پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چگونگی طراحی دکوراسیون منزل به سبک کشور ترکیه

برای دیزاین کردن یک خانه به سبک دکوراسیون های ترکیه چه پارامترهایی باید مدنظر قرار داده شود. این روزها کشورترکیه همراه با دیزاین کشورهای اروپایی دکوراسیون های خود را به تصویر می کشد. در همین راستا نیاز است بدانید وقتی که شما می‌خواهید. خانه خود را هم راستا با دیزاین کشور ترکیه به تصویر بکشانید. باید از الگوهای کشورهای اروپایی که سبک و سیاق فوق مدرن را برای خود در نظر گرفتند بهره بگیرید. پس وقتی که صحبت از طراحی دکوراسیون منزل به سبک  ترکیه به میان می آید. یعنی تلفیقی از ایده پردازی های مدرن و اروپایی که یک فضاسازی بکر و منحصر به فرد را برای شما فراهم می سازد. استفاده از تم های رنگ روشن به کارگیری مبلمان مدرن از  پارامترهای بسیار مهمی است که در این راستا مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین شما می توانید از اکسسوری های منحصر به فرد لوکس در کنار صنایع سنتی دستی برای بیشتر جلوه دادن ایده‌پردازی خود یاری بگیرید. یا حتی این مهم برای شما فراهم است. که در فضاهای بزرگ از المان‌های کمتری در راستای ایده پردازی استفاده کنید. تا سبک و سیاق یک چیدمان مدرن برای شما به تصویر کشیده شود. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا ایده‌هایی را را برای ایده پردازی های شما ارائه دهیم. تا متمایز ترین ها در پیش روی شما قرار داده شود پس با ما همراه باشید.

رنگ آمیزی روشن در طراحی داخلی منزل

استفاده از رنگ های روشن برای طراحی دکوراسیون منزل

یکی از پارامترهای بسیار مهم و اساسی که در راستای دیزاین کردن مدرن در پیش روی شما قرار دارد. استفاده از رنگ های روشن برای دلباز تر جلوه دادن محیط است. این امر را می‌توانید با استفاده از یک سرویس مبل مدرن ساده با تم رنگی سفید دنبال کنید. البته استفاده از دیوارپوش و کف پوش سفید نیز در این راستا به کار شما می آید. و شما می توانید با استفاده از آن ها دست به فضاسازی بزرگ بزنید خانه های مدرن آپارتمانی این روزها فضای بسیار زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهند.

به همین خاطر نیاز است از آیتم های رنگ روشن برای بزرگتر جلوه دادن محیط بهره گرفته شود. شاید یکی از تاثیر گذارترین چیدمان ها ترکیب رنگ سفید با رنگهای روشن دیگر برای جذابیت بیشتر محیط باشد. به عنوان مثال وقتی که شما از یک مبل رنگ سفید در راستای دیزاین کردن منزل خود استفاده می کنید. خرید کوسن های رنگی می تواند تاثیرگذاری این مبل ها را برای شما بیشتر کنند. اما اگر می خواهید ۱۰۰% ایده پردازی شما شبیه دکوراسیون های  ترکیه باشد. باید به شما بگویم آیتم سفید خود به تنهایی نقش سازنده ای را در این سبک چیدمان شما ایفا می کند.

صنایع دستی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از صنایع دستی رنگارنگ برای زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل

ترکیه شهر رنگ ها و این امر با استفاده از مصنوعات چوبی و صنایع دستی به راحتی می توانید مشاهده کنید. صنایع چوبی که هر کدام با یک آیتم رنگی در نظر گرفته شده اند. و هنر های دستی که با تم های رنگی بسیار گسترده‌ای با سبک و سیاق بسیار خاص برای ایده پردازی های خاص و بکر در نظر گرفته شدند. باید به شما بگویم این وسایل قابلیت استفاده در محیط های مدرن شما را به راحتی فراهم آوردند. به عنوان مثال شما می توانید در کنار یک مبل راحتی ساده و شیک که دو صندلی شیک خاص برای آن طراحی شده است. از صنایع دستی به عنوان یک دیوارکوب یا یک  وسیله دکوری برای مبل خود استفاده کنید. و سبک طراحی تان را خاص و منحصر به فرد به نمایش بگذارید.

این امر ترکیب دو رنگ سفید آیتم های رنگی رنگین کمانی را برای شما فراهم می آورد. اما باید بگویم افراط و زیاده روی در این کار سبب  می‌شود. تا فضا آشفته و به هم ریخته جلوه کنم که با ایده پردازی های  مدرن سازگاری ندارد پس به شما توصیه می کنیم. در زمان خرید صنایع دستی خیلی رنگ های متمایز از یکدیگر را در فضا مهمان نکنید. به عنوان مثال شما باید آیتم رنگ بهار یا پاییز را به عنوان یک عنصر برای چیدمان خود مد نظر قرار دهید. اگر رنگ پاییز انتخاب شما ترکیب رنگهای زرد و نارنجی با قرمز می‌تواند انتخاب موثری برای شما باشد. و دیگر جایی برای رنگ سبز و صورتی باقی می ماند.

