جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

جزئیات وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای رانندگان زوار اربعین

وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای رانندگان زوار اربعین

مدیر روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : بنا به اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ، رانندگان فعال در طرح اربعین حسینی از تسهیلات ویژه برخوردار می شوند.

۱۰۰ میلیون تومان وام با سود کم برای رانندگان اربعین

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سحر بابایی راد با اعلام این خبر گفت : بنا به اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، به رانندگانی که از آغاز تا پایان طرح عملیات انتقال زوار اربعین حسینی، حداقل هفت سرویس رفت و هفت سرویس برگشت به مرزها داشته باشند، مبلغ ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات بانکی با بهره کم تعلق خواهد گرفت.

حذف نمره منفی رانندگان اربعین

وی افزود: همچنین رانندگانی که در این طرح و به صورت مستمر اقدام به سرویس دهی نمایند، درصورت داشتن نمره منفی، تا ۱۰ نمره آن بخشیده و حذف خواهد شد و مدت زمان رانندگی افرادی که فقط در محور های مواصلاتی منتهی به مرزها تردد می‌نمایند تا پایان طرح اربعین حسینی به ۱۲ ساعت افزایش یافته است.

بخشودگی جرائم زیر دو میلیون تومان

بابایی راد ادامه داد : ثبت ساعت جهت رانندگان به مقاصد مرزها در ایام طرح اربعین حسینی فقط در پاسگاه های پلیس راه مبدأ و مقصد و اِعمال بخشودگی جرائم زیر دو میلیون تومان برای ناوگانی که به صورت مستمر در ایام اربعین اقدام به سرویس دهی نمایند، از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده به شمار می رود.

تخصیص ۲۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب

مدیر روابط عمومی راهداری لرستان تصریح کرد : علاوه بر این، تخصیص ۲۰هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب به ناوگانی که به صورت مستمر در طرح انتقال زوار اربعین حسینی فعالیت دارند و حذف عوارض شهرداری در پایانه ها برای ناوگان به مقصد مرزها تا پایان طرح نیز از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان تسهیلات ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعلام شده است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...