جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

دریافت وام بیماران خاص و نیازمند در سال ۱۴۰۱

وام بیماران نیازمند

سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از پرداخت وام قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند تا سقف ۵۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تصویر زندگی، وحید سلیمی در گفتگو با تسنیم با اشاره به برنامه‌ریزی جمعیت هلال احمر جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند، مسری و صعب‌العلاج اظهار کرد: قرار است در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به این بیماران تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت شود.

برای دریافت وام بیماران خاص به کجا مراجعه کنیم؟

وی تصریح کرد: افراد متقاضی می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان‌ها مراجعه و درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را ارائه کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ارتباط با شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند خاطرنشان کرد: این افراد ابتدا باید به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه و مدارک خود را ارائه کنند و پس از تایید مدارک توسط پزشک معتمد و احراز آن، مدارک به کمیته‌ای که در نظر گرفته شده ارسال می‌شود که در این کمیته مدارک بررسی می‌شود.

برای دریافت وام بیماران نیازمند چه مدارکی لازم است؟

سلیمی گفت: ارائه صورتحساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشک دال بر بیماری و ارائه مدارک شناسایی معتبر از مواردی است که باید از سوی متقاضیان به کمیته ارائه شود و تمام این مدارک در کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد به طوری که ترکیب این کمیته شامل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، خزانه‌دار، معاون توانبخشی و حراست جمعیت در استان است.
وی با بیان اینکه امسال ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک مهر ایران برای اعطای وام قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و مسری درنظر گرفته شده است، افزود: در تلاش هستیم که به همین میزان نیز تسهیلات در بانک رسالت فراهم کنیم تا در اختیار بیماران قرار بگیرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنین در ارتباط با بازه زمانی پرداخت وام به بیماران نیازمند تصریح کرد: بررسی مدارک در کمیته مورد نظر کمتر از یک ماه انجام می‌شود و پس از احراز هویت بیمار معرفی‌نامه‌ای در اختیار فرد قرار گرفته و می‌تواند به بانک عامل جهت دریافت وام مراجعه کند.

سود و اقساط وام بیماران خاص چقدر است؟

سلیمی در ارتباط با نحوه بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند نیز گفت: کارمزد این تسهیلات ۴ درصد و ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 61, میانگین امتیاز: 4,08 از 5)
Loading...