پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

نرخ مکالمات ایرانسل ، همراه اول و رایتل

نرخ مکالمات ایرانسل، همراه اول و رایتل 

خبرگزاری مهر:برترین خدمات دهندگان ADSL، پائین ترین و بالاترین نرخ مکالمات موبایل، سودآورترین برندهای فناوری ۲۰۱۳، گفتگو با دکتر علی منتظری نخستین رئیس جهاد دانشگاهی، آغاز به کار نسل پنجم موبایل همزمان با بازی‌های المپیک۲۰۲۰ از جمله رویدادهای پربیننده حوزه فناوری بودند.

 

برترین خدمات دهندگانADSL معرفی شدند

از بین ۱۲ شرکت ارائه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت (ASDL)، شرکتهای آریا رسانه تدبیر – شاتل- و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه اول، شرکت پارسان لین ارتباطات – پارس آنلاین – رتبه دوم و داده گستر عصر نوین رتبه سوم را کسب کردند.

در این ارزیابی شرکت های ندا گستر صبا، پیشگامان توسعه ارتباطات، عصر انتقال داده‌ها به ترتیب رتبه‌های چهارم، پنجم و ششم و شرکتهای داده پردازی فن‌آوا و انتقال داده‌های رهام داتک بطور مشترک رتبه هفتم و شرکت مخابرات ایران رتبه هشتم را کسب کرد.

 

پائین ترین و بالاترین نرخ مکالمات موبایل/ پیش بینی ارزان شدن در شرایط رقابتی

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با درج جدول نرخ مکالمات موبایل در صفحه اجتماعی اش در کلوب، پایین ترین و بالاترین نرخ مکالمات با موبایل را اعلام کرد و آن را امکانی برای کاربران برشمرد تا با شفاف سازی به وجود آمده، سرویس مورد نظرشان را انتخاب کنند.

 

در این جدول پایین ترین نرخ مکالمات با رنگ سبز و بالاترین نرخ مکالمات با رنگ صورتی مشخص شده است( ایرانسل همراه اول رایتل )

7456a5851cf71

 

سودآورترین برندهای فناوری ۲۰۱۳/ نزول آی بی ام و مایکروسافت

 

دو شرکت بزرگ و شناخته شده WPP و Millward Brown که تخصص ویژه ای در زمینه تبلیغات و رتبه بندی برندهای تجاری دارند، فهرستی از معتبرترین و سودآورترین برندهای تجاری جهان ارائه کرده اند که در صدر آن اپل، گوگل در رتبه دوم، آی.بی.ام در رتبه سوم، AT&T غول ارتباطات در رتبه پنجم، مایکروسافت در رتبه هفتم و رتبه دهم نیز به China Mobible رسید.

 

تازه‌ ترین اقدامات ارتش آمریکا برای نجات سربازان/ پرینت اعضای بدن و دستکاری ژنتیکی خون

ارتش ایالات متحده امریکا در طرح جدیدی به احداث و ساخت آزمایشگاه های منحصر به فردی برای سربازان خود روی آورده است تا نه تنها تمامی سربازانش را از مرگ حتمی نجات دهد بلکه از جدیدترین فناوری های روز دنیا نیز در این بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده کند.

اکنون پرینتر های سه بعدی در آزمایشگاه های امریکا چاپ اندام انسان را آغاز کرده اند. محققان امریکایی از چاپ زیستی نوعی از چاپ سه بعدی که امکان تولید بافت های انسانی را فراهم می کند برای تولید اندام های حیاتی بهره می برند.

 

آغاز به کار نسل پنجم موبایل همزمان با بازی‌های المپیک۲۰۲۰

کمیته بین المللی المپیک میزبانی سال ۲۰۲۰ میلادی را به شهر توکیو پایتخت ژاپن سپردند و در روزهای اخیر، مقامات ژاپنی اعلام کردند که همزمان با آغاز بازی های المپیک، نسل پنجم ارتباطات یا همان ۵G ظهور خواهد کرد. پیش بینی می شود در نسل پنجم ارتباطات، ۱۰ گیگابیت اطلاعات با سرعتی هزار برابر بیشتر از شبکه های نسل چهارم انتقال یابند.

 

خط و نشان وزیر ارتباطات برای یک اپراتور موبایل/ مصوبات را رعایت نکنید مجوز ۳G نمی‌دهیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اظهارات قاطع در زمینه ارائه خدمات نسل سوم موبایل به اپراتورهای فعال در کشور، گفت: یکی از اپراتورها همکاری خوبی با سازمان تنظیم مقررات داشته و قرار است تا مردادماه شبکه آزمایشی نسل سوم این اپراتور راه اندازی شود. در همین حال به طور قاطع می گویم اپراتوری که مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات را اجرایی نکند امکان دریافت مجوز برای نسل سوم موبایل را نخواهد داشت.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
(اولین نفر باشید که به این مطلب امتیاز می دهید)
Loading...