شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

مزایای دوخت لباس عروس و دوخت لباس مجلسی

زمانی که صحبت از دوخت لباس عروس و نامزدی یا به طور کلی لباس مجلسی به میان می آید، برخی افراد ممکن است هزینه بالا، تاخیر در تحویل لباس و عدم رضایت صد در صد از نتیجه پایانی در ذهن‌شان تداعی شود.

اما آیا به راستی دوخت لباس گزینه‌ای پرهزینه و پر دردسر است؟ مزیت‌های دوخت لباس عروس چیست؟ و چگونه میتوان از مشکلات احتمالی در زمان سفارش دوخت لباس پیشگیری کرد؟ اگر به فکر سفارش لباس مزون دوز هستید،  قبل از یافتن و انتخاب بهترین مزون لباس عروس تهران پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با مزیت‌های دوخت لباس و نکاتی که باید در زمان سفارش برای دوخت لباس نامزدی در تهران و یا هر نوع لباس مجلسی در مزون لباس شب مورد توجه قرار دهید آشنا شوید.

تناسب با اندام شما

لباس‌های حاضری موجود در مزون‌ها بر اساس سایزبندی استاندارد طراحی و دوخته شده‌اند در نتیجه برای افرادی که کمی ناهماهنگی در اندام خود دارند به طور مثال بازوهای پرتری دارند یا پایین تنه درشت‌تری نسبت به بالاتنه خود دارند، ممکن است تنخور لباس باب میل‌شان نباشد. معمولا این افراد بعد از صرف زمان زیاد و پیدا نکردن لباس دلخواه، گزینه دوخت و سفارش لباس عروس تهران را انتخاب می‌کنند. پس می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین دلایل سفارش لباس مزون‌دوز بحث تناسب لباس با اندام و استایل شخص است.

لباس عروس

طراحی و دوخت سفارشی

داشتن استایل شخصی یا سبک پوشش منحصر به فرد یکی از عواملی است که برای برخی افراد بسیار حائز اهمیت است. اگر شما نیز جزو این دسته افراد باشید، طراحی سفارشی لباس نامزدی یا دوخت لباس فرمالیته را انتخاب خواهید کرد چرا که شما با دوخت لباس مجلسی یا هر لباس خاص دیگری این امکان را خواهید داشت که لباسی بر اساس مدل و طرح مورد علاقه خود طراحی کنید. بدین صورت سبک پوشش خود را کاملا منحصر به فرد و متمایز نمایید. به طور مثال در دوخت لباس فرمالیته پارچه های حریر، تور و گیپور بیشتر استفاده می‌شود تا لباس ساده‌تر باشد و سادگی و بی‌آلایشی را به تصویر بکشد. در طراحی این لباس‌ها یقه‌های کراپ، پیراهن‌های کوتاه و بسیاری موارد دیگر پرطرفدار است که احتمالا در لباس‌‌های حاضری پیدا نخواهید کرد.

انتخاب دقیق رنگ مورد علاقه یا افزودن طرح‌ها و مدل‌های خاص به لباس از مزیت‌های طراحی و دوخت لباس به شمار می‌رود. در مزون تخصصی مشاوران و طراحان لباس برای طراحی یک لباس متمایز و مناسب به فرم اندام و رنگ پوست و موی شما نیز توجه می‌کنند.

طراحی و دوخت لباس عروس

پارچه‌های با کیفیت

گاهی پیدا کردن لباس مورد نظر شما که در یک ژورنال دیده‌اید در بازار و در بین لباس‌های آماده مقدور نیست، زیرا لباس‌های تولید انبوه به منظور مقرون به صرفه بودن کمتر از پارچه‌های خاص استفاده می کنند و کیفیت پارچه بعد از قیمت در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد. اما در مزون‌ تخصصی لباس عروس نایریکا در تهران به بهترین و مرغوب‌ترین پارچه‌ها و طرح‌ها دسترسی خواهید داشت. حتی برخی مزون‌ها وارد کردن پارچه مورد نظر شما از خارج از کشور را تضمین می‌کنند.

صرفه‌جویی در زمان

اگر لحظه‌ای به تجربه‌های قبلی خود در مورد خرید لباس مجلسی فکر کنید به احتمال زیاد صرف زمان زیاد، خستگی مفرط و دست آخر پیدا نکردن لباس مورد علاقه پررنگ ترین تجربه‌ای است که در ذهن‌تان ثبت شده است. این شرایط برای لباس نامزدی یا لباس فرمالیته بسیار دشوارتر خواهد بود چرا که خاص بودن و زیبایی تنخور لباس اهمیت دوچندانی برایتان دارد. اگر از همان ابتدا به سراغ یک مزون لباس مجلسی تهران بروید و دوخت لباس را انتخاب کنید هم در زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم خود را از خستگی و کلافگی بیهوده نجات داده‌اید.

البته برای سفارش لباس عروس تهران باید به زمان باقی مانده تا مراسم عروسی، نامزدی یا هر مراسم دیگری که قصد دارید لباس در آن تاریخ آماده باشد دقت داشته باشید. بهترین زمان برای مراجعه به مزون لباس عروس به منظور دوخت لباس سه ماه قبل از تاریخ مورد نظر است. علاوه بر اینکه مزون باید برای قبول سفارش شما وقت آزاد داشته باشد، مراحلی مانند تهیه پارچه مرغوب و با کیفیت، طراحی مدل لباس و پروهای متوالی پروسه‌ای زمانبر است پس به هیچ عنوان انجام این کار را برای زمان کم و اصطلاحا دقیقه ۹۰ انتخاب نکنید.

لباس عروس سفارشی

هزینه دوخت لباس

اگرچه دوخت لباس عروس هزینه بالاتری نسبت به اجاره آن دارد اما کسانی که خاص و منحصر به فرد بودن لباس‌شان اولویت بیشتری دارد، این تفاوت هزینه را می‌پذیرند. البته برخی مزون‌ها لباس‌ دوخته شده شما را که بعد از عروسی بلا استفاده می‌شود از شما خریداری می‌کنند. پس شما می‌توانید هم لباس مورد علاقه خود را سفارش دهد و هم پس از مراسم عروسی آن را بفروشید و برخی از هزینه‌های آن به این شکل جبران می‌شود. مزیت اصلی این کار برای شما داشتن لباس مورد علاقه و صرفه‌جویی در هزینه است.

با وجود تمام مزایای ذکر شده برای دوخت لباس عروس و سایر لباس‌های مجلسی، باید به خاطر داشته باشید تحقق خواسته و طرح مورد نظر شما زمانی ممکن است که کار خود را به یک مجموعه تخصصی مزون لباس در تهران سپرده باشید. اگر همچنان بین سفارش دوخت یا خرید لباس عروس رویایی خود مردد هستید، وب‌سایت مزون تخصصی نایریکا در تهران می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات شما بوده و به شما در انتخاب مدل لباس مورد علاقه‌تان کمک کند.

مزون نایریکا

https://nayrica.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 13, میانگین امتیاز: 4,38 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.