مبل راحتی

خرید مبل راحتی با تم رنگی خاص

یکی دیگر از انتخاب های موثری که به شما این امکان را می دهد. همراستا با کشورهای اروپایی و کشور ترکیه ایده پردازی خود را خاص به نمایش بگذارید. استفاده از مبلمان راحتی مدرن است این قبیل محصولات سایز های متفاوتی را در کنار تم های رنگی منحصر به فرد برای شما در نظر گرفتند. تا شما به راحتی تنها با استفاده از یک پارامتر دکوری بتوانید دست به ایده پردازی بزنید. انتخاب رنگ‌های خاص و منحصر به فرد به گونه‌ای که در هیچ بخش از منزل شما از آن بهره گرفته نشده باشد. خود یکی از پارامتر هایی است که برای خرید مبلمان مدرن در پیش روی شما قرار دارد. البته این را به یاد داشته باشید که سبک ساختار مبل های مدرن نیز بسیار متمایز در نظر گرفته شده است.

تو خود به تنهایی سبب متفاوت جلوه دادن دکوراسیون منزل شما شود. مبل های تکی با دسته های بلند و کوتاه یا کاناپه های شکل طراحی متمایز انتخاب هایی است. که در زمان خرید مبلمان مدرن در پیش روی شما عزیزان قرار داردمیزهایی  که برای این قبیل مبلمان در نظر گرفته شده اند. خود سبک و سیاق متمایزی دارد.

صندلی های مثلثی شکل یا دایره ای خود می تواند به سبک و سیاق متمایز دکوراسیون شما کمک کند. البته این امر را نباید خیلی افراطی در نظر گرفت. شما باید همه چیز را متناسب با مساحت داخلی منزل خود تعریف کنید. به عنوان مثال  مبل های لمسه دوزی با دسته های بزرگ یکی از پارامترهای دکوراسیون ترکیه محسوب می شود. اما زمانی که خانه شما کوچک است هیچ الزامی نیست که دسته این مبل ها فضای زیادی را از شما اشغال کند. شما می توانید با استفاده از وسایل کم جا اما با شکل هندسی خاص دست به دیزاین داخلی منزل خود بزنید.

اکسسوری های مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

اکسسوری های مدرن برای خاص کردن دکوراسیون منزل

خرید اکسسوری های مدرن یکی دیگر از پارامتر هایی که سبب جلوه دادن بیشتر به منزل شما می شود. وسایل دکوری ست که در کنار میز ناهارخوری و مبلمان شما جای خود را به راحتی باز کردند. اما این را به یاد داشته باشید که چیدمان بیش از حد این وسایل سبب می‌شود. اصول فنگ شویی زیر سوال برود و جریان انرژی از خانه شما دور بماند به عنوان مثال شما می توانید. برای روی میز قسمت جلوی مبلمان خود تنها از یک المان دکوری آنهم با یک شکل بسیار خاص بهره بگیرید. استفاده از گل های طبیعی و مصنوعی نه تنها زینت بخش منزل شما خواهد بود. که یکی از پارامترهای دکوراسیون های اروپایی محسوب می شود.

ترکیب پارچه های متمایز برای کوسن ها به عنوان مثال پارچه های پولکی و یا پشمی خود می تواند انتخاب موثر دیگری برای شما محسوب شود. وابسته به فصلی که در آن قرار دارید میتوانید آستر مبل های ساتن و یا پشمی برای دیدن کردن مبلمان خود ایده بگیرید. چراغ خواب های ایستاده و یا رومیزی خود پارامتر دیگری است. که در راستای دیزاین کردن منزل در پیش روی شما قرار دارد الزامی در این نیست که حتماً به خرید صندلی های مهمان روی آورید. زیرا پاف های جلو مبلی که سایز تقریباً استانداردی را به خود گرفتند که نقش یک صندلی تکی مهمان را برای شما ایفا می‌کنند. که سبب جلوه دادن بیشتر به محیط می‌شوند.

مبل راحتی با دیزاین خاص

مبل راحتی با طراحی خاص

مبلمان مدرن می‌توانند با هر سبک و سیاقی برای شما در نظر گرفته شود. همانطور که پیش از این هم عنوان شد مبلمانی که شما برای دکوراسیون های اروپایی خود می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر تم رنگی خاص می‌تواند سبک طراحی متمایزی نیز در بر گرفته باشد. به عنوان مثال می‌تواند یک مبل و صندلی منحنی شکل برای فضای روبروی میز تلویزیون شما یا کانون مرکزی خانه تان باشد. مبلمانی که شاید فضای زیادی را از شما اشغال کند. اما بدون تردید ایده پردازی متمایزی را برایتان رقم خواهد زد شما می توانید. از این وسایل علاوه بر منزل و لوکس تر جلوه دادن محیط کار خود نیز بهره بگیرید.

کلام آخر پیرامون دکوراسیون به سبک ترکیه

همانطور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای این سبک ایده پردازی انتخاب های بسیار متفاوتی در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از رنگ سفید برای جلوه دادن بیشتر به محیط و بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک همراستا با کشورهای اروپایی بهره بگیرید. البته تلفیق سایر رنگ ها با استفاده از صنایع دستی انتخاب دیگری که در پیش روی شما قرار دارد. اینکه مبلمان شما با چه آیتم رنگی در حرکت باشد و یا با چه سایز و اندازه ای طراحی آن دنبال شده باشد. نیز امر دیگری است که بسته به سلیقه شما تعیین می شود امید است ایده پردازی های عنوان شده. در کنار حسن سلیقه خود شما سبب شود. تا بتوانید یک ایده پردازی خاص و بکر را برای منزل خود به تصویر بکشانید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,75 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.