شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

معرفی دستگاه وکیوم مردانه ایرانی رناس و تورنادو و لاجر باکس ایرانی

دستگاه وکیوم مردانه رناس طب

دستگاه وکیوم مردانه یکی از وسایلی میباشد که در دهه اخیر برای درمان ناتوانی جنسی و کجی آلت و اختلالات نعوظ به بیماران توصیه میشود. این دستگاه مکنده به دلیل کاهش مصرف دارو در بیماران پرطرفدار می باشد زیرا عوارض جانبی آن بسیار کم است. البته هنوز هم به دلیل خجالت کشیدن و نبود اطلاعات کافی در مورد این بیماری و استفاده از دستگاه وکیوم ابهاماتی در مورد نحوه استفاده از دستگاه وجود دارد.

دستگاه وکیوم مردانه رناس طب

محدودیت سنی برای استفاده از دستگاه وکیوم

کجی آلت و اختلال در نعوظ یک موضوع شایع بین آقایان میباشد و محدودیت سنی ندارد. البته این مشکل در افراد جوان به صورت

مقطعی میباشد و برای افراد بزرگسال بیشتر به صورت مزمن بروز میدهد. بنابراین با توجه به نحوه استفاده و شرایط دستگاه

و همچنین مکانیسم عملکرد آن افراد در هر سنی میتوانند از این مکنده استفاده کنند و این امر را میتوان یکی از مزایای اصلی

دستگاه وکیوم نام برد.

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم

  • یک استوانه شیشه ای که بر روی آلت تناسلی فرد قرار می‌گیرد
  • یک حلقه یا یک قسمت مهروموم کننده که در قسمت پایه استوانه قرار می‌گیرد
  • یک پمپ ایجاد وکیوم به صورت دستی یا الکترونیکی که هوا را از داخل استوانه خارج کرده و باعث ایجاد نعوظ می‌شود.
  • بهتر است با این محصول از ژل ایموشن مشکی به عنوان مکمل استفاده کنید

خرید دستگاه وکیوم آقایان

برای خرید بهترین دستگاه های وکیوم مردانه میتوانید داخل اینترنت سرچ کنید و با چند کلیک خرید وکیوم رو انجام دهید و سفارش خود را در منزل تحویل بگیرید

دستگاه وکیوم تورنادور شرکت راد مد

دستگاه وکیوم تورنادو، یکی از بهترین دستگاه های افزایش سایز آلت تناسلی است که امروزه در بین آقایان طرفداران خاص خودش را داراست. در واقع وکیوم تورنادو، یک برند از انواع دستگاه وکیوم است که در بین برندهای دیگر، طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. قبل از اینکه بخواهیم درباره ی دستگاه وکیوم تورنادو صحبت کنیم، بهتر است ابتدا بدانیم که اصلا دستگاه وکیوم چیست و چه کارایی دارد. در ادامه درباره ی این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد. لطفاً همراه ما باشید.

دستگاه وکیوم تورنادو

نحوه استفاده از وکیوم مردانه تورنادو

نحوه استفاده از وکیوم مردانه تورنادو : درست است که کار با دستگاه وکیوم، از جمله وکیوم تورنادو کار چندان سخت نیست اما این دستگاه نیز مانند هر دستگاه دیگری نکات مصرف مربوط به خود را دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که در حین استفاده از دستگاه وکیوم تورنادو باید رعایت شود این است که مواظب باشید تا فشار زیادی بر روی آلت وارد نشود. در واقع فشار زیاد باعث می شود که آسیب جدی به اندان تناسلی مرد وارد شود. به همین دلیل برای رسیدن به پمپاژ مناسب، دو ال سه بار مکش کافیست. البته خود شخص نیز میتواند به محض اینکه حس کرد، فشار زیادی به آلت تناسلی وارد می شود، پمپاژ را قطع کند.

همان طور که می دانید استفاده از لوازم پزشکی و سلامت، ملزم به رعایت بهداشت می باشد. در واقع رعایت نکردن بهداشت و نظافت در این تجهیزات می تواند مشکلات سلامتی دیگری را نیز به وجود آورد. پس سعی کنید که دستگاه وکیوم تورنادو را به صورت شخصی استفاده کنید و بعد از هر بار استفاده، محفظه و قسمت های مختلف آن را شسته و ضد عفونی نمایید تا زمینه ساز بیماری جدیدی نگردد.

نکته ی آخر درباره ی نحوه ی استفاده از دستگاه وکیوم مردانه، از جمله وکیوم تورنادو این است که مردانی که به اختلال نعوظ خیلی شدید دچار هستند، می توانند از این دستگاه قبل از شروع رابطه ی جنسی استفاده نمایند، حتی در امکانات این دستگاه این شرایط نیز وجود دارد که حلقه ی انتهایی را از روی آلت بر نداشته تا آن حلقه بتواند حالت نعوظ کامل آلت را حفظ نماید.

آیا دستگاه وکیوم مردانه عوارض دارد؟

پاسخ این سوال را به راحتی از لا به لای موضوعاتی که برایتان مطرح کردیم می توانید دریابید. در حالت عادی باید بگوییم که خیر! دستگاه های وکیوم مخصوصا دستگاه وکیوم تورنادو، عوارض خاصی برای بدن شخص نخواهد داشت. اما چیزی که ممکن است در موارد استفاده از انواع وکیوم، خطرساز باشد، مدت زمان و نحوه ی استفاده از دستگاه وکیوم است. ببینید اگر استفاده از دستگاه بر طبق دستورالعمل های ذکر شده بر روی دستگاه انجام شود، مشکل ساز نخواهد بود. همچنین یادتان نرود که رعایت بهداشت در مورد استفاده از دستگاه های این چنین حرف اول را می زند. پس دستگاه های وکیوم باید یک تایم مناسبی و با توجه به نیاز شخص، مورد استفاده قرار گیرند. حالا این دفعات می تواند یک بار در روز باشد یا سه بار در روز!

آیا وکیوم تورنادو در رفع مشکل نعوظ موثر است؟

دستگاه های وکیوم یکی از بهترین روش ها و راه حل ها برای رفع مشکل اختلال نعوظ می باشد. با توجه به سابقه ی وکیوم تورنادو، متوجه خواهید بود که این دستگاه دلیل کیفیت بالای اجزای سازنده، یک دستگاه عمری برای مصرف کننده خواهد بود. وکیوم تورنادو بهترین انتخاب در بین انواع دستگاه وکیوم می باشد. این دستگاه بدون هیچ گونه عوارضی و عملکرد تهاجمی، می تواند مشکل نعوظ مردان را به طور طبیعی برطرف کرده و حتی افزایش طول آلت را نیز به همراه داشته باشد.

با این حال تاثیر وکیوم تورنادو بر روی هر شخص با توجه به آناتومی بدن شخص متفاوت می باشد. نمی توان به طور ثابت گفت که مدت زمان ایجاد نعوظ کامل در مردان با کمک وکیوم تورنادو دقیقا چند دقیقه است یا هر مصرف کننده به کمک وکیوم تورنادو چند سانتی متر افزایش طول را در آلت تناسلی اش مشاهده خواهد کرد. اما چیزی که همیشه می توان گفت و به آن نیز متعهد بود این است که وکیوم تورنادو یک دستگاه موثر برای درمان اختلالات نعوظ و کوتاهی آلت می باشد.

ویژگی های کیفی دستگاه وکیوم تورنادو :

افزایش سطح اعتماد به نفس آقایان به دلیل نعوظ کامل، بزرگ کننده آلت تناسلی، بلند کننده ی آلت تناسلی، قابل استفاده برای محدوده های سنی مختلف، پایدار نگه داشتن حالت نعوظ در حین رابطه ی جنسی، مجهز به کاندوم و شیلنگ های مقاوم و با کیفیت، درمان ناتوانی جنسی، درمان زود انزالی، افزایش خون رسانی به رگ های آلت تناسلی و حجم دهی،  از جمله ی مهم ترین ویژگی های یک دستگاه وکیوم تورنادو می باشد.

دستگاه لاجرباکس چیست ؟

دستگاه لارجر باکس یک وسیله ی جدید در زمینه ی افزایش فعالیت جنسی آقایان در سکس می باشد. لارجر باکس تکنولوژی ای است که به کمک آن، سایز آلت تناسلی آقایان، هم به لحاظ طولی و هم به لحاظ عرضی زیاد می شود. این دستگاه یک تکنولوژی در زمینه ی پزشکی و سلامت است که علاوه بر افزایش حجم آلت مردانه، فواید درمانی دیگری نیز دارد. در ادامه درباره ی دستگاه حجم دهنده آلت و ویژگی های فنی و درمانی آن بیشتر برایتان توضیح خواهیم داد. لطفا با ما همراه باشید. بلاگ فرا نمایندگی محصولات توانبخشی جنسی در ایران .

دستگاه وکیوم تورنادو

نحوه ی استفاده از دستگاه لارجر باکس چگونه است؟

کار با این دستگاه آنقدر هم سخت نیست. در واقع روش ساده ی استفاده از دستگاه کلفت کننده آلت  اصلا احتیاجی به شرح و توضیح ندارد، با این حال برای استفاده از دستگاه لارجر باکس احتیاج است که ابتدا اجزای آن را بهم وصل کنید. معمولا به هنگام خرید این دستگاه، بروشور و راهنمای استفاده از ان به همراه خود دستگاه داده می شود. پس اینکه اجزای دستگاه کنار هم قرار گرفتند، سعی کنید که آلت را داخل دستگاه قرار دهید و سپس کمی پیستون ها را بکشید. دقت داشته باشید که فشار وارده بر روی آلت اصلا و اصلا نباید زیاد باشد. استفاده از دستگاه لارجر باکس و نتیجه گرفتن از آن صبر زیادی می طلبد.

دستگاه حجم دهنده آلت به مدت طولانی باید بر روی آلت تناسلی قرار بگیرد. معمولا این دستگاه به گونه ای طراحی شده که دارای اندازه ی کوچکی باشد تا در مواقع استفاده در زیر شلوار، به راحتی بتوان از آن استفاده نمود. لارجر باکس هم در طول روز و هم شب قابل استفاده است. اما پیشنهاد می شود که در شب و به هنگام خواب از آن استفاده نمایید.

پیشنهاد میشه از ایموشن مشکی حجم دهنده به عنوان مکملی این دستگاه استفاده کنید.

قیمت لارجر باکس در داروخانه متفاوت هست و قیمت بستگی به آهن ربا های پزشکی دارد.

آیا لارجر باکس تاثیری دائمی دارد؟

یکی دیگر از سوالاتی که درباره ی روش کار دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی مطرح می شود این است که آیا این روش، روشی دائمی است؟

تجربه های زیادی در زمینه ی استفاده از لارجر باکس وجود دارد. اما تمامی این ها نشان دهنده ی آن است که عملکرد لارجر باکس برگشت پذیر نیست و تاثیری مداوم دارد. که اگر این طور نبود این دستگاه به یک دستگاه پر طرفدار در سراسر دنیا تبدیل نمی شد. لارجر باکس موثرترین و کم خرج ترین درمانی است که سراسر دنیا برای درمان انحراف، کوتاهی و کوچکی آلت مردانه، تجویز می کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 46, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.