چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین سبک های دکوراسیون داخلی اداری و نحوه تفکیک فضا را بشناسید

یکی از مهم ترین مکان ها که توجه به دکوراسیون در آن باعث افزایش راندمان کاری افراد و همچنین تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطبان می شود انواع سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری است.

باید گفت مبلمان اداری تاثیرگذارترین تجهیزات محیط اداری است که هم به زیباسازی محیط و هم به جذب مشتری کمک می کند و شما باید در انتخاب، خرید و حتی قیمت مبلمان اداری آن ها دقت لازم را داشته باشید. مبلمان اداری شامل کلیه محصولات دکوراسیون و تجهیزات اداری می باشند که از مهم ترین ملزومات یک محیط کاری محسوب می شوند. فکر می کنید مهم ترین اجزا و تجهیزات یک محیط اداری چیست؟ چه چیزی به زیباسازی محیط و دکوراسیون داخلی شما کمک می کند؟ تاثیر گذارترین تجهیزات اداری برای جذب مشتری مربوط به چه اجزایی و چه سبکی می باشد می باشد؟ با ما همراه باشید.

انواع دکوراسیون اداری

شاید یکی از قابل توجه ترین فضاهایی که دکوراسیون در آن باعث جذب مخاطبان بیشتر به محیط آن می شود و تاثیرات روان شناختی زیادی بر روحیه افراد در آن دارد فضاهای اداری است. سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری در ادارات مختلف بسته به چند مورد مهم تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. برای همین از مهمترین اموری که توسط طراحان دکوراسیون در این فضا انجام می شود شناخت محیط و روحیه افراد در آن است.

توجه نمایید که نوع فضای اداری تاثیر زیادی بر انتخاب سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری در این گونه ادارات دارد. مثلا یک شرکت خدماتی از سبکی ویژه برای جذب مخاطبان خود استفاده می نماید و ادارات  پژوهشی از سبک دکوراسیون متفاوتی برای جذب مخاطبان خود استفاده می نماید.

دکوراسیون داخلی اداری

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اداری

سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری مدرن

یکی از مهم ترین نوع از سبک های دکوراسیون که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است دکوراسیون مدرن است. در این سبک از رنگ ها بسیار روشن و تا حدودی خنثی جهت ایجاد وسعت دید در فضا استفاده می شود. لوازم و تجهیزات با تزئینات زیبا برای منحصر به فرد نشان دادن فضا به آن اضافه اما از چیدمان لوازم اضافی در محیط خودداری می شود. در این گونه محیط ها می توان خطوط افقی و یا عمودی را در کل فضا مشاهده نمود.

استفاده از سبک مینیمال در فضاهای اداری

بعضی از افراد علاقمند استفاده از سبک مینیمال در فضای اداری خود دارند. در این نوع سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری از چیدمان هر گونه لوازم و تجهیزات اضافی در محیط خودداری می شود. بیشتر رنگ در زمینه و دیوارها روشن و تمیز بوده و می توان از خنثی بودن محیط لذت بیشتری برد. توجه کنید می توان برای کم نمودن بار ایستایی و بی روح بودن فضا را با استفاده از چند قلم لوازم با رنگ های متضاد از بین برد. همچنین استفاده از یک رنگ براق نیز به ایجاد انرژی بیشتر در محیط کمک زیادی می کند.

سبک صنعتی در فضای اداری

یکی از پر طرفدارترین نوع سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری استفاده از سبک دکوراسیون صنعتی است. این سبک که با انقلاب صنعتی در اروپا به صورت گسترده ای در میان علاقمندان به دکوراسیون داخلی رونق گرفت پر از انرژی و تحرک و هیجان است. تجهیزات اداری در این سبک بزرگ و حجیم بوده و کل فضا با لوازم زیبا با رنگ هایی تند و پر حرارت آکنده است. در این سبک می توان لوازم پر زرق و برق در نظام سرمایه داری را در هر قسمت از محیط به خوبی مشاهده نمود.

سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری با چیدمان ساحلی

در این سبک با استفاده از نور و رنگ، محیطی شاد و جذاب خلق نمود. رنگ های روشن مبلمان و دیوارها به مخاطب احساس آرامشی عمیق را منتقل نموده و با مشاهده این سبک به یاد دریا و سواحل زیبایی آن خواهید افتاد و همان احساس آرامش به شما انتقال می یابد. اگر چه رنگ ها در این نوع بیشتر آبی و سبز است اما حس نشاط و گرمی سراسر فضا را پر می کند.

سبک جذاب فرانسوی در محیط اداری

بسیاری از طراحان دکوراسیون های داخلی به استفاده از چوب در چیدمان و تزئینات این محیط ها علاقه زیادی دارند. استفاده از عناصر طبیعی مانند سنگ و چوب و آجر جزئی از سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری فرانسوی است. رنگ ها در این سبک بیشتر تند و گرم انتخاب شده و راحتی و آرامش در سراسر فضا موج می زند. برای ایجاد القای این آرامش نیز از بالش هایی کوچک به تعداد زیاد بر روی مبلمان آن استفاده می شود.

البته باید در نظر داشته باشید قبل از انتخاب مبلمان اداری، برای تفکیک فضای اداری محل کارتان از پارتیشن های اداری استفاده کنید. چرا که سبک پارتیشن اداری و مبلمان باید باهم هماهنگ باشند. برای آشنایی با پارتیشن های اداری در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پارتیشن های اداری می توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخلی محیط کار شما باشند. آن ها روشی انعطاف پذیر و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، تقسیم بندی محیط یا ایجاد اتاق های مجزا هستند که می توانند به زیباسازی و دکوراتیو بودن محیط شما نیز کمک کنند. پارتیشن ها در انواع متنوعی مانند پارتیشن اداری مدرن طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی، مزایا، معایب، متریال، طرح و رنگ، نحوه نصب و قیمت متفاوتی هستند. البته نصب پارتیشن ها بسیار آسان است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان و حداقل اختلال در کار و فعالیت، آن ها را نصب نمایید.

پارتیشن چیست و کاربرد آن در کجاست؟

دیوار های پارتیشن را می توان از جنس چوب، گچ، بتن و یا فلز ساخت. دیوارهای پارتیشن را می توان به عنوان تقسیم کننده های اتاق با قفسه ها و فضای ذخیره سازی طراحی کرد. پارتیشن برای تزئین آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ بسیار مناسب است. آنها طراحی داخلی را با ایده های مدرن و ‏عناصر  ترکیب کرده و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها یک دکوراسیون جذاب پیاده سازی می کنند.‏ پارتیشن، ایده و روشی خلاقانه ای برای افزودن عملکرد و سبک به طراحی داخلی مدرن است. مبلمان، قفسه بندی و قفسه های کتاب، پرده های پلاستیکی و پارچه ای، صفحات تزئینی، آکواریوم های بزرگ و پارتیشن برای منطقه بندی بسیار مناسب است.

پارتیشن بندی و دکوراسیون داخلی اداری

پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن

فضاهای نشیمن و آپارتمان های کوچک از پارتیشن ها بهرمند هستند که ایده های خلاقانه و کاربردی برای طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن ارائه می دهند. پارتیشن  مدرن به صورت بصری یک اتاق دیگر اضافه می کنند و باعث ایجاد فضاهای کارا و خصوصی بیشتر می شوند. پارتیشن برای تزئین آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ بسیار مناسب است.

ایده پارتیشن هوشمند اولین انتخاب افرادی است که علاقه زیادی به طراحی خانه خود دارند و نمی خواهند با سبک یا فضای باز سازش کنند. در واقع، با ایده های نوآورانه، پارتیشن می تواند به نقطه کانونی اتاق تبدیل شود. وقتی صحبت از طرح های پارتیشن بندی می شود ، چوب یک انتخاب ترجیحی است. پارتیشن چوبی چیزی فراتر از پانل