سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

عمل های زیبایی شگفت انگیز

آیا شما هم به دنبال یک جراح بینی فوق العاده هستید که عمل های زیبایی شگفت انگیز را به انجام می رساند ؟ پس اصلا این مطلب را از دست ندهید. با توجه به تغییر خواسته های مردم و تغییر نگرش آن های نسبت به معیارهای زیبایی ، امروزه جراحی های پلاستیک صورت و بدن بسیار ترویج پیدا کرده اند. شاید در گذشته شمار زیادی از متقاضیان این عمل ها را ، خانم ها تشکیل می دادند اما اکنون آقایان نیز به این حوزه ورود پیدا کرده و تمایل دارند با رفع نواقص چهره شان ، صورت جذاب تری داشته باشند. برای کسانی که می خواهند به شگفت انگیز ترین نتایج از عمل زیبایی مد نظر خود دست پیدا کنند ، به گونه ای که به محض وارد شدن در هر جمعی ، به سبب زیبایی چهره شان مورد توجه همگان قرار گیرند ، پیشنهاد می کنیم که دکتر اسماعیل شیرزادگان ، بهترین جراح پلاستیک تهران را انتخاب کنند.

فرقی ندارد که چه عمل زیبایی می خواهید انجام دهید ؛ چه جراحی بینی باشد چه لیفت صورت یا تزریق چربی و پیکرتراشی ، برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و فوق العاده از هر یک از پروسه های زیبایی ، عواملی دخیل هستند که وقتی شما نسبت به آن ها آگاهی پیدا کنید مطمئناً می توانید به آنچه باب میل تان از جراحی است، دست یابید.

لیفت صورت

چه فاکتورهایی نتیجه عمل های زیبایی را شگفت انگیز می کنند ؟

کاملا واضح است زمانی که شما تصمیم به انجام جراحی زیبایی می گیرید ، خواسته اصلی تان این است که بهترین ثمره را از این پروسه بدست آورید. بنابراین باید بدانید که چه معیارهایی باعث می شوند این امر برای شما به وقوع بپیوندد. در وهله اول باید حتما با بهترین جراح پلاستیک ملاقات و مشورت کنید. می دانید چرا ؟ زیرا ایشان با علم و دانش خود در این زمینه ، ابتدا اجزای صورتتان را جز به جز و با دقت کامل بررسی می نماید و سپس از شما درخواست می کند که هدف تان از جراحی زیبایی مورد نظر را بیان کنید. این را بدانید که باید هر نوع هدفی که از عمل زیبایی دارید را صادقانه در اختیار پزشک قرار دهید. در نهایت ایشان با درک درستی از خواسته شما و آن چیزی که متناسب با چهره تان است شما را در جهت درستی راهنمایی می کند.

مورد بعدی این است که تمام تغییرات باید به اندازه و درست اعمال شوند. به طور مثال اگر شخص ، متقاضی جراحی زیبایی بینی است ، بهترین جراح بینی باید بتواند آناتومی چهره او را بررسی نماید و بهترین مدل و فرم را که باعث ایجاد هارمونی میان اجزای صورت می شود انتخاب کند و از همه مهم تر بتواند این اصلاحات را درست ، دقیق ، به اندازه و بدون خطا پیاده کند.

مسئله دیگری که در وقوع عمل های زیبایی شگفت انگیز دخالت دارد ، دیدگاه فرد نسبت به عمل جراحی منتخب است. شما بایستی خواسته ها و انتظارات خود را در راستا و مطابق با توانایی ها و قابلیت جراحی تنظیم کنید. مثلا اگر می خواهید لیفت صورت انجام دهید نباید انتظار داشته باشید این پروسه ایرادات مربوط به دیگر عضوهای صورت مثل باریک بودن لب ها را نیز برطرف سازد ؛ بلکه باید بدانید چیزی که از پروسه بدست می آورید رفع چروک ها و صاف و یکدست شدن پوست می باشد.

البته تمام موارد فوق نیز خودشان مشروط به یک شرط هستند که فکر می کنم بتوانید آن را حدس بزنید ؛ انتخاب و مراجعه به بهترین جراح پلاستیک است. تنها یک پزشک متخصص و با تجربه می تواند در تمام نکات ذکر شده متبحر و ماهر باشد و نتایج رضایت بخشی را به ارمغان آورد.

از کجا بدانیم پزشکی که انتخاب کردیم می تواند عمل های زیبایی شگفت انگیز را به انجام رساند ؟

بهترین کار این است که شما از جراح مد نظر خود یک وقت مشاوره بگیرید و به مطب ایشان مراجعه کنید. ملاقات حضوری بهترین راه برای پی بردن به بهترین بودن یا نبودن جراح پلاستیک است. زیرا شما می توانید با ایشان گفت و گویی داشته باشید و از نحوه پاسخ دهی و برخورد او با مراجعه کنندگان به بسیاری از مشخصه های وی پی ببرید. یک جراح پلاستیک خوب باید با خوشرویی و دوستانه با مراجعین خود رفتار نماید و هرگونه پرسش از سوی آنان را با دقت و به طور قابل فهم توضیح دهد. همچنین دقت کنید که ایشان در جلسه مشاوره ، تمامی نکات مربوط به عمل جراحی ، اعم از عوارض احتمالی ، مراقبت های قبل و بعد ، داروهای مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد و حتی یک توضیح کاملی راجع به نحوه انجام پروسه و تکنیک مورد استفاده ارائه نماید. دانستن این موارد به شما کمک می کند تا با آرامش بیشتر و استرس کمتری تحت تیغ جراحی قرار بگیرید و به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

 

از طرف دیگر می توانید نمونه کارهای دکتر را مشاهده کنید. معمولا جراح برای اینکه فرد مراجعه کننده به طور کامل متوجه تغییرات اعمالی شود ، قبل و بعد از هر عمل عکس برداری انجام می دهد. بدین نحو هر گونه اصلاحی که انجام شده ، به طور واضح مشخص و قابل رویت است. شما هم با دیدن این تصاویر قبل و بعد متوجه میزان تغییر فرد شده و به مهارت جراح در نحوه اعمال آن ها پی می برید. آگاهی نسبی از سال های تجربه و تعداد عمل های انجام شده از سوی جراح پلاستیک منتخب نیز می تواند به شما کمک کند که تا حدودی به مهارت ایشان پی ببرید. بهترین جراح پلاستیک به خاطر تجارب زیاد خود و نتایج رضایت بخشی که از عمل های انجام شده به ارمغان آورده ، به لقب بهترین دست پیدا کرده است.

اگر تمایل دارید جراحی بینی ، لیفت صورت یا جراحی های زیبایی بدن را به انجام رسانید ، حتما به مطب دکتر اسماعیل شیرزادگان ، بهترین جراح پلاستیک تهران ، سر زده و با او مشاوره ای داشته باشید. مطمئناً او می تواند بهترین راهنمایی ها را در این حوزه ارائه دهد و عمل های زیبایی شگفت انگیز را به انجام رساند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.