پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

فال حس بویایی شگفت انگیز و طالع بینی بو

در طالع بینی بو ، رایحه مورد علاقه تان را انتخاب کنید و ببینید رایحه شخصیت شما چه رنگ و بویی دارد. در این فال جدید می توانید با توجه به بوی مورد علاقه تان به شخصیت و خصوصیات نهفته درونتان پی ببرید.

آلن هریس محقق و استاد دانشگاه ، درباره اهمیت رایحه و حس بویایی می گوید: ”حس بویایی شما، در مغز و دقیقا در منطقه احساسات اولیه واقع شده است. به همین علت است که ارتباطات بویایی تشکیل شده در دوران کودکی، می تواند شخصیت رفتاری شما و سازه های ثبت آن را در دوران نوجوانی و جوانی شکل دهد.

بنابراین آن بوی خوشی را که حس می کنید لحظات بسیار شادی را برای شما به وجود می آورد ، از بین گزینه های زیر انتخاب کرده و ببینید که ” رایحه ” شخصیت شما چه رنگ و بویی دارد !؟

تذکر : برای شناخت صحیح پاسخ تست و مبهم نبودن. از گزینه های زیر ، فقط یک گزینه را انتخاب نمایید.

گزینه های طالع بینی بو :

  1. بوی کلر در استخرهای بزرگ
  2. بوی کباب ، همبرگر و …
  3. بوی سبزه و گل
  4. بوی کرمهای ضدآفتاب
  5. بوی بچه کوچک

طالع بینی بو برای شما

بوی کلر در استخرهای بزرگ

مطالعات نشان می دهد کسانی که بشدت به بوی تند و تیز کلر در آب استخر علاقه مندند افرادی مخاطره جو و اهل ریسک هستند که مدام به دنبال کسب تجربیات جدید هستند. شما عاشق تجربه کردن و در نتیجه شوک های غیر آشنایی هستید که یکباره بر شما فرود می آید.

 ⚡️ فال امروز

فال روزانه

☀️ فال هفته 

فال پی ام سی

 💥 فال ماه

فال ماهانه آذر

 ⭐️فال سال

فال سال ۱۴۰۱

 ❤️فال عشق

فال هفتگی عشق

بوی کباب ، همبرگر و …

تحقیقات نشان می دهد که بودن با خانواده برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است و بدین ترتیب همیشه از استرس کمتری نسبت به دیگران بر خوردارید. شما تلاش می کنید تا تمام اوقات فراغت خود را با آنها بگذارنید.

طالع بینی بو , فال حس بویایی

بوی سبزه و گل

آیا به خاطر می آورید که همیشه پدرتان را در کارهای مربوط به گل و گیاه و یا مادرتان را برای آماده کردن میز غذا و جمع کردن آن، کمک می کردید؟ کسانی که عاشق بوی چمن های تازه کوتاه شده و یا گل و سبزه هستند، افرادی مسئولیت پذیر و دلسوزند و هرگز کاری را در نیمه راه رها نمی کنند. شما با بوی طبیعت زنده اید و این یعنی شادکامی و سرزندگی، یعنی حیات و شما این حیات بدست آمده از طبیعت را با هیچ چیز عوض نمی کنید!

بوی کرم های ضدآفتاب

شما فردی فعال، برون گرا و با نشاط هستید که شادترین لحظات زندگیتان مربوط به زمانی است که در حال انجام فعالیتی هستید! یک سحرخیز واقعی که با اعتماد به نفس بسیار می تواند روز را به خوبی آغاز کند.

بوی بچه کوچک

بوی شیرخشک بچه همیشه شما را سست می کند و بوی نوزادان معمولا حسی غریب را در شما زنده می کند! حسی که به واسطه آن، خانواده بیش از همه چیز برایتان اهمیت می یابد.شما همانند مادران خانه دار و یا مردانی که عاشق زن و بچه خود هستند، دوست دارید تمام وقت خود را در خانه بگذرانید و از بودن با نوزاد خود لذت می برید!بوی خوش شیری که همیشه از او می آید، بی اختیار شما را به سمت خانه می کشاند تا بهترین لحظات را با او سپری کنید.شما در خانه بودن، آن هم به دور از هرگونه هیاهو و جنجال را به همه چیز ترجیح می دهید

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 54, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...