جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

راهنمای انتخاب و خرید لباس زیر مردانه

لباس زیر مردانه از جمله لباس هایی است که اکثر آقایان برای خرید آن توجه زیادی نمی کنند. از اصول اولیه برای انتخاب و خرید لباس زیر مردانه توجه به سایز و نوع پارچه آن است.

بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که حتماً در لباس زیر خود احساس راحتی داشته باشید؛ زیرا این لباس در کل روز بر تن شما است.

لباس زیر نامناسب می تواند کل روز آزار دهنده باشد و شما را اذیت کند.

خرید لباس زیر مردانه

راهنمای انتخاب و خرید لباس زیر مردانه

در این مطلب نکاتی را برای انتخاب لباس زیر مردانه ارائه می کنیم که می توانید با استفاده از این نکات انتخاب بهتری داشته باشید.

 

خرید لباس زیر مردانه گشاد و بدون پاچه برای کمر و باسن پهن

برای کمر و باسن پهناگر کمر و باسن پهنی دارید بهتر است از لباس زیر گشاد و بدون پاچه استفاده کنید. علاوه بر لباس زیر مردانه گشاد و پاچه دار و لباس زیر مردانه بدون پاچه گزینه دیگری هم وجود دارد که لباس زیر مردانه گشاد و بدون پاچه است. این مدل لباس زیر برای مردانی که باسن و کمر پهنی دارند مناسب است چراکه گشادی آن نسبت به اکثر لباس زیرهای بدون پاچه معمولی راحتی بیشتری را به وجود می آورد  و در طول روز توانایی حرکت را برایتان راحت تر می کند و با پوشیدن آن احساس بهتری خواهید داشت.

راهنمای خرید لباس زیر مردانه , خرید شورت

اگر کمر و باسن پهن دارید از لباس زیر مردانه گشاد و بدون پاچه استفاده کنید

لباس زیر گشاد و بدون پاچه برای کسانی که قد بلندی دارد هم انتخاب مناسبی است زیرا قسمت کمر این لباس زیر بلند است و وقتی خم می شوید پایین نمی رود.

خرید لباس زیر مردانه پاچه دار و گشاد

اگر شما زیاد عرق می کنید و مستعد عرق سوز شدن و یا جوش زدن هستید. این سبک از لباس زیر امکان عبور هوا را فراهم می کند و در نتیجه از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری می شود. اگر خواستید این نوع لباس زیر را تهیه کنید، یادتان باشد لباس زیری که پاچه هایی نسبتاً کوتاه و چسبان دارد و همچنین دارای کش محکمی است را در اولویت خود برای خرید قرار بدهید.

راهنمای خرید لباس زیر مردانه , خرید شورت

اگر شلوارهایتان تنگ هستند، بهتر است از انتخاب لباس زیر پاچه دار و گشاد خودداری کنید

اگر شلوارهایتان اکثراً تنگ و چسبان هستند مانند شلوارهای مخصوص کت و شلوار و شلوار های جین چسبان، بهتر است از انتخاب این نوع لباس زیر خودداری کنید.

این نوع از لباس زیر مردانه به دلیل گشادی شاید برای برخی افراد آزاردهنده باشد، پس بهتر است قبل از خرید اینگونه آن ها این موضوع را مدنظر قرار بدهید.

 

خرید لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن

اگر ران های بزرگی دارید لباس زیرِ بدون پاچه می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در غیر این صورت هر سبک لباس زیر مردانه پاچه دار و گشاد به بالا جمع شده و این جمع شدن کاملاً از روی شلوار مشخص خواهد بود و منظره خوبی را به وجود نخواهد آورد. پس بهتر است از لباس زیر مردانه بدون پاچه استفاده کنید تا از جمع شدن آن جلوگیری شود.

راهنمای خرید لباس زیر مردانه , خرید شورت

لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن بهترین انتخاب است

خرید لباس زیر مردانه پاچه کوتاه برای هیکل های لاغر

برای هیکل های لاغر لباس زیر مردانه پاچه کوتاه نوعِ کوتاهی از لباسِ زیر مردانه پاچه دار و گشاد است که معمولاً بالای ران قرار می گیرد. اگر هیکل لاغری دارید این نوع از لباس زیر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، چرا که برعکس لباس زیر مردانه بدون پاچه و تنگ احساس راحتی بیشتری فراهم می کند.

راهنمای خرید لباس زیر مردانه , خرید شورت

لباس زیر پاچه کوتاه برای هیکل های لاغر احساس راحتی بیشتری فراهم می کند

اگر ران های بزرگی دارید این نوع لباس زیر را انتخاب نکنید زیرا ران بزرگ شما باعث می شود پاچه های آن به بالا بروند واین موضوع در ظاهر شما تاثیر خواهد داشت.

 

به طور کلی برای خرید لباس زیر مردانه مناسب باید علاوه بر سایز و نوع پارچه آن به شکل بدن خود دقت کرده و لباس زیری را انتخاب کنید که در آن اساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

منابع:وبلاگ بامیلو /wikihow

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...