جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

راهنمای خرید سرویس خواب مناسب

خرید سرویس خواب برای جهیزیه عروس یا برای اتاق کودک بسیار مهم بوده و نیاز به دقت بسیار دارد. در انتخاب سرویس خواب تنها زیبایی ملاک نیست بلکه شما باید به راحتی، اندازه و ابعاد، کیفیت مواد تشکیل دهنده و گارانتی محصول نیز توجه نمایید. اگر قصد خرید سرویس خواب باکیفیت و ارزان را دارید، پیشنهاد می کنیم مقاله حاضر را مطالعه نمایید. در این مقاله ما در مورد پارامترهای مهم انتخاب سرویس خواب توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

خرید سرویس خواب با کیفیت ماکان دکور

سرویس خواب شامل چه وسایلی می شود؟

اگر قصد خرید سرویس خواب را دارید، سرویس شما تنها شامل یک تخت خواب نمی شود. به هر وسیله ای که در اتاق خواب قرار گیرد سرویس خواب گویند. این وسایل اغلب شامل موارد زیر می شوند:

  • تخت خواب (یک نفره یا دو نفره)
  • پاف
  • میز پاتختی
  • میز آرایش با آینه و صندلی که البته این صندلی را با نام پاف نیز می شناسند
  • کمد لباس

البته شما می توانید در هنگام خرید سرویس خواب تنها یک یا دو تکه اصلی را خریداری کنید. برای مثال شاید از خرید میز عسلی صرف نظر کنید؛ اما سرویس های تکمیل، می توانند حتی شامل ست مبلمان اتاق خواب، آباژور، گلدان یا سایر وسایل تزیینی دیگر نیز باشند.

خرید سرویس خواب با کیفیت ماکان دکور

برای خرید ارزان‌ترین سرویس خواب به کجا مراجعه کنیم؟

آیا به دنبال خرید سرویس خواب ارزان هستید؟ برای خرید کالای خواب با قیمت مناسب بهتر است سری به سایت ماکان دکور بزنید. در این سایت شما می توانید انواع سرویس خواب را با قیمت های متفاوتی مشاهده کرده و بهترین آن را انتخاب کنید. درست است که گاه کیفیت فدای قیمت می شود اما این موضوع نیز در سایت ماکان دکور رعایت شده و اجناسی باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب را در این سایت خواهید دید. در حالت کلی، برای خرید سرویس خواب مناسب بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

سرویس خواب از چه موادی ساخته شده است؟

اگر قیمت سرویس خواب برایتان خیلی در اولویت نیست، بهتر است از همان ابتدا کالایی باکیفیت مناسب را تهیه نمایید. اغلب وسایل چوبی را با چوب درخت گردو، نراد یا راش می سازند. چرا که این نوع چوب بسیار مقاوم بوده و در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم اند. خرید کالای خواب باکیفیت، عمری شما را از خرید این نوع وسایل بی نیاز خواهد کرد؛ اما اگر قیمت برایتان بسیار مهم است، می توانید به سراغ وسایل ساخته شده از ام دی اف یا ملامینه بروید. در این صورت پیشنهاد می کنیم ام دی اف در مرکز توجه خود قرار دهید؛ چرا که نسبت به ملامینه کیفیت بهتری داشته و تنوع سرویس خواب های ساخته شده با ام دی اف نیز بیشتر است.

قیمت سرویس خواب

قیمت همیشه یکی از اصلی ترین ارکان انتخاب هر کالایی است؛ اما همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، اگر به فکر کیفیت هستید، بد نیست اندکی از حساسیت خود نسبت به قیمت بکاهید. در هر حال، کالای چوبی باکیفیت چندان ارزان نخواهد بود؛ اما در عوض سال های سال می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. اگر به دنبال خرید سرویس خواب باکیفیت اما ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ کالاهای ساده و بدون منبت کاری بروید. این نوع سرویس های خواب کیفیت بسیار خوبی داشته و به دلیل سادگی از قیمت خوبی نیز برخوردارند.

آیا لحاف و تشک و ملحفه نیز جز سرویس خواب محسوب می شوند؟

تشک جز کالای خواب است و یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب محسوب می شود؛ اما مابقی وسایل مانند لحاف و روتختی جز سرویس خواب نیستند. اگر قصد خرید تشت برای تخت خواب سرویس خود را دارید، خبر خوب آنکه شما می توانید انواع تشک های یک نفره، یک و نیم نفره و دو نفره را در سایت ماکان دکور مشاهده کرده و به صورت آنلاین خریداری کنید. در انتخاب تشک بهتر است به نکات زیر توجه نمایید:

  • ابعاد تشک
  • میزان نرمی و سفتی آن
  • نوع فوم های به کار رفته در تشک
  • گارانتی محصول

یادتان باشد که تشک های بسیار نرم یا بسیار سفت برای سلامتی شما مناسب نبوده و می توانند موجب کمر درد یا حتی دیسک کمر شوند. از این روی، بهتر است به سراغ تشک های طبی با میزان سفتی نرمال بروید. امروزه انواع مختلفی از تشک در بازار وجود دارند که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برای مثال شما می توانید برای راحتی بیشتر از تشک های مموری فوم با فنرهای پاکتی استفاده کنید. این نوع تشک به دلیل فنرهای پاکتی مجزا این امکان را دارند که در صورت تکان خوردن فرد کناری، شما متوجه تکان تشک در قسمت خودتان نخواهید شد.

ماکان دکور ارائه کننده انواع تشک و سرویس خواب

جمع بندی

خرید سرویس خواب می تواند بسیار سخت باشد؛ چرا که نیاز به دقت و در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی دارد. اگر قصد خرید سرویس خواب کامل را دارید، بهتر است تمامی آن را از یک برند انتخاب کنید تا جلوه زیباتری به اتاق خوابتان بدهد. استفاده از چوب های مختلف برای قطعات سرویس خواب چندان مورد پسند طراحان داخلی نیست. برای خرید این وسایل شما می توانید سری به سایت makandecor.com زده و در میان محصولات ارائه شده بهترین را انتخاب نمایید. خرید تشک و سایر وسایل لازم برای اتاق خواب در این سایت به راحتی هرچه تمام امکان پذیر است؛ چرا که شما می توانید قیمت و ویژگی های کالاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.