای دکوراسیون های مختلف از آن استفاده کرد و پوستر دیواری را در سبک دکوراسیون تهیه نمود. پوستر دیواری ها بر فضا تاثیر می گذارند بنابراین برای اتاق های کوچک می توان از انواعی که دارای بعد هستند استفاده کرد تا محیط را بزرگ تر نشان داد. برای نصب پوستر دیواری ها ، بهتر است که دیوار اصلی در هر اتاق را در نظر بگیرید و برای هر اتاق یک پوستر دیواری را اختصاص دهید مثلا برای استفاده از این دیوار پوش در منازل برای اتاق پذیرایی یک پوستر دیواری ، برای هر یک از اتاق خواب ها نیز یک پوستر دیواری و… ، توجه داشته باشید که دیوار پوش اگر رنگ تیره داشته باشد علاوه بر تاثیر منفی بر روحیه، فضا را کوچک تر نشان خواهد داد.

فروشگاه دیوار دکور یکی از فروشگاه های معتبری است که در حوزه ی عرضه ی انواع پوستر دیواری فعالیت دارد و توانسته انواع این دیوار پوش را با کیفیت بسیار بالا به فروش برساند همچنین قیمت پوستر دیواری به دلیل فروش مستقیم بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. تنوع بالای پوستر دیواری ها در این مرکز موجب خرید آسان شده و افراد برای تهیه ی پوستر دیواری مورد نظرشان با مراجعه به سایت دیوار دکور می توانند خریدشان را به آسانی و در زمان کوتاه انجام دهند.

مزایای پوستر دیواری

  • دوام بالا
  • قیمت مناسب
  • تنوع طرح و رنگ بندی
  • قابلیت شستشو
  • جذابیت و زیبایی
  • نصب آسان

و….

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری

پوستر دیواری دارای شباهت زیاد با کاغذ دیواری است اما تفاوت هایی هم دارد که در ادامه به تفاوت های میان این دو دیوار پوش محبوب می پردازیم. پوستر دیواری از نظر طرح و جنس دارای تفاوت زیادی با کاغذ دیواری ها می باشد. کاغذ دیواری ها به صورت رول به فروش می رسند زیرا طرح های تکرار شونده دارند و می توانید به راحتی آن را از قسمت های دلخواه برش بزنید. اما پوستر دیواری ها شامل یک طرح کلی هستند و دارای رول های مشخص شده است هستند که باید هر قسمت درست در جای خود قرار گیرد. پوستر دیواری ها هم به صورت آماده به فروش می رسند و هم در طرح دلخواه شما به چاپ می رسند.

فروش پوستر دیواری با قیمت ارزان

فروش پوستر دیواری با قیمت ارزان توسط دیوار دکور ارائه می گردد و این مجموعه از مراکز تخصصی و با اعتبار در زمینه ی فروش لوازم دکوراتیو می باشد. این دیوار پوش در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد که قیمت آن با توجه به موارد مختلف از جمله کیفیت، برند، جنس، مدل، طرح و… در نظر گرفته می شود. برای این که یک خرید خوبی را داشته باشید باید در ابتدا کیفیت را مد نظر قرار دهید و سپس قیمت را در نظر بگیرید زیرا اگر پوستر دیواری شما کیفیت بالایی نداشته باشد در زمان کوتاه آسیب خواهد دید و شما مجبور به صرف هزینه های مجدد خواهید شد.

پوستر دیواری ها می توانند به قسمت اصلی در هر دکوراسیون تبدیل شوند بنابراین در انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید و حتما کیفیت و طرح آن را مورد توجه قرار دهید تا بیشترین تاثیر گذاری را در دکوراسیون ایجاد کنید. در انتخاب طرح پوستر دیواری باید متناسب با فضای مورد نظر آن را تهیه نمایید به طور مثال استفاده از برخی از طرح هایی که برای منازل مناسب هستند، برای محیط های کاری کاربردی نبوده و برعکس، و باید به این نکته توجه داشته باشید. با استفاده از پوستر دیواری می توانید دکوراسیونی لوکس را داشته باشید و طرح های مورد علاقه ی خود را در محیط زندگی، کار و … داشته باشید. برای انتخاب طرح پوستر دیواری  حتما طرح های روحیه بخش را در نظر گیرید.

فروش اینترنتی پوستر دیواری

امروزه افراد بسیاری لوازم دکوراسیون را به صورت اینترنتی سفارش می دهند بنابراین مراکز عرضه کننده ی پوستر دیواری نیز اقدام به طراحی سایت کرده اند و یکی از این مراکز معتبر فروشگاه دیوار دکور می باشد. این مجموعه سایت اختصاصی خود را در جهت خدمات دهی بهتر به مشتریانش در نظر گرفته است تا بتواند فروش خود را در سطح کشور انجام دهد. در خرید های اینترنتی اعتماد به فروشنده اصل مهمی است که تنها در صورتی که مجموعه ی مورد نظر معتبر باشد این اعتماد حاصل خواهد شد بنابراین تنها از مراکز با سابقه خرید خود را انجام دهید. فروشگاه دیوار دکور از مجموعه های فعال در عرصه ی فروش دیوار پوش می باشد که انواع پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری چهره، پوستر دیواری مشاغل، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری سنتی و… را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

نحوه شستشو پوستر دیواری

پوستر دیواری ها قابلیت شستشو دارند و می توان در زمان وجود گرد و غبار بر روی آن، به راحتی این دیوار پوش را تمیز کرد. شستشوی پوستر دیواری بسیار ساده بوده و از یک اسفنج و یا دستمال نم دار می توانید برای تمیز کردن سطح آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که دستمال نباید خیلی خیس باشد. در زمان تمیز کردن پوستر دیواری ، از بالا رو به پایین پوستر دیواری را تمیز کنید. در صورتی که لکه بر روی این دیوار پوش وجود داشته باشد، می توانید با استفاده از ترکیب آب و مایع ظرفشویی، لکه ها را پاک کنید و در استفاده از این محلول دقت کنید.

پوستر دیواری

فروشگاه دیوار دکور در خدمت شماست تا محصولاتی با کیفیت را به دست شما مشتریان گرامی برساند. خدمات دهی و پشتیبانی بسیار عالی از جمله ویژگی های این مرکز معتبر است و با توجه به فعالیت چندین ساله ، همواره در جهت جلب رضایت مشتریانش در تلاش بوده و بهترین قیمت گذاری را بر روی محصولاتش از قبیل پوستر دیواری در نظر گرفته است.

https://divardecor.com

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.