جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

دکوراسیون ورودی منزل مدرن و شیک

دکوراسیون ورودی منزل

ورودی منزل یکی از مهم‌ترین نقاطی است که اغلب دکوراسیون آن نادیده گرفته می‌شود؛ در صورتی که دکور این قسمت، تاثیر شگرفی بر مهمانان‌ می‌گذارد. همچنین یک ورودی جذاب می‌تواند کل خستگی روزهای سخت کاری‌تان را از بین ببرد و حس دلپذیری از بازگشت به خانه در شما بیدار کند. در این مقاله ایده‌های جذابی را برای دکوراسیون ورودی منزل می‌آموزید. فقط ۵ دقیقه مطالعه این مطلب کاربردی کافی است تا یاد بگیرید چگونه با چیزهای ساده می‌توان ورودی خانه را براساس اصول دکوراسیون، تزئین کرد.

هر چیز را در پیش ورودی خانه سرجای خودش قرار دهید

ورودی منزل از جمله جاهایی است که معمولا به بهانه وجود بچه‌ها یا حیوانات خانگی به اندازه کافی مرتب نمی‌شود. در صورتی که مهم‌ترین نکته دکوراسیون ورودی منزل این است که برای هر چیزی جای خاصی را در نظر بگیرید. اگر عادت دارید نامه‌ها، قبوض یا برگه‌های تبلیغاتی را کنار درب ورودی رها کنید، توصیه می‌کنیم یک شلف دیواری (ترجیحا درب‌دار) نصب کنید و چیزهای کاغذی‌تان را در آن قرار دهید. اگر بچه‌ها کوله‌های‌شان را در ورودی خانه می‌گذارند، نصب یک قلاب دیواری کوچک کاربردی خواهد بود.

همچنین از تهیه جاکفشی و قرار دادن همه کفش‌ها در آن غافل نشوید. برای استفاده بیشتر از فضا و دکوراسیون بهتر ورودی منزل جاکفشی‌هایی را تهیه کنید که می‌توانید از فضای روی آن برای قرار دادن وسایل دکوری استفاده کنید. از آنجایی که ورودی منزل معمولا فضای کوچکی است، نباید جاکفشی‌های بزرگی را بخرید که رفت و آمد به خانه را مشکل کند. اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، استفاده از سبد یا چند جعبه برای نظم بخشیدن به وسایل کنار درب ورودی ایده کاربردی و جذابی به نظر می‌رسد.

دکوراسیون ورودی منزل مدرن

ورودی خانه‌های لوکس سبک کلی منزل را نشان می‌دهد

ورودی منزل مکان مناسبی برای قضاوت درباره استایل و دکوراسیون خانه شماست. ورودی برخی از خانه‌ها با راهروی تنگی شروع می‌شود. در این شرایط از فضای دیوار و سقف استفاده کنید. برای مثال نصب یک لوستر یا گذاشتن شمع‌دان چندشاخه در ورودی، می‌تواند سبک نسبتا سلطنتی منزل شما را القا کند.

از طرف دیگر اگر بیشتر سبک‌های امروزی‌تر را می‌پسندید و برای مثال دائما در سفر هستید، بخشی از دیوار ورودی خانه را به قاب عکس‌های سفرهای‌تان اختصاص دهید. با این کار هر کسی وارد خانه‌تان شود، در همان نگاه اول متوجه می‌شود که چه چیزهایی برای شما مهم هستند. علاوه بر قاب عکس، تابلو‌هایی را هم می‌توانید به سلیقه خودتان به دیوار ورودی آویزان و به این طریق، دیوار این قسمت را از دیوار دیگر بخش‌های خانه جدا کنید.

جدا کردن فضا نکته مهمی در دکوراسیون ورودی خانه بدون راهرو است

اگر ورودی منزل از هال و پذیرایی چندان جدا نیست، برای دکوراسیون این قسمت باید وسواس بیشتری به خرج دهید. جدا کردن فضا با رنگ‌های متضاد و مبلمان تصویر زیباتری از منزل شما در ذهن بازدیدکنندگان می‌سازد و کمک می‌کند تا راحت‌تر تشخیص دهند ورودی به کجا ختم می‌شود.

در این شرایط مبلمان را طوری بچینید تا مرز مشخصی بین ورودی و بقیه خانه شما وجود داشته باشد. علاوه بر این، می‌توانید در ورودی چنین خانه‌هایی یک کتابخانه دیواری کوچک همراه با میزی قرار دهید تا مهمان‌ها وسایل‌شان مانند سوئیچ و تلفن همراه را روی آن بگذارند. کاغذ دیواری‌های پررنگ نیز برای ورودی مناسب هستند؛ به این ترتیب، توجه به سالن خانه جلب می‌شود. همچنین فرش‌های کوچک و زیبایی در ورودی بیاندازید که از نظر رنگ با دکوراسیون قسمت‌های دیگر هم‌خوانی داشته و در عین حال متفاوت باشد.

دکوراسیون ورودی منزل شیک

در دکوراسیون ورودی منزل از گلدان و بازتاب نور غافل نشوید

ورودی برخی خانه‌ها بسیار تنگ و تاریک هستند و در نگاه اول، اصلا حس خوبی منتقل نمی‌کنند. در چنین شرایطی نصب یک آینه دیواری معجزه می‌کند. به ویژه اگر درب ورودی خانه پنجره‌های شیشه‌ای داشته باشد، نصب آینه روشنایی بی‌نظیری به ورودی خانه می‌بخشد. با چرخاندن آینه به طور مستقیم بر روی منبع نور، می‌توانید روشنایی طبیعی را دو برابر کنید تا ورودی بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نظر برسد. همچنین نصب گلدان‌های آویز یا گذاشتن گلدان‌هایی در گوشه و کنار درب ورودی فضای مثبتی به خانه تزریق می‌کند.

جایی برای گذاشتن وسایل مهمان در ورودی منزل در نظر بگیرید

ورودی منزل باید به عنوان راهی برای پذیرایی از مهمانان در خانه شما باشد. اطمینان حاصل کنید که ورودی چنین کاربردی دارد و به مهمانان شما کمک می کند تا احساس راحتی کنند. مکان مشخصی را برای قرار دادن وسایل دهید تا مهمانان بدانند کت و کفش‌شان را کجا قرار دهند. آماده نگه داشتن وسایل ضروری در این مکان مانند شارژر تلفن و چتر به این معنی است که همیشه آنچه را که مهمانان لازم دارند، در اختیار دارید. علاوه بر این، پخش کننده روغن‌های معطر را نزدیک ورودی بگذارید یا در این قسمت شمع‌های معطر روشن کنید. با این کار خانه همیشه بوی خوبی خواهد داشت.

علاوه بر چنین مکانی، صندلی یا نیمکت کوچکی را در ورودی منزل قرار دهید. در واقع در ورودی باید محلی باشد تا بتوانید بنشینید و کفش بپوشید. به این منظور، گذاشتن یک نیمکت، چارپایه یا پاف کوچک در ورودی کاربردی خواهد بود. رنگ پاف یا چارپایه را مطابق با رنگ دیگر اجزای دکوراسیون انتخاب کنید. می‌توانید از فضای خالی زیر نیمکت نیز برای گذاشتن و نگهداری برخی وسایل‌تان استفاده کنید.

خرید وسایل دکوری برای دکوراسیون ورودی منزل از فروشگاه بلج

در این مقاله ۵ نکته کاربردی در دکوراسیون ورودی منزل را خواندید. یکی از مهم‌ترین نکات دکوراسیون هر کدام از قسمت‌های خانه این است که از وسایل جذاب و متنوع و البته در طیف رنگی مشابه استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید هر کدام از وسایل موردنیاز برای دکوراسیون ورودی منزل شامل جاکفشی، کتابخانه، آینه و هر چیز دیگری که مدنظرتان است، به فروشگاه بلج مراجعه کنید.

گروه تولیدی بلج با ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید محصولات دکوراسیون، به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت به نشانی bolej.ir باکیفیت‌ترین لوازم دکوراسیون را بدون واسطه از این گروه تولیدی تهیه کنید و حال و هوای بی‌نظیری به فضای ورودی منزل‌تان ببخشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.