جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

معرفی و بررسی انواع میز [ناهارخوری، جلو مبلی و کامپیوتر و لپ تاپ]

میز ناهار خوری از جنس تنه درخت

دکوراسیون داخلی هر خانه ای از مهمترین مسائل آن است که تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله لوازم منزل، رنگ و طرح آن ها و متریال سازنده این وسایل می باشد. انواع میز ها از مهم ترین وسایلی در خانه هستند که نه تنها نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارند، بلکه از کاربردی ترین وسایل بوده و استفاده زیادی در زندگی روزمره ما دارند.

تنوع بسیار زیادی در متریال سازنده انواع میز وجود دارد، که میز های چوبی از محبوب ترین، با دوام ترین و رایج ترین انواع میز هستند که هم برای داشتن دیزاینی شیک و لوکس مناسب اند، و هم کیفیت و دوام فوق العاده ای دارند.

مجموعه زد دیزاین ، طراح و تولید کننده انواع وسایل روستیک شامل انواع میز جلو مبلی، میز نهارخوری، میز ژاپنی، عسلی، میز کامپیوتر و … از بهترین اسلب های چوب و با سبکی منحصر به فرد و رویایی است. زد دیزاین خود تولیدکننده و فروشنده بدون واسطه بوده و از این رو ضمن داشتن بهترین کیفیت، از قیمتی ایده آل نیز بهره خواهید برد. در ادامه چند نمونه از پرفروش ترین انواع میز های ساخته شده در مجموعه زد دیزاین را می بینیم.

میز جلو مبلی از جنس چوب طبیعی

میز جلو مبلی

مبلمان و میز آن ها از مهم ترین وسایل در هر خانه ای اند که روزانه با آن ها سر و کار داریم. یک میز مناسب برای جلو مبلمان، تکمیل کننده آن است و علاوه بر نقش مهمی که در زیبایی دیزاین خانه شما دارد، وسیله ای پرکاربرد هم هست.

قرار دادن اشیاء و وسایل جلوی دستی مانند گوشی موبایل یا کنترل تلویزیون، بشقاب میوه خوری و وسایل پذیرایی، جعبه دستمال کاغذی و یا یک گلدان زیبا از جمله روتین ترین اما مهم ترین استفاده های ما از انواع میزجلو مبلی هستند.

میز جلو مبلی در انواع تاشو، کلاسیک، سلطنتی و غیره ، و در ابعاد و طرح و رنگ های مختلف چوب ساخته می شود که برای انواع سبک های کلاسیک و لاکچری، و مدرن و مینیمال و هر سبکی ساخته می شود.

برای خرید میز جلو مبلی روستیک و چوبی به سایت زد دیزاین مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲

شماره‌ تماس کارخانه : ۰۲۶-۳۶۷۰۴۶۶۷

میز کامپیوتر و لپ تاپ

میز لپ تاپ و کامپیوتر

استفاده از کامپیوتر و لپتاپ به حدی فراگیر شده است که امروزه در هر خانه ای حداقل یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ وجود دارد. استفاده از لپتاپ چه برای امور کاری و شخصی و چه برای امور سرگرمی و آموزشی در خانه نیازمند فضا و میزی مخصوص است.

میز لپتاپ و کامپیوتر به منظور استفاده راحت تر از آن برای کاربر طراحی شده تا در صورتی که بخواهید روی زمین نشسته و با لپ تاپ کار کنید، در زاویه درست قرار بگیرید.

لپ تاپ ها به دلیل ساختار فشرده ای که دارند معمولا به شدت داغ می کنند، بنابراین برای حفظ سلامت لپتاپ نیز باید حتما روی میز در جایی امکان تهویه برای آن وجود دارد قرار بگیرید. اگر می خواهید در تخت خواب یا هر فضای دیگری با لپتاپ کار کنید، به هیچ وجه نباید آن را روی پای خود بگذارید، گرما و انرژی لپ تاپ می تواند موجب آسیب جسمی شما شود.

میز های لپ تاپ و کامپیوتر در مجموعه زد دیزاین از با کیفیت ترین و زیباترین طرح های چوب ساخته شده اند، که در طراحی آن ها اصول ارگونومی نیز در نظر گرفته شده تا بهترین حالت را برای قرارگیری طولانی مدت شما در پشت آن فراهم کند.

هم چنین امکان خرید انواع میز کامپیوتر رومیزی (دسکتاپ) نیز وجود دارد. میز های کامپیوتر در انواع طرح ها با ابعاد متفاوت، دارای کتابخانه یا قفسه و یا بدون آن، و در طرح ها و رنگ های متفاوت چوب نیز در مجموعه زد دیزاین موجود است.

طرح های بیشتر از میز کامپیوتر و لپ تاپ در سایت زد دیزاین.

میز ژاپنی

میز ژاپنی، سبکی خاص و منحصر به فرد از فرهنگ کشور ژاپن

یکی از منحصر به فرد ترین سبک های میز برای نهارخوری و نشیمن، میز نشسته به سبک ژاپنی است که برگرفته از سنت و فرهنگ زیبای این کشور می باشد.

ژاپن در عین این که یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در زمینه تکنولوژی است، هنوز سنت و فرهنگ کهن خود را حفظ کرده، از جمله استفاده از مبلمان و میز ها به سبک فرهنگ این کشور.

میز ژاپنی دارای صندلی هایی بدون پایه یا با پایه کوتاه و یا تشکچه هایی برای نشستن به دور میز است که مناسب افرادی است که دوست دارند روی زمین بنشینند.

با تعامل جهانی که بین کشورها وجود دارد بسیاری از سبک های طراحی وسایل در دیگر کشورها نیز رایج می شود، از جمله میز ژاپنی که هم اکنون در کشور ما نیز مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار محبوب است.

میز ژاپنی به سبک اصیل باید حتما از چوب و طبیعی باشد ، چرا که از اصلی ترین اِلِمان های مورد توجه در این سبک میز، استفاده از عناصر طبیعی است.

مجموعه زد دیزاین، در کنار دیگر محصولات روستیک و منحصر به فرد خود در دکوراسیون داخلی، میز ژاپنی را نیز با بالاترین کیفیت تولید می کند.

میز ژاپنی علاوه بر این که می تواند به منظور میز غذاخوری استفاده شود، برای مطالعه ، میز جلو مبلی، میز کار و یا میز بازی کودکان نیز به کار رود.

طراحی و ساخت تمام میز ها در مجموعه زد دیزاین صورت می گیرد، بنابراین دارای بالاترین کیفیت ساخت ضمن قیمتی مناسب می باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,80 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.