پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

طرز تهیه ساندویچ رویال برگر

ساندویچ رویال برگر

مواد لازم برای تهیه رویال برگر

گوشت (چرخ کرده با دنبه)۵۰۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
پیاز ۴ عدد
سیر ۲ حبه
آرد سوخاریبه میزان لازم
پودر سیر۲ قاشق مربا خوری
پودر موسیر۱ قاشق مربا خوری
نمکبه میزان لازم
فلفلبه میزان لازم
نان همبرگر۵ عدد
پنیر چداربه میزان لازم
قارچ  (خرد شده)۲ لیوان
ژامبون مرغبه میزان لازم
آماده سازی:
زمان پخت:
مجموع زمان پخت:

طرز تهیه ساندویچ رویال برگر خانگی :

جهت تهیه  ساندویچ رویال برگر ابتدا سیر و ۱عدد پیاز را رنده کرده و با هم مخلوط کنید و به آنها مقداری نمک اضافه کرده و آب اضافی آنها را بگیرید و به همراه تخم مرغ ،پودر سیر، پودر موسیر و فلفل به گوشت اضافه کرده و خیلی خوب ورز دهید.
بعد از ورز دادن گوشت شروع به اضافه کردن آرد سوخاری کنید. آرد را کم کم به گوشت اضافه کرده و هربار آن را به خوبی ورز دهید .
اضافه کردن آرد را تا زمانی که بتوانید به گوشت شکل دهید ادامه دهید. اما مراقب باشید که زیاد آرد نریزید تا گوشت پس از پخت خشک نشود.
گوشت آماده شده را به قسمت های دلخواه تقسیم کنید و هر قسمت را به شکل یک دایره در آورید ، دایره های آماده همبرگر را روی کاغذ روغنی یا کیسه فریزر قرار داده و برای یک ساعت درون یخچال قرار دهید.


پیازهای باقی مانده را به صورت حلقه های نازک خرد کنید و در مقداری کره تفت دهید تا نرم شود سپس قارچ های خرد شده را اضافه کنید ، مقداری نمک و فلفل بزنید و تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود.
مقدار کمی روغن داخل تابه بریزید ، همبرگر را داخل ماهیتابه قرار دهید تا سرخ شود .وقتی دو طرف همبرگر سرخ شد۱تا۲ ورقه پنیر را روی همبرگر قرار دهید تا با حرارت همبرگر پنیر آب شود ، همبرگر پنیری را داخل نان همبرگر بگذارید و روی آن ۲ ورقه ژامبون قرار دهید.
روی ژامبون مقداری قارچ بریزید و با کاهو ، گوجه ، خیار شور و … ساندویچ را پر کنید و در انتها با سس ساندویچ یا هر سس دیگری که دوست دارید ساندویچ را سرو کنید.

ساندویچ رویال برگر

 نکات:

۱)در صورت تمایل مقداری خامه هم به سس قارچ اضافه کنید.
۲)بهتر است به ازای هر همبرگر از ۲ ورقه پنیر چدار استفاده کنید.
۳)در صورت تمایل مقداری آبلیمو هم به قارچ اضافه کنید.
نوش جان

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 18, میانگین امتیاز: 4,44 از 5)
Loading...