پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

معرفی هتل هایی لوکس در مقاصد پرطرفدار گردشگری پس از کرونا

از استخرهای روی پشت بام و هتلهای ساحلی بارسلونا گرفته تا هتلهای خیره کننده قصرمانند در سویل تا اقامتگاههای منحصر به فرد در مایورکا، همه اینها و موارد دیگر را در مجموعه فوق العاده هتلهای لوکس در تور اسپانیا و درسرزمین اصلی اسپانیا و جزایر اطراف آن میتوانید بیابید. ادامه را بخوانید و برای سفر بعدی خود به اسپانیا از آن الهام بگیرید.

هتل کاتن هَوس بارسلونا

این ساختمان نئوکلاسیک قرن نوزدهمی که در اصل مقر بنیاد نساجی پنبه بود ، بورژوازی کاتالان است. یک پروژه نسبتاً جدید هتل که در ژانویه ۲۰۱۵ به اوج خود رسید ، این هتل مدرن  و پیچیده است و تمام جزئیات تاریخی ساختمان را  بدون این که هیچ یک از ویژگی های لوکس مورد انتظار ما را به خطر بیاندازد به زیبایی نمایش میدهد، به همین دلیل آن را به یکی از بهترین هتل های لوکس تبدیل کرده است.

هتل دارای ۷۸ اتاق خواب و ۵ سوئیت است . از ورودی که داخل شوید،  ابتدا وارد لابی هشتی خواهید شد که با آینه پوشانده شده است ، سپس به سالن اصلی میرسید ، با یک راه پله بزرگ مرمری در سمت راست و راه پله ای مارپیچ از دهه ۵۰ در سمت چپ ، که بیشتر به نظر می آید که  از سقف آویزان است تا کف سالن .

فضاهای عمومی ساختمان واقعاً شبیه هیچ مکان دیگری نیست که قبلاً دیده باشید – و شامل کتابخانه تعدادی سالن بزرگ برای استراحت، اتاق ناهارخوری ، تراس و یک بار عالی است.

هتل بِلِس مادرید

سالامانکا ، با خیابان های مملو از خرده فروشان و بوتیک های شیک مستقل ، یکی از پیچیده ترین مناطق مادرید است. اینجا در خیابان ولازکز است که هتل بلس مادرید در صحنه مهمان نوازی شهر فرود آمده است.

هتل بِلِس مادرید ((عضو هتل های برجسته جهان) گل سرسبد مجموعه جدیدی از املاک  گروه هتل پالادیوم است.) ، که در منطقه شیک سالامانکا قرار دارد و دارای ۱۱۱ اتاق و سوئیت است. طراحی داخلی چشمگیرآن توسط لازارو رزا-ویولان کار شده است؛ غذاهای سرآشپز مشهور اسپانیایی ، مارتین براساتگویی در آن سرو میشود. اتاقها و سوئیتهای بزرگ با تختخواب سفارشی ؛ آبگرم ؛ و باشگاه بدنسازی . مکانهای عمومی جذابی برای ملاقات و گذراندن اوقاتی خوب وجود دارد ، از جمله یک لابی و رستوران و سالن بولینگ.

تور اسپانیا

با ۶۰۰۰ جزیره احاطه شده ، می توانید مطمئن باشید که هتلی را که دوست دارید در تور یونان پیدا خواهید کرد ، خواه دریک سفر عاشقانه یا یک سفر خانوادگی باشید. تنها با یک پرواز کوتاه با هواپیما می توانید در ساحل آفتاب بگیرید یا در کوتاه ترین زمان غرق در فرهنگ یونان باستان شوید.

کیپ سونیو، بوتیک ریزورت

با معماری دیدنی ، بر اساس طراحی یونان باستان، این هتل مشرف به دریای درخشان اژه است با دو ساحل خصوصی و امکاناتی فوق العاده برای کودکان ، از جمله سه باشگاه کودکان و استخر کودکان. میتوانید در اتاقهای مهمان روشن و بزرگ استراحت کنید و از امکانات مدرن لذت ببرید.

