جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

طرز تهیه ژله به شکل دست

18709

بله…از این آشپزا هرچی بگید برمیاد! چند وقت پیش این دسر رو از طرف یه سایت دریافت کردم که به عنوان آفر جشن هالووین قرارش داده بود خیلی برام جالب بود و از طرفی کمی چندش آور ولی به نظرم هرچیزی به امتحانش می ارزه!
آماده سازی: ۳۰ دقیقه
مدت انتظار: ۱۲ ساعت
مجموعاً: ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه

طرز تهیه ژله :

اول از همه یه دستکش یکبار مصرف تهیه کنید و پیشنهادم اینه که از اون نایلونی ها نباشه که اصلا طبیعی نخواهد شد از همین دستکش های جذب پرستاری بگیرید از داروخانه…بعدم کامل کامل بشوریدش با مایع و بذارید قشنگ خشک بشه.دستکش رو هم کمی چرب کنید.
داخل دستکش باید از مواد ژله به همراه پودر ژلاتین پر بشه اما اینجا چند تا نکته داره.
۱) اگر میخواید دستها قرمز و رنگی بشن که از پودر ژله به همراه ژله و پودر ژلاتین (به ازای هر بسته ژله ۵قاشق مرباخوری)استفاده کنید.
۲) اگر میخواید دستتون سفید بشه از شیر به همراه عسل به همراه گلاب و پودر ژلاتین استفاده کنید(شیر عسل به شیرینی دلخواه و به ازای هر لیوان شیر ۳قاشق غذاخوری پودر ژلاتین)
۳) اگر میخواید مثل تصویر اول دستها کرم و طبیعی بشن از مخلوط نسکافه به همراه پودر ژلاتین استفاده کنید به این صورت که کمی نسکافه تهیه کنید و برای روشن یا تیره شدنش به میزان دلخواه داخلش شیر بریزید و بعد به ازای هر لیوان نسکافه ۳تا۵قاشق غذاخوری پودر ژلاتین استفاده کنید.
به هر حال به هر کدوم از روش ها تهیش کردید اون رو داخل دستکش قرار بدید و کامل ۲۴ساعت بذاریدش توی یخچال و وقتی بست دستکش رو ببرید و ژله رو خارج کنید.

18710187121871118708 

نکات:

۱) بهتره قسمت مچ که کمی پیچیده شده مثل دست اول با شکلات و کاکائو یا تافی بافته شده (مثلا به شکل دستبند)بسته بشه.
۲) میتونید با رنگ خوراکی قسمت ناخنها رو رنگ کنید تا قرمز بشه.
۳) اگر دیگه خیلی جو گیر شدید با رنگ قرمز خوراکی یکی دو تا انگشت رو ببرید و رنگ کنید.
۴) میتونید انواع انگشتر و ناخن رو با خمیر فوندانت تهیه کنید و دست رو تزیین کنید.

نوش جان

 

سوران

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 33, میانگین امتیاز: 3,70 از 5)
Loading...