پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

واریز وجه ایران خودرو با اولویت تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۲

واریز وجه ایران خودرو

واریز وجه سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ برای پیش فروش (فراخوان) ویژه متقاضیان عادی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ باید نصف قیمت کارخانه خودروهای عرضه شده را بپردازید. مابقی مبلغ زمان تحویل خودروهای ایران خودرو یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ مطابق با قیمت روز کارخانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

گفتنی است مهلت واریز وجه ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز شده است و شنبه ۱۱ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

جدول پیش فروش محصولات ایران خودرو – شهریور ۱۴۰۲

شرح خودروکد کلاس خودرومبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز۵۵۵۱/۴۹۰/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، آبی کبوداسفند ۱۴۰۲
پژو ۲۰۷ دستی۶۰۰۱/۳۳۸/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قرمز دوپوششه
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۶۰۶۱/۶۸۱/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم،قرمز دوپوششه
دناپلاس۷۰۳۱/۳۹۹/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم،قرمز دوپوششه

واریز وجه هایما S۷ با اولویت پاییز ۱۴۰۲

برای متقاضیان عادی محصول هایما S۷ گروه صنعتی ایران‌خودرو که در طرح فروش فوق‌العاده در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها، اسامی آن‌ها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و توسط شرکت برایشان پیامک ارسال شده است، امکان واریز وجه خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل ٩٠ روزه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، در هجدهمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ عادی که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی هایما S۷ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، این امکان فراهم شده که برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

قیمت خودروها قطعی و موعد تحویل خودروها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

فراخوان واریز وجه هایما S7 اولویت پاییز

شرح خودروکد کلاس خودرو قیمت مصوب فروش (تومان)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
هایما S7۵۱۸۰۲۱۰/۰۷۰/۶۰۷/۰۰۰سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای، ذغالی۳ ماهه

واریز وجه تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان عادی و طرح مادران

ایران خودرو اعلام کرد متقاضیان عادی و مادرانی که در طرح فروش فوق‌العاده در سامانه یکپارچه خودرو اسامی آنها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و توسط شرکت برای‌شان پیامک ارسال شده است، از روز شنبه ۱۴ مرداد به مدت ۱۱ روز (تا سه‌شنبه هفته آینده ۲۴ مرداد) می‌توانند برای تکمیل وجه اقدام کنند.

در هفدهمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، این امکان فراهم شده که از روز شنبه (۱۴ مرداد ماه) برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

این مهلت ۱۱ روز و تا پایان روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه در نظر گرفته شده است.

همزمان بر اساس پنجمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ طرح جوانی جمعیت صادره برای مادران حائز شرایط، نیز امکان واریز وجه برای خودروی تارا اتوماتیک که نوبت دریافت بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ اخذ کرده و توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو برایشان پیامک صادر شده، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

قیمت خودروها قطعی و معادل ۴۹۰ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان و موعد تحویل خودروها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.


تمدید زمان واریز وجه برای خریداران محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو برای آن دسته از متقاضیانِ محصولاتِ خود که تا ۱۱ مرداد برای پرداخت وجه مهلت داشتند این زمان را تمدید کرد.
به گزارش بازار، بر اساس پیامک ارسالی ایران خودرو، با اعلام دولت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه یازدهم و پنج شنبه دوازدهم مرداد و تعطیلی بانک‌ها در روزهای یادشده، این خودروساز مهلت واریز وجه را تا روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ تمدید کرد.

پیش از این متقاضیان عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S ۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده بود می‌توانستند تا روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ برای واریز وجه خودروی خود، اقدام کنند.


شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه ۱۴۰۲

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه منتخبین سامانه یکپارچه با اولویت تحویل پاییز و زمستان ۱۴۰۲ اعلام شد. در این شرایط پنج خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دنده‌ای و دنا پلاس معمولی حضور دارند. مبلغ مطالبه شده برای تمامی این خودروها از نوع پیش پرداخت است. در نتیجه قیمت قطعی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه و تسویه حساب نهایی مشخص خواهد شد.

متقاضیانی که شامل بخشنامه پیش فروش ایران خودرو می‌شوند، در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و موعد تحویل خودرو آن‌ها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است. ایران خودرو برای این گروه از متقاضیان پیامکی جهت اطلاع ارسال کرده است.

موعد تحویل محصولات عرضه شده در بخشنامه پیش فروش ایران خودرو، آذر و دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

تنها تحویل دنا پلاس معمولی اندکی زودتر از سایر خودروها اتفاق می‌افتد و سایر خودروها در دی ماه ۱۴۰۲ تحویل داده خواهند شد. سود انصراف ۱۳ درصدی و سود مشارکت ۱۶ درصدی سالیانه از دیگر مشخصات این طرح هستند.

جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مردادماه ۱۴۰۲:

از بین خودروهای ارائه شده در شرایط پیش فروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷ سود قابل توجهی را برای خریداران دارد. اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو در نسخه دنده‌ای حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. این اختلاف قیمت در نسخه اتوماتیک پژو ۲۰۷ به حدود ۳۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد. اختلاف بازار و کارخانه دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای نیز در حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. سورن پلاس دوگانه سوز با همین میزان اختلاف قیمت در بازار به فروش می‌رسد. در مورد دنا پلاس، اختلاف قیمت بیشتری را شاهد هستیم. قیمت کارخانه این خودرو حدود ۳۵۰ میلیون تومان است اما در بازار آزاد با نرخ ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. بنابراین انتخاب هرکدام از این خودروها برای مشتریان با سود قابل توجهی همراه خواهد بود.


واریز وجه راناپلاس با اولویت پاییز ۱۴۰۲

(۱۴۰۲/۰۴/۰۷) بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند سیزدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوقالعاده(فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰روزه صرفاً برای منتخبین بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.
فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند.

فراخوان واریز وجه رانا پلاس اولویت پاییز

شرح خودروکد کلاس خودرو قیمت مصوب فروش (تومان)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
رانا پلاس۶۱۰۱۷۳۲۲/۲۳۵/۷۰۰سفید، مشکی متالیک، نقره ای، خاکستری متالیک۳ ماهه

واریز وجه پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس با اولویت پاییز ۱۴۰۲

ایران‌خودرو برای واریز پیش‌پرداخت برندگان خودروهای پژو۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس در موعد تحویل آذرماه ۱۴۰۲ فراخوان داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفأ جهت بخش سوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل آذر ۱۴۰۲ اعلام شد.  متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.


واریز وجه تارا اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۲

(۱۴۰۲/۰۳/۰۳) برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲، در نوبت دریافت تحویل ۹۰ روزه (فروش فوق‌العاده) تارا اتوماتیک هستند، پس از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو، امکان واریز وجه برای مشتریان فراهم می‌شود تا وجه خودرو را تسویه کنند.

به گزارش ایسنا، طبق بخشنامه ارائه شده توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ را در فروش فوق‌العاده تارا اتوماتیک کسب کرده‌اند، پیامک از سوی شرکت ارسال شده و بدین ترتیب مشتریان می‌توانند برای واریز وجه خودرو به مبلغ ۴۹۰ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۵۰۰ ریال با موعد تحویل سه ماهه، اقدام کنند.

گفتنی است که اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه فروش خودرو داخلی در این دوره هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور تکمیل وجه خودروی خود صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

این مهلت برای واریز وجه از دوشنبه هفته جاری (یکم خرداد  ماه) آغاز شده و تا پنجشنبه هفته آینده (۱۱ خرداد ماه) ادامه خواهد داشت.

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

 

شرح خودروکد کلاس خودروقیمت مصوب فروشرنگ های قابل عرضهموعد تحویل
تارا اتوماتیک
۳۲۳۰۱
۴/۹۰۵/۵۱۵/۰۰۰
سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم، نقره ای متالیک، سبز کله غازی، قرمز متالیک، آبی کبود، آبی رویال
۳ ماهه
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 38, میانگین امتیاز: 4,05 از 5)
Loading...