کیپ سونیو ، Grecotel Boutique Resort در سونیو ، در امتداد ریویرای آتن یونان واقع شده است. این هتل بر روی تپه ای سبز رنگ و مشرف به دریای اژه نشسته است و باغهای گرمسیری برای کسانی که می خواهند به سادگی استراحت  کنند ایده آل است. خانواده ها از سه باشگاه کودکان و همچنین خدمات برای نوزادان و فعالیتهای بی نظیر برای همه لذت خواهند برد. زوج ها می توانند از غذاهای عالی ، سفرهای شامپاین عاشقانه تا غروب آفتاب و دوچرخه سواری کوهستانی در مناظر اطراف لذت ببرند.

هنگام استراحت یا ماساژ در آبگرم ، یا لذت بردن از کلاس یوگا در مرکز سلامتی ، از منظره نمادین معبد پوزیدون لذت ببرید. وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، گزینه های فوق العاده ای وجود دارد ، از غذاهای کلاسیک یونانی مانند  موساکا گرفته تا غذاهای عالی برگزفته ازآشپزی فرانسوی و رستوران های الهام گرفته از آسیا.

هتل گرانده برتاگن، یک مجموعه لوکس هتل، آتن

هتل گرانده برتاگن تاریخی ترین ملک در قلب آتن است. این هتل که از سال ۱۸۷۴ “صندوق سلطنتی” شهر بود ، موزه ای زنده در سرزمین عتیقه هاست. جدا از تاریخ غنی و میراث عظیمش ، هتل گرانده برتاگن تنها هتل دارای سوئیت رویال و اسپا با مساحت ۴۰۰ متر مربع  در شهر آتن است. مجموعه ای از شخصیت های مشهور ، اعضای خانواده سلطنتی و سران کشورها از این هتل شاخص دیدن کرده و هنوز هم این بازدیدها اتفاق میافتد. هتل گرانده با موقعیت مکانی در خیابان اصلی ، روبروی میدان قانون و ساختمان پارلمان ، دارای اتاقهای مجلل و چشم اندازهای خیره کننده از تراس پشت بام باشکوه خود است. وای فای در همه اتاق ها و قسمتهای هتل ارائه می شود. اتاقهای مجلل با بهترین وسایل منزل تزیین شده اند. حمام های مرمرین ، میز پیشخوان، وان جداگانه و دوش هستند. برخی از اتاقها دارای بالکن رو به آکروپولیس و تعویض روزانه نگهبان در ساختمان پارلمان است. از رستوران پشت بام گرانده برتاگن  می توانید ورزشگاه اصلی المپیک را هنگامی که  در استخر شیرجه میزنید، آکروپولیس را از روی صندلی بار ؛ پارتنون را در حالی که از بهترین غذاهای مدیترانه ای لذت میبرید، مشاهده کنید. آبگرم گرانده برتاگن دارای یک مجموعه حرارتی است که شامل حمام گیاهی ، غار ، چشمه یخی و استخر سرپوشیده است. میهمانان می توانند از ماساژهای روغن اوزو لذت ببرند. از مهمانی های خصوصی ناهار گرفته تا ترانسفر فرودگاهی VIP ، گرانده برتاگن افسانه ای به خدمات خود می بالد. این هتل ۵ ستاره که چندین جایزه گرفته است ، در چند قدمی مناطق خرید منحصر به فرد ، موزه ها و منطقه تجاری قرار دارد. آگورای باستانی و آکروپولیس ۶۰۰ متر با شما فاصله دارند.

تور یونان

مالدیو قطعاً شبیه هیچ کشور دیگری نیست. ویژگیهای جغرافیایی زیبا ، فرهنگ منحصر به فرد و طبیعت گرم مردم از ویژگیهای غیرقابل انکار مالدیو است. این که آیا شما به دنبال سپری کردن اوقاتی آرام در زیر نور خورشید هستید یا می خواهید روی موجی خروشان موج سواری کنید ، تور مالدیو قطعاً انتظارات شما را برآورده می کند.

رافلز مالدیو مرادو  واقع در جزیره گافو علیفو روی ۲ جزیره ، یک هتل سازگار با محیط زیست است که از وای فای رایگان برخوردار است و دو تجربه مجلل را ارائه می دهد: یک جزیره خصوصی با ماسه های سفید ، تالاب فیروزه ای و سبز که در ماه مه راه اندازی شد و یک منطقه دورافتاده رو به شرق و غرب برای ثبت طلوع و غروب خورشید با شکوه در ماه سپتامبر. میهمانان می توانند به آبگرم  ، ویلای مانیکور و پدیکور ، مرکز یوگا و سالن بدنسازی روی آب دسترسی داشته باشند. کارکنان در محل می توانند ترانسفر فرودگاهی را ترتیب دهند.

تمام اتاق های مهمان در هتل مجهز به کتری هستند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند. در رافلز مالدیو مرادو هر اتاق دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. بیرون از اتاق، استخر خصوصی و دوش فضای باز برای شبهای معتدل پر ستاره مناسب است. هر تراس از ویلاهای روی آب دارای یک صفحه شیشه ای در کف است که به مهمانان اجازه می دهد از زندگی دریایی رنگارنگ زیر آن شگفت زده شوند. تاری یک رستوران ناهار خوری تمام روز است که مهمانان می توانند از فضای باز و آرام غذا در ساحل لذت ببرند. گودال آتش جایی است که مهمانان می توانند از تجربه بی نظیر ساحل در رستوران کبابی رافلز مالدیو مرادو  با کوکتل های سرد و یک لیست نوشیدنی استثنایی لذت ببرند. می توانید فعالیت هایی مانند شنا و غواصی را با تجهیزات غواصی رایگان در هتل ترتیب دهید. صبحانه روزانه در دسترس است و شامل گزینه های قاره ای و متنوع است.

جوالی ، مالدیو

جوالی واقع در جزیره موراوندو  در شمال مالدیو ، دارای ۷۳ ویلا و اقامتگاه ساحلی خصوصی و آبی است. هر ویلا با الهام از داستانهای جداگانه طراحی شده است تا این حساسیت را در سرتاسر هتل برانگیزد. جوالی اسپا با الهام از مناطق گرمسیری  درمان های دلپذیر را ارائه می دهد. یک مرکز تناسب اندام مربیان متخصص و نمایی وسیع از اقیانوس آبی فیروزه ای و گیاهان و جانوران سبز عمیق را ارائه می دهد. چهار رستوران وجود دارد که غذاهای متنوعی را ارائه می دهند. رستوران وندو-یک تجربه غذایی ویژه که طعم و مزه سراسر آسیای جنوب شرقی ، چین ، مدیترانه  را در بر میگیرد .

رستوران ساوک که توسط معمار رستوران ژاپنی نوریوشی موراماتسو طراحی شده است ، مملو از صندلی های کوتاتسو و سالن شیک ، با غذاهای نیکی. رستوران ایتالیایی-قطعه ای از ایتالیا در میان مالدیو ، از پاستاهای تأیید شده توسط نونا تا پیش غذای بلینی و دایجستیوهای  گراپا را سرو میکند.

جوالی با اقیانوس پر جنب و جوش و چشم اندازهای سرسبز می تواند فعالیت هایی مانند غواصی و شنا با سفره‌ماهی ها، یادگیری در مورد مرجان ها در موزه زیر آب ، رفتن به سفرهای دریایی با قایق های تفریحی  و همچنین ملاقات با جوامع محلی را ترتیب دهد. یک نقشه هنری از هتل ، مهمانان را در یک تور هنری و مجسمه سازی در جزیره در جستجوی آثار منحصر به فرد طراحی شده برای جوالی می برد.

تور یونان

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.