جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

مراکز تفریحی زیبای جهان

مراکز تفریحی زیبای جهان

 

**ترکیه، مرکز خرید جواهر در استانبول

بزرگترین مرکز خرید در اروپا که دارای ۳۴۳ فروشگاه، حدود ۵۰ رستوران، ۱۲ سالن سینما، یک سالن تئاتر خصوصی، یک سالن بولینگ و یک ترن هوایی کوچک است. بزرگترین ساعت جهان در زیر سقف شیشه ای این مرکز قرار دارد.
**آمریکا، مرکز خرید کینگ آو پروشیا در پنسیلوانیا
این مرکز خرید هفت طبقه ای دارای ۴۰۰ فروشگاه، بوتیک و رستوران که بیش از هر چیز برای خرید نه فضایی برای سرگرمی ساخته شده و مایه مباهات دنیا به حساب می آید.
**آمریکا، مرکز خرید سرپوشیده در مینسوتا
سومین مرکز خرید بزرگ شمال آمریکا که وسعت آن هفت برابر استادیوم بیسبال مشهور ینکی در شهر نیویورک است از حیث بازدید کننده رکورد دار است. دارای سینما، بوستان، آکواریوم، زمین گلف، شبیه سازی پرواز، سالن نمایش کمدی و کلیسای کوچکی برای برپایی مراسم عروسی است. با فقط ۱۰ دقیقه صرف وقت در هر فروشگاه، باید ۸۶ ساعت از زندگی خود را در آن بگذرانید.
**کانادا، مرکز خرید وست ادمونتون
پنجمین مرکز خرید بزرگ جهان دارای ۸۰۰ فروشکاه، هتل، باغ وحش حیوانات خانگی، سینما، چهار ایستگاه رادیویی، یک کلیسای کوچک، مرکز خدماتی، پارکینگی به ظرفیت ۲۰ هزار دستگاه خودرو، بوستانی به نام گلکسی لند (که دارای سرگرمی ترن هوایی)، دریاچه ای سرپوشیده (که دارای چهار شیر دریایی) و همچنین بزرگترین پارک آبی سرپوشیده دنیا (که
دارای بزرگترین استخر موج) است.

**انگلستان، مرکز خرید وست فیلد در لندن

سومین مرکز خرید بریتانیا که مساحت بخش خرده فروشی آن معادل مساحت ۳۰ زمین فوتبال است و همین مساله باعث شهرت آن شده است.

**چین، مرکز خرید پکن

نه تنها جزو ۱۰ مرکز خرید بزرگ در سراسر دنیاست، بلکه جزو ۱۰ مرکز خرید و تفریحی لوکس و بزرگ در چین نیز به حساب می آید.

**امارات، مرکز خرید سرپوشیده امارات در دوبی

این مرکز دارای بیش از ۴۵۰ هزار فروشگاه، ۱۴ سالن سینما، پیست اسکی دبی (اولین پیست سرپوشیده اسکی در خاورمیانه)، دو مرکز سرپوشیده بازی برای بچه ها در دو سطح (بزرگترین مرکز سرگرمی خانوادگی کشور)، تئاتر جامعه دبی با ظرفیت ۵۰۰ صندلی و یک گالری هنری که می توان مجموعه ای کامل از سرگرمی های هیجان انگیز را که هم فال است و هم تماشایی را در آن تجربه کرد.

**امارات، مرکز خرید سرپوشیده دوبی

بزرگترین مرکز خرید منطقه که دارای ۱۲۰۰ فروشگاه، هتل مجلل، ۲۲ سالن سینما، ۱۲۰ رستوران و کافی شاپ،  زمین یخ برای بازی، خانه ونیز و یک آکواریوم است.

منبع : توکسل
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...