سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود ۴درصد برای فعالان فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان گفت: با اجرای طرح ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی، مردم می‌توانند در رشته‌های فرهنگی، هنری و قرآنی تسهیلاتی با سود ۴ درصد دریافت کنند.
حسنی با بیان اینکه طرح ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی از سال ۱۳۹۶ اجرا می‌شود، گفت: در راستای این طرح که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز اجرا می‌شود، افراد می‌توانند در رشته‌های فرهنگی، هنری و قرآنی تسهیلاتی با سود ۴ درصد دریافت کنند.

وام 100 میلیون تومانی با سود ۴ درصد برای فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی

جزئیات پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی

او افزود: پشتیبان طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی است که در رشته‌های تخصصی با ادارات مربوطه آن حوزه نیز همکاری می‌کنند و متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند برای ثبت‌نام اولیه و اطلاع از اینکه رشته آن‌ها جزو ۱۲۸ عنوان تعریف شده در حوزه فرهنگی، هنری و قرآنی است، به سایت مشاغل خانگی به آدرس https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در راستای طرح ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی، کسانی که می‌خواهند در محدوده خانه یا کارگاه کاری شروع کرده یا کسب و کار خود را توسعه دهند از تسهیلات استفاده کنند که این وام به ۲ صورت مستقل و پشتیبان اعطاء می‌شود.

حسنی با بیان اینکه در بخش مستقل، افرادی که به تنهایی می‌خواهند کاری شروع کرده یا ادامه دهند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانند تسهیلات دریافت کنند، گفت: در بخش پشتیبان تسهیلات به افرادی اعطا می‌شود که حداقل برای پنج نفر و حداکثر برای ۲۰ نفر کارآفرینی کنند و از ۲۵۰ میلیون برای پنج نفر شروع شده و به ازای هر فرد ۵۰ میلیون تومان به میزان تسهیلات افزوده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: وام تبصره ۱۸ با سود ۱۰ تا ۱۲ درصد نیز برای آموزشگاه‌های هنری و موسسات فرهنگی و هنری وجود دارد که شرایط سخت‌تری داشته و افراد باید طرح ارایه دهند که بازرسی‌های را نیز به همراه دارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 11, میانگین امتیاز: 4,09 از 5)
Loading...