جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

ورود لولا گازور، جک کابینت و تجهیزات کابینت به چوبینر

پس از نیاز سنجی بازار و درخواست مکرر خریداران برای تهیه انواع یراق آلات صنایع چوب و ام دی اف از سایت چوبینر، بر آن شدیم تا با فروش تمامی یراق آلات در چوبینر کمک شایانی به خریداران و طرفداران چوبینر داشته باشیم. لولا گازور، جک کابینت و تجهیزات کابینت در اولین رده برای ورود به سایت قرار گرفته اند و تنوع بسیار بالایی هم در برند و هم دسته بندی دارند. چوبینر همانند گذشته به بارگزاری محصولات با کیفیت ادامه خواهد داد. در فاز اول برای تهیه:

  • لولا گازور
  • جک کابینت
  • تجهیزات کابینت

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تصویر زندگی در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

می توانید به سایت چوبینر مراجعه کنید و با راحت ترین روش های ممکن نسبت به خرید لولا گازور، جک کابینت و تجهیزات کابینت با هر برند و مدلی که مد نظرتان است اقدام نمایید

 

چوبینر

 

لولا گازور پر مصرف ترین یراق در صنایع چوب و ام دی اف

لولا گازور دارای دو نوع لولا گازور استاندارد و لولا گازور زاویه دار است که هرکدام خود به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شوند. علت اینکه خود لولا گازور به دو دسته استاندارد و زاویه دار تقسیم بندی می شود این است که در قسمت های مختلفی از آشپزخانه امکان باز شدن کامل درب کابینت وجود ندارد زیرا باز شدن درب به صورت کامل باعث آسیب دیدن درب کابینت به مرور زمان می شود. یا اینکه برای بعضی از موارد نیاز است که درب کابینت جهت زیبایی بیشتر و هماهنگی بیشتر با محیط بیشتر از ۹۰ درجه باز شود. برای تمامی این موارد از لولا گازور مدرج یا درجه بندی شده استفاده می شود. لولا گازور های مدرج را می توانید با درجه بندی: ۳۰ درجه، ۴۵ درجه و ۱۸۰ درجه تهیه نمایید.

لولا گازور استاندارد

لولا گازور استاندارد در درجه و زاویه‌های متفاوت تولید و ساخته می‌شوند که لولا گازور ۹۰ درجه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بخش از لولا گازور استاندارد می‌توانید انواع مدل مختلف لولا همچون لولا گازور شیشه، لولا گازور توکار، لولا گازور آرام بند و لولا گازور مگنتی و همچنین لولا گازور ساده مشاهده کنید که با ارائه اطلاعات فنی و دقیق برای هر کدام انتخاب و خرید را برای شما مشتریان عزیز راحت کرده‌ایم.

لولا گازور زاویه دار

۳۰ درجه، ۴۵ درجه و ۱۸۰ درجه زوایایی است که لولا گازور زاویه دار بر حسب آنها ساخته می شود. استفاده های بسیاری برای لولا گازور زاویه دار می توان نام برد اما پر مصرف ترین محل برای استفاده لولا گازور زاویه دار در محل قناسی ها می باشد.

قیمت لولا گازور

انواع لولا گازور را با بهترین قیمت ها می توانید در سایت چوبینر پیدا کنید. برای استعلام قیمت هر نوع از لولا گازور ها می توانید به تگ قیمت محصول مورد نظرتان مراجعه نمایید و برروی دکمه خرید کلیک نمایید.

جک کابینت

جک کابینت و تخت از دیگر انواع یراق آلات کاربردی و ضروری است که در برندهای متنوع و معروف همچون بلوم اتریش، صامت ترکیه و فانتونی عرضه می‌شود. جک درب کابینت و همچنین جک تخت خواب در انواع مدل مختلف در این بخش از چوبینر با قیمت مناسب ارائه شده است. برای استفاده راحت از کابینت آشپزخانه انواع مختلف جک درب کابینت تولید شده است و همچنین در این بخش دسته دیگری به نام جک تخت خواب قرار دارد که انواع جک تخت مناسب برای استفاده در انواع تخت خواب برای بالا بردن تشک تخت و استفاده از فضای داخلی تخت خواب می‌باشد.

برای دریافت پشتیبانی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان چوبینر تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   –   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   –   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

جک تخت خواب

جک تخت خواب از کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین انواع یراق آلات بوده که این امکان را می‌دهد تا از فضای داخلی تخت خواب خود بتوانید به راحتی استفاده نمایید. امروزه با پیشرفت و تنوع تجهیزات و یراق آلات صنایع چوب و MDF امکان انتخاب و خرید محصول مشکل شده است. چوبینر برای جلب رضایت و اعتماد شما انواع یراق همچون جک تخت خواب را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در این بخش از چوبینر می‌توانید انواع جک تخت خواب با اطلاعات دقیق و کامل مشاهده فرمایید.

جک کابینتی استاندارد

جک کابینت در دو نوع متفاوت جک کابینت بالا باز شو و جک کابینت پایین باز شو ارائه می‌شود که این امکان را به شما می‌دهد تا با نصب جک به کابینت امکان باز و بسته کردن درب کابینت آشپزخانه را داشته باشید. انواع مختلف جک کابینت در این بخش از چوبینر ارائه شده است که برای آگاهی بیشتر از اطلاعات فنی و کاربرد جک کابینت می‌توانید به دسته مربوطه مراجعه فرمایید.

تجهیزات کابینت

همانگونه که میدانید عده ای از مردم یراق آلات را فقط مختص به کابینت های رایج(ام دی اف)می دانند اما باید به این موضوع نیز اشاره شود که ما یراق آلاتی هم داریم که برای چوب و شیشه هم استفاده می شوند. اما در دسته بندی یراق آلات به طور کلی و دسته بندی اصلی تجهیزات کابینت پرفروش ترین محصولات در یراق آلات می باشند. زیرا که هر خانه آشپزخانه ای دارد و هر آشپزخانه نیاز به دکوراسیون کابینتی دارد. پس تجهیزات کابینتی بسیاری برای تجهیز این آشپزخانه ها نیاز است. به طور کلی تمامی یراق آلات از قبیل:

  • لولاگازور
  • جک کابینت
  • ریل ساچمه ای
  • پریز و روشنایی
  • سوپر ها
  • لوازم نظم دهنده کابینت

تمامی یراق آلات بالا به طور کل زیر دسته تجهیزات کابینت قرار میگیرند. تجهیزات کابینت دارای برند های بسیار متنوعی هستند. چندین کشور دنیا از جمله آلمان و ایتالیا به عنوان بهترین تولید کنندگان این تجهیزات شناخته می شوند و محصولاتشان در سر تا سر دنیا شناخته شده و معروف است.

قیمت تجهیزات کابینت

تجهیزات کابینت همانگونه که گفته شد تنوع بسیاری در نوع و برند سازنده دارند. به همین منظور برای استعلام قیمت تجهیزات کابینت مد نظرتان می توانید با کارشناسان فروش چوبینر تماس حاصل فرمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.