جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

ثبت‌نام طرح مسکن ملی برای اصحاب فرهنگ و رسانه تمدید شد

مسکن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از امکان مجدد ثبت نام اصحاب رسانه و هنر در طرح ملی مسکن خبر داد و افزود: متقاضیان تا هشتم خرداد فرصت اقدام دارند.

محمد رعیت ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل اینکه برخی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه موفق به ثبت‌نام در طرح مسکن ملی نشده بودند، از همین رو پیرو توافق‌نامه با وزارت راه و شهرسازی این امکان مجددا فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده برای این تسهیلات همانند شرایطی است که برای مسکن‌های ملی تعیین شده است، بیان کرد: بر این اساس متقاضیان و افراد تحت تکفل، شامل آنهایی هستند که فاقد زمین مسکن و یا واحد مسکونی از یکم فروردین ۸۴ به بعد بوده و از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: این تسهیلات صرفا برای (اعضای صندوق اعتباری هنر و دارندگان هنرکارت) فراهم شده است و متقاضیان واجد شرایط درصورت تمایل و دارا بودن شرایط مندرج در سامانه نهضت ملی مسکن تا هشتم خرداد ماه (بدون تمدید مهلت) و بدون مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی، صرفا از طریق  لینک https://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رعیت سبز بودن فرم (ج) در استعلام از سامانه مربوطه، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن، داشتن ۳۵ سال سن کامل برای زنان مجرد و داشتن ۵ سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا را از جمله شرایط متقاضیان برشمرد و افزود: فراخوان مجدد صندوق اعتباری هنر برای بهره‌‎مندی جاماندگان از طرح مسکن ملی است و متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح حمایتی تا هشتم خرداد فرصت دارند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...