جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

معرفی اقامتگاه‌های محبوب اطراف تهران

ویلا کردان

در دو سال گذشته کرونا تاثیرات بسیار زیادی بر زندگی همه داشته است. قوانین و محدودیت‌های رفت‌وآمد باعث شده جمعیت ۱۳ میلیونی تهران، برای تغییر حال‌و‌هوا و دور شدن از آلودگی هوا و هیاهوی تهران، ییلاق و روستاهای اطراف را برای سفر انتخاب کنند؛ اما برای افرادی که با پیش آمدن یک تعطیلات چند روزه راهی شمال می‌شدند و اطلاعات کمی درباره مناطق اطراف تهران دارند، جستجو و پیدا کردن یک ویلا با امکانات مناسب که ارزش رزرو کردن را داشته باشد، کمی مشکل خواهد بود. بنابراین در این مطلب سعی می‌کنیم چند نمونه از ویلاهای پرطرفدار اطراف تهران که توانسته‌اند رضایت کاربران خود را جلب کنند، را به شما معرفی کنیم تا با خیال آسوده به رزرو آن‌ها اقدام کنید.

ویلا استخردار روباز و دنج در سهیلیه

ویلا استخردار روباز

این ویلای زیبا در منطقه ییلاقی و خوش آب‌وهوای سهیلیه واقع شده و از طریق آزاد راه تهران-کرج به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد به‌طوری که با تهران تنها ۵۰ دقیقه فاصله دارد. این ویلای نوساز و شیک دارای امکاناتی نظیر استخر روباز، آلاچیق، باربیکیو، آبنما و فضای سبز است. یک هایپرمارکت و رستوران در نزدیکی ویلا وجود دارد که خدماتی را به مسافران عزیز ارائه می‌دهند.

ویلا ۱۳۰ متر مربع زیربنا داشته و دو خوابه است. ظرفیت استاندارد این ویلا ۳ نفر بوده ولی تا حداکثر ۱۶ نفر می‌توانند از آن استفاده کنند بنابراین برای برگزاری تولد و مهمانی بسیار مناسب است.

از سایر امکانات این ویلا می‌توان به تلویزیون، پارکینگ، نگهبان، بخاری گازی، جاروبرقی، کولرآبی، لوازم‌آشپزی، اجاق‌گاز و یخچال اشاره کرد. برای اجاره آنلاین ویلا در کردان فقط کافی است به سایت هومسا مراجعه کنید و از بین ده‌ها ویلای ثبت شده در هومسا این ویلا را باکد ۲۱۲۲۰ یا گزینه‌های دیگر را برای رزرو انتخاب کنید.

ویلا نوساز استخر آبگرم سرپوشیده کردان

این ویلای ۴۰۰ متر مربعی نوساز که با کد ۱۹۶۴۱ در سایت هومسا ثبت شده، به امکاناتی نظیر استخر آبگرم سرپوشیده، آلاچیق، باربیکیو، سیستم صوتی ال ای دی و فوتبال‌دستی مجهز است. برای حفظ امنیت مسافران عزیز، دوربین مداربسته در محوطه بیرونی و پارکینگ ویلا نصب شده است، البته قرار گرفتن بنا در بافت ویلایی باعث شده امنیت بالایی داشته باشد.

برای راحتی بیشتر، امکاناتی مانند تلویزیون، شومینه، یخچال، شوفاژ، جاروبرقی، کولرآبی و بخاری گازی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. ساختمان ویلا که در کردان واقع شده دارای وسعتی برابر با ۱۰۰ متر مربع است و ۲ اتاق خواب دارد. ظرفیت استاندارد برای این ویلا ۴ نفر تعیین شده اما تا ۶ نفر نیز می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

پنجره‌های بزرگ و آفتابگیر، یک تراس بزرگ سرپوشیده و حیاطی که به زیبایی گلکاری شده، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این ویلاست.

ویلای در عسلک لواسان

این ویلا که در منطقه عسلک لواسان قرار دارد با کد ۱۸۹۳۶ در هومسا ثبت شده، از نظر موقعیت مکانی فوق‌العاده است. ویلایی در ارتفاعات لواسان با مناظر بسیار زیبا و آب‌وهوایی بی‌نظیر که می‌تواند خاطرات فراموش‌نشدنی را برایتان رقم بزند. ویلا دارای استخر روباز چهارفصل، زمین‌بازی، تاب و سونای شیشه‌ای است. با ایستادن در حیاط ویلا تمام منطقه و سد لواسان زیرپای شما خواهد بود.

از سایر امکانات این ویلا می‌توان به تلویزیون، پارکینگ، شومینه، یخچال، جاروبرقی، باربیکیو، لوازم‌آشپزی، کولرگازی، شوفاژ و بخاری‌گازی اشاره کرد.

این ویلای ۶۰ متری دارای یک اتاق بوده و  ظرفیت استاندارد آن ۲ نفر است.

اگر تصمیم داشتید آخر هفته خود را در یکی از ویلاهای اطراف تهران سپری کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به وب‌سایت www.homsa.net بزنید و از میان تعداد زیادی ویلا و سوئیت با امکانات بسیار عالی، گزینه مورد نظر خود را پیدا  کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.