جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

مشاوره خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی برای کاهش آلاینده های آب و افزایش کیفیت آن به ما کمک زیادی می کند. این دستگاه ها با استفاده از چند فیلتر می توانند انواع ذرات و ناخالصی های آب را از بین ببرند. انتخاب برند معتبر در خرید دستگاه آب تصفیه کن بسیار اهمیت دارد. تصفیه آب های تایوانی امروزه از بهترین برند های موجود در بازار می باشند که برای پاکسازی آب و دسترسی داشتن به آب سالم مطمئن ترین گزینه است. در این مطلب برند های معتبر تصفیه آب تایوانی را معرفی می کنیم و توضیحاتی در رابطه با مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی خواهیم داد.

مشاوره خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب اصل تایوان

آب تصفیه کن های ساخت تایوان بهترین انتخاب برای برای حذف املاح و آلاینده های آب و کاهش سختی آن می باشد.
بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی در طی این چند سال مینروا بوده که پر فروش ترین دستگاه در ایران می باشد. این برند دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت می باشد و تاییدیه های FDA,CE,QW را نیز در اختیار دارد و به همین علت کاملا از نظر سلامت آب خروجی مطمئن می باشد. بهترین مدل های تصفیه آب مینروا عبارتند از:
۱- تصفیه آب ۶ مرحله ای آب معدنی ساز
۲- تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی کننده
۳- تصفیه آب ۸ مرحله ای یو وی دار فرابنفش
۴- تصفیه آب ۸ مرحله ای اکسیژن ساز

مینروا از جدید ترین روش حذف املاح یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. این روش به دلیل داشتن فیلتر ممبران که دارای میلیون ها منافذ ریز به قطر ۰۰۰۱/۰ میکرون است املاح و آلاینده های آب را تا اندازه ۹۹ درصد از بین ببرد. هم چنین آب سخت را نیز به آبی سبک و نرم تبدیل می کند. از بهترین ویژگی های تصفیه آب مینروا فیلتر های کربنی صد در صدگیاهی ، ممبران ۱۳ لایه آمریکایی مارک فیلمتک با هولوگرام اورجینال آن، پمپ قدرتمند کم مصرف بدون لرزش و صدا ، مخزن آنتی باکتریال تانک پک ۱۶ لیتری، تنظیمPH آب و حفظ املاح معدنی آن و دارا بودن نماد اصالت می باشد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب اصل تایوان

تصفیه آب سی سی کا یکی دیگر برند های تایوانی است که از بهترین دستگاه های اسمز معکوس را در اختیار دارد. تصفیه آب سی سی کا دستگاه های ۶ تا ۸ مرحله ای را تولید و به بازار عرضه کرده که بهترین مدل آن دستگاه ۸ مرحله ای قلیایی اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه علاوه بر کاهش ناخالصی های آب از جمله نیترات و فلزات سنگین و مواد شیمیایی و رسوبات و املاح و سختی آب، با فیلتر قلیایی در مرحله ی هفتم سختی آب را تنظیم کرده ی و آن را سرشار از آنتی اکسیدان می کند که برای جلوگیری از سرطان و سلامتی بدن بسیار مفید است و در مرحله ی آخر آن فیلتر اکسیژن ساز با تغییر شکل در مولکول های آب باعث افزایش اکسیژن و انرژی آن خواهد شد. سی سی کا کالا مطابق با استاندارد سازمان جهانی بهداشت ساخته می شود و از نظر قیمتی ارزان تر از تصفیه آب مینروا می باشد.

سافت واتر سابقه ای بسیار زیادی در تولید دستگاه های آب تصفیه کن دارد. این برند دستگاه ها را با دو روش اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس تولید می کند در مدل های زیر سینکی و رومیزی تولید کرده است. سافت واتر فیلتر ممبران با قدرت جذب بالایی دارد که تا ۹۸ درصد آلاینده ها را از بین می برد و قادر به شیرین کردن آب و کاهش سختی آن نیز هست و بو و مزه ی بد آب را نیز از بین می برد. تصفیه آب ۶ مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز از جمله مدل های این مارک می باشد.

نکات مهم در خرید آب تصفیه کن خانگی

برای خرید تصفیه آب خانگی که بتواند بهترین کیفیت آب آشامیدنی را به شما تحویل دهد حتما دستگاهی را انتخاب کنید که از نوع سیستم اسمز معکوس باشد. این دستگاه ها در مدل های ۶ الی ۸ مرحله ای در بازار موجود هستند که بنا به بودجه و سلیقه و نیازتان یکی از آن ها را می توانید تهیه نمایید.
دستگاه های تصفیه آب در دو مدل زیر سینکی و رومیزی در بازار موجود هستند. دستگاه های رومیزی روی کابینت قرار می گیرند و به دلیل طراحی خاصی که دارند و فیلتر ها و قطعات موجود در این نوع دستگاه تنها مختص به آن هاست و به همین علت در هنگام تعویض فیلتر ها و خرابی قطعات ممکن است دچار مشکل شوید. دستگاه های زیر سینکی در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود بسیار نصب راحتی دارند و در معرض دید نیستند و به همین دلیل طراحی خاصی ندارد. فیلتر ها و قطعات آن ها به راحتی در بازار قابل دسترس هستند.. هم چنین هزینه ی تعمیرات و نگهداری آن ها نیز کم تر است و از نظر تصفیه نیز کارکرد بسیار بهتری دارند. قیمت آن ها کم تر از دستگاه های رومیزی دیجیتالی می باشند و قابلیت اضافه شدن فیلتر های بیشتری را نیز دارند.

نکات مهم در خرید آب تصفیه کن خانگی

خرید تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی های معتبر یکی از راه های خرید آب تصفیه کن اورجینال می باشد که تجربه ی خریدی راحت و آسان را نیز در پی دارد. شرکت تصفیه آب تصفیه آسا مرکز خرید دستگاه تصفیه آب و نمایندگی انحصاری برند مینروا و برند های سافت واتر و سی سی کا می باشد. شما می توانید از این شرکت بهترین دستگاه تصفیه آب را با بهترین و مناسب ترین قیمت همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله تهیه نمایید. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بین دو و نیم تا ۴ میلیون تومان در این مجموعه به فروش می رسند که کاملا اورجینال هستند.

“شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید.”

برای مشاوره و راهنمای خرید مشاوران حرفه ای تصفیه آسا در هفت روز هفته در تمام ساعات روز آماده ی ارائه مشاوره خرید رایگان به شما عزیزان می باشند که بتوانید بهترین آب تصفیه کن خانگی را با نصب و ارسال رایگان برای خود تهیه نمایید. با خرید دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا از کیفیت و کارایی دستگاه کاملا اطمینان پیدا خواهید کرد و با دستیابی به آب بهداشتی و سالم ضامن سلامتی خود و خانواده تان خواهید شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.