شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

مدل های شیک و زیبای لباس مجلسی دکلته کار شده pronovias

دکلته یکی از مدل های زیبا و پر طرفدار لباس زنانه مجلسی است. تصاویری از جدیدترین و شیک ترین مدل های لباس مجلسی دکلته کار شده برند pronovias را گردآوری کرده ایم که با هم می بینیم.

 

ژورنال مدل لباس مجلسی دکلته کار شده ۹۶ – ۲۰۱۷ برندpronovias 

مدل دکلته به دو دسته تقسیم می شود : دکلته ابرویی و دکلته صاف. در ادامه مدل های زیبای لباس مجلسی دکلته کار شده جدید و شیک از هر دو دسته را می بینید.

 

مدل های جدید لباس مجلسی دکته 

مدل لباس دکلته مجلسی کار شده

مدل لباس مجلسی دکلته کار شده مشکی با سنگ دوزی های زیبا

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که شانه های متناسب و بازوهایی زیبا و کشیده دارند ولی سینه هاتون کوچیک هستند، بهتره از  مدل ابرویی استفاده کنید، چون که مدل ابرویی باعث برجسته تر کردن سینه و خوش فرم تر نشان دادن اندام  شما می شه.

مدل لباس دکلته مجلسی کار شده

مدل لباس مجلسی دکلته کار شده آبی روشن

 

یکی از نکاتی که در انتخاب مدل لباس دکلته باید در نظر بگیرید اینه که بیش از اندازه پایین نباشه و برشها به زیبایی به روی اندام شما بنشینند.

مدل لباس دکلته مجلسی کار شده

افراد با بازوهای برجسته هم بهتره که از دکلته استفاده نکنند و در صورت انتخاب این مدل لباس، بهتره که یک کت کوتاه آستین سه ربع روی آن بپوشند.

مدل لباس مجلسی دکلته گلدوزی شده

لباس زیر مناسب بخرید. انواع مختلف لباس زیر بدون بند در بازار موجود است. مدلی ساده با پارچه‌ای نرم و صاف انتخاب کنید. تور، قیطان و سایر تزئینات آن، ممکن است باعث شود که بالاتنه شما هنگام پوشیدن یک لباس دکلته، چروکیده و بدفرم به نظر برسد.

مدل لباس شب دکلته شیک آبی کاربنی

با افزودن یک گردنبند زیبا و شکیل، توجه ها را به سمت چهره خود جلب کنید. گوشواره های بلند و بسیار کشیده نیز به زیبایی و جذابیت شما خواهد افزود.

مدل لباس شب دکلته شیک جدید

پوست خود را به خوبی پاک کنید و لوسیونی با کمی درخشش و براقی بر روی پوست خود استفاده کنید تا پوست شما را درخشان و زیبا نشان بدهد.

مدل لباس مجلسی دکلته گلدوزی شده

مدل لباس مجلسی دکلته کار شده صورتی با سنگ دوزی های شیک

 

به دنبال پیراهن دکلته ای باشید که به خوبی مناسب اندام شما است. اگر در لباستان راحت نباشید و با پوشیدن آن دائما ناراحت و درکشمکش باشید، اهمیتی نخواهد داشت که فرم دوخت آن چگونه است، در هر صورت در تن شما خوب و مناسب دیده نمی شود. شما به پیراهن دکلته ای نیاز دارید که در قسمت بالاتنه تنگ و چسبان باشد، اما در عین حال بالاتنه شما در آن احساس راحتی کند.

مدل لباس مجلسی دکلته کار شده

مدل لباس مجلسی دکلته کار شده زرشکی با سنگ دوزی های زیبا

 

اگر شما بالاتنه درشت تری نسبت به پایین تنه دارید اصلاً توصیه نمی شه که لباس دکلته را انتخاب کنید ،ولی خوب این اصل همیشه هم درست نیست بازهم بستگی به تک تک اجزای اندام شما داره.

مدل لباس مجلسی دکلته گلدوزی شده

افرادی که شونه های خیلی پهن دارند، بهتره که دکلته را انتخاب نکنند ولی می تونن با استفاده از بند روی سر شونه ها باعث کوچک تر به نظر آمدن آنها شوند.

مدل لباس مجلسی دکلته سنگ دوزی شده

مدل لباس مجلسی دکلته کار شده مشکی با سنگ دوزی های زیبا

 

اگر شما اندامی ریز نقش و قدی کوتاه دارید، مدل لباس دکلته برای شما انتخاب درستی نیست. مخصوصاً دکلته با مدل خط صاف، به این علت که لباس دکلته به علت خطای دید باعث میشه قستی که برهنه است نادیده گرفته شه وشما کوتاهتر به نظر برسید و همچنین خط افقی این خطای دید را بیشتر کرده و باعث کوتاهتر به نظر رسیدن شما میشه.

مدل لباس مجلسی دکلته جدید شیک

مدل لباس شب دکلته شیک لمه ای

 

اگر کوتاه قد هستید و علاقه به پوشیدن این مدل لباس دارید می تونید راه کارهایی برای رفع این کوتاهی پیدا کنید ، یکی از روشها اینه که لباسهایی با خطوط و نقش های عمودی را انتخاب کنید و یا اینکه از رنگ وطرح پارچه لباس مدلی برای گل سر درست کنید  که باعث به هم پیوستگی بیشتر از سر تا روی سینه باشه. تا این خطای دید رفع شه. این طوری میتونید حتی با قد کوتاه هم دکلته بپوشید.

مدل لباس مجلسی دکلته کار شده

افرادی که سینه های نسبتاً بزرک با شانه هایی متناسب دارن اصلاً مدل ابرویی رانباید  انتخاب کنند و باید دکلته مدل صاف را انتخاب کنند .

مدل لباس مجلسی شیک

گردآوری : بخش مد و زیبایی مجله تصویر زندگی 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 12, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...