پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

زیباترین لباس مهمان داران هواپیما متعلق به کدام ایرلاین ها می باشد؟

روزگاری، پرواز یکی از آرزوهای بشر بود. رویایی که امروز دیگر رویا نیست و به واقعیت تبدیل شده است. هواپیماهای زیادی ساخته شده و شرکت های هواپیمایی زیادی تاسیس شده که هر کدام به فروش بلیط برای پرواز به سراسر دنیا مشغول هستند. تعداد شرکت های هواپیمایی آنقدر زیاد شده است که هر کدام از آنها به دنبال راه هایی برای سبقت از رقبای خود هستند. از کیفیت و تنوع خدمات و امکانات گرفته تا زیبا سازی محیط هواپیما و خدمه پرواز ها، همگی به تکنیک هایی برای رقابت بین شرکت های هواپیمایی تبدیل شده است.

یکی از روش های تاثیرگذار بر مسافران در ایجاد ذهنیتی خوب نسبت به یک برند هواپیمایی، خوش اخلاقی و آراستگی ظاهر مهمانداران ایرلاین است. در ادامه می خواهیم به معرفی زیباترین لباس مهمانداران هواپیما در ایرلاین های مختلف را با هم بررسی کنیم. اگر به این موضوع علاقه مندید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

لباس مهمان داران هواپیما

قطر ایرویز

اولینو یک شرکت خصوصی و بسیار قدیمی است که طراحی و عرضه لباس برای شرکت های هواپیمایی را ارایه می دهد. لباس های مهمانداران قطر ایرویز با تم زرشکی رنگ، ظاهری شیک و رسمی را به رخ مسافران و البته رقبا می کشاند. بی شک هواپیمایی قطر ایرویز یکی از زیباترین لباس های فرم مهمانداران هواپیما را در عین سادگی ارایه داده است.

برای خرید بلیط هواپیما تبریز مشهد با بهترین قیمت کلیک کنید.

هواپیمایی امارات

Simon Jersey طراح معروف انگلیسی، وظیفه طراحی لباس های خدمه هواپیمای این شرکت اماراتی را بر عهده داشته است. بر اساس آنچه گفته شده، بیش از ۲۰ سال است که تغییری در سبک لباس ها ایجاد نشده است . صرفا در چند دوره خاص، لباس ها اصلاحیه خورده اند. کلاه قرمز، شال سفید و لباس هایی به رنگ کرم یا گلبهی روشن، لباس مهمانداران زن هواپیمایی امارات را تشکیل می دهد.

ویرجین استرالیا

Juli Grbac یک طراح مد و فشن استرالیایی است که طراحی لباس های هواپیمایی ویرجین استرالیا را به عهده گرفته است. لباس های قرمز رنگ با شال بنفش و کمربند مشکی، برای مهمانداران این شرکت هواپیمایی قابل توجه است.

لباس مهمان داران هواپیمایی مالزی

مالزی ایرلاینز

طراحی لباس های هواپیمایی مالزی ایرلاینز، برگرفته از پوشش خاص زنان آسیای شرقی است. این پوشش که به نام kebaya شناخته می شود در کشورهای اندونزی، مالزی، سنگاپور و برونئی بسیار پر کاربرد است. طراحی این لباس ها در سال ۲۰۱۶ توسط برند فرح خان که شرکتی سنگاپوری است انجام شده است.

هینان ایرلاینز

لباس فرم مهمانداران و خدمه این پروازی این شرکت چینی، توسط لورنس زیو طراحی و عرضه شده است. Laurence Xu ضمن استفاده از سبک مدرن در طراحی لباس ها، از تصاویر و نگارگری سنتی چینی نیز در آنها استفاده کرده است. این لباس را می توان جزو زیباترین لباس مهمانداران هواپیما دانست.

هواپیمایی آلیتالیا

شرکت هواپیمایی آلیتالیا طراحی لباس خدمه پرواز خود را به یک طراح بومی معروف و شناخته شده سپرده است. Ettore Bilotta طراح معروف ساکن شهر میلان، طراحی لباس های شرکت هموطنش را به عهده گرفته است. جالب اینکه او از مد دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی برای تمایز در طراحی خود الهام گرفته است.

تای ایرویز

نرم مثل ابریشم؛ این شعار شرکت هواپیمایی تای ایرویز است. این شرکت تایلندی، رنگ بنفش را برای لباس مهمانداران زن هواپیمایی خود در نظر گرفته است و سعی کرده تا این لباس ها نمودی از شعار خاص این شرکت باشد. مهمانداران زن این هواپیما، ملزم به استفاده از یک گل بنفش رنگ تازه بر روی لباس خود هستند.

هواپیمایی شرقی چین

China Eastern Airline یک شرکت هواپیمایی چینی است.  این هواپیمایی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیا با ناوگانی متشکل از ۳۵۵ فروند هواپیمای جت مسافربری محسوب می شود. چاینا استرن، سبک طراحی مینیمالیستی را برای طراحی لباس مهمانداران خود انتخاب کرده است. لباسی سورمه ای رنگ و بسیار ساده، به همراه دستمال گردن و کمربند قرمز رنگ است که لباس مهمانداران این ایرلاین چینی را تشکیل می دهد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.