جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

نوروز را ویژه تر از همیشه در سازمانتان جشن بگیرید!

خرید هدایای نوروزی

چرا باید در جشن نوروز برای مشتریان و کارمندان خود هدیه تهیه کرد؟ آیا با انواع هدایای تبلیغاتی مخصوص نوروز آشنا هستید؟ بهترین گزینه برای هدیه تبلیغاتی نوروز را می دانید؟ برای رسیدن به دقیق‌ترین پاسخ هر یک از این سوالات کافی است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید …

هدایای تبلیغاتی نوروزی، راهی میان‌بر برای پیشرفت کسب و کار شما

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای انتخاب هدایای تبلیغاتی موثر باید در نظر داشته باشید، در نظر گرفتن مناسبتی ویژه برای ارائه هدایا می‌باشد. یکی از بهترین مناسبت‌هایی که می‌توانید برای تهیه هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید، عید نوروز می‌باشد. علت این مسئله را می‌توان با میزان محبوبیت این جشن در میان ایرانیان مرتبط دانست. در واقع عید نوروز از قدیمی‌ترین جشن‌های اصیل ایرانی می‌باشد. ابراز علاقه و هدیه دادن به یکدیگر از سنت‌های بسیار دیرینه در این جشن محسوب می‌شود. پس می‌توان نوروز را از بهترین موقعیت‌ها برای هدیه دادن به مخاطبان مختلف کسب و کار خود دانست.

سه مخاطب اصلی هدایای تبلیغاتی نوروزی

معمولا وقتی در خصوص هدایای تبلیغاتی حرف می‌زنیم ذهن بیشتر افراد ناخودآگاه به سمت مشتریان می‌رود. باید توجه داشته باشید که مشتریان کسب و کار تنها یکی از مخاطبان اصلی هدایای تبلیغاتی نوروزی هستند. به طور کلی می‌توان هدیه‌های نوروزی را برای سه گروه زیر تدارک دید که خوشحالی هر یک تاثیر بسزایی در پیشرفت کسب و کار شما خواهد داشت:

گروه اول: مشتریان کسب و کار شما

یکی از سه گروه دریافت کننده هدایای تبلیغاتی مشتریان شما هستند. خود مشتریان را نیز می‌توان به گروه‌های مختلفی شامل مشتریان قدیمی، مشتریان جدید و مشتریان بالقوه تقسیم‌بندی کرد. بیایید با بررسی مثال به اهمیت تهیه هدایا برای هر یک از این گروه‌ها بپردازیم. تهیه هدایای تبلیغاتی در مناسبتی ویژه همانند عید نوروز در وفاداری مشتریان قدیمی به برند شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

هدیه نوروزی

تاثیر دیگر این هدایا بر مشتریان جدید است. با خرید هدایای تبلیغاتی در این مناسبت میزان اهمیت مخاطبان خود را به آنان یادآور می‌کنید. به این ترتیب نام شما بسیار بیش از پیش در ذهن آنان ثبت خواهد شد. مهم‌ترین تاثیر چنین هدایای تبلیغاتی بر مشتریان بالقوه خود را نشان خواهد داد.

این مشتریان در واقع افرادی هستند که با برند شما برخورد داشته‌اند اما هنوز اقدام به خرید محصول و یا دریافت خدمات از کسب و کار شما نکرده‌اند. این دسته از مشتریان را می‌توان در بسیاری از غرفه‌های نمایشگاهی دید که عده زیادی از افراد با کسب و کار شما روبرو می‌شوند.

پس با تهیه هدیه برای گروه‌های مختلف مشتریان در عید نوروز می‌توانید منتظر پیشرفت‌های شگرف در کسب و کار خود باشید. البته به شرط اینکه هدایا را به درستی و با نظر گرفتن برخی نکات ضروری انتخاب کنید. در پاراگراف‌ها بعدی بیشتر در این خصوص بحث خواهیم کرد.

گره دوم: کارمندان و کارکنان شرکت شما

دومین گروه از مخاطبان هدایای تبلیغاتی نوروزی، کارمندان سازمان‌ها هستند. یکی از اصول اولیه مدیریت هر مجموعه‌ای ارزش دادن به منابع مختلف می‌باشد. مهم‌ترین منبع و دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن می‌باشد. در واقع بیشتر فشار کاری بر دوش کارمندان بخش‌های مختلف می‌باشد پس می‌توان نتیجه گرفت عملکرد تک تک کارمندان در پیشرفت و یا پسرفت کسب و کارتاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

به پاس از زحمات کارمندان خود در یک سال کاری و همین‌طور انگیزش بیشتر آنان برای ادامه فعالیت‌ها در سال جدید، می‌توانید از هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز یا هدایای سازمانی استفاده کنید. با آوردن لبخند بر لب کارمندان و ارزش دادن به زحمات آنان بی‌شک پیشرفت‌ها مناسبی در کسب و کار شما حاصل خواهد شد.

گروه سوم: شرکای کسب و کارها

یکی از گروه‌هایی که تاثیر بسیاری زیادی در پیشرفت و ماندگاری شرکت شما خواهند داشت، شرکای شما می‌باشند. معمولا کسب و کار‌های مختلف برای به انجام رسیدن فعالیت‌های مختلف شرکای تجاری موثر و مهمی دارند که با همراهی از آن‌ها فعالیت‌های موثر و دو سر سودی را انجام می‌دهند. با اتمام سال و نزدیک شدن به شروع سال جدید، می‌توانید از هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز برای این گروه نیز استفاده کیند.

تهیه هدایای تبلیغاتی نوروزی برای شرکا در عید نوروز نشان‌دهنده روابط مناسب و رضایت شما از این همکاری می‌باشد. این هدایا نوعی پیام مثبت برای ادامه همکاری‌های سابق در سال جدید نیز می‌باشند. هدایای تبلیغاتی نوروزی این گروه بیشتر از دسته هدایای لوکس و فاخر می‌باشد؛ پس باید توجه ویژه‌ای به سلیقه این گروه از افراد داشته باشید!

مزایای تهیه هدایای تبلیغاتی نوروزی

علت تاکید متخصصین بازاریابی برتهیه هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز را می‌توان به مزایای آن ارتباط داد. این مزایای زمانی بیشتر خود را نشان خواهند داد که به درستی انتخاب شده باشند. برای انتخاب بهترین هدایای نوروزی می‌توایند به وبسایت آراهنر فاخر ایرانینیز سر بزنید.

از جمله اصلی‌ترین مزیت‌های این دسته از هدایای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشکر از کارمندان به پاس زحمات آنان در طول یک سال کاری

ممکن است شما نیز در عید نوروز را در سازمان و یا شرکت خود جشن بگیرید و با پذیرایی از کارمندان خاطره خوشی از این روز در ذهن آنان حک کنید. یکی دیگر از کارهای موثر و مثبتی که می‌توانید برای جشن نوروز برای کارمندان خود انجام دهید، هدایای نوروزی هستند. شاید تصور کنید صرفا هدایای پولی تاثیر مثبتی بر کارمندان خواهند داشت در حالیکه این دسته از هدایا در کنار عیدی مدیران می‌تواند تاثیر بسیار خوبی بر روحیه کارمندن و پایبندی آنان به شرکت و محل کارشان داشته باشد.

پس اگر تا به حال فقط به فکر تهیه هدایای ویژه نوروز برای مشتریان خود بوده‌اید بهتر است دیدگاه خود را کمی تغییر داده و امسال نسبت به تهیه هدایای تبلیغاتی نوروزی برای کارمندان خود نیز اقدام کنید تا میزان اهمیت آنان برای کسب و کارتان را باری دیگر یادآوری کنید.

آشنایی مشتریان با خدمات و یا محصولات کسب و کار شما

مهم‌ترین مزیت ارائه هدایای تبلیغاتی نوروزی برای مشتریان آشنایی هر چه بیشتر آنان با فعالیت‌های برند شما در سال جدید است. یک هدیه مناسب به راحتی می‌توان نام شما را در شروع سال جدید در ذهن افراد ماندگار کند. در خصوص مشتریان قدیمی‌تر ماندگاری بیشتر خود را به صورت پایبندی به یک برند و نام تجاری نشان خواهد داد.

بهترین هدیه تبلیغاتی برای نوروز چیست؟

امروزه می‌توانید انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی را در فروشگاه‌های اینترنتی متعددی مشاهده کنید. شاید این هدایا کاربردی بوده و ظاهری زیبا داشته باشند اما تعداد زیادی از آن‌ها برای مناسبتی ملی و ایرانی همانند جشن نوروز مناسب نیستند. یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای نوروز تهیه کنید، هدایای صنایع دستی می‌باشند که تناسب بسیار مناسبی با جشن ملی نوروز نیز دارند.

هدیه تبلیغاتی نوروزی

اگر به خاطر داشته باشید پیش تر نیز به یکی از فروشگاه‌های ویژه در فروش انواع هدایای تبلیغاتی به اسم آراهنر اشاره کردیم. زمینه کاری اصلی این فروشگاه فروش انواع هدایای صنایع دستی تبلیغاتی می‌باشد.

شما می‌توانید گروه‌های متعددی از صنایع دستی اصیل همانند قلم‌زنی، ترمه، سفال، آبگینه، فیروزکوب، مسگری و … را مشاهده کنید. در واقع این فروشگاه تعداد زیادی از گزینه‌ها را در مقابل شما قرار می‌دهد تا بر اساس اهداف خود بهترین گزینه‌ها را برای جشن نوروز انتخاب کنید.

علاوه بر هدایای تکی از صنایع دستی می‌توانید بسته‌ و پک‌های هدیه ویژه نوروز را نیز سفارش دهید. این بسته‌ها با داشتن قابلیت شخصی سازی بسیار انعطاف پذیر هستند در نتیجه می‌توانید بر اساس زمینه کاری کسب و کار خود و همین‌طور سلیقه مخاطبانتان دست به انتخاب بهترین گزینه‌ها بزنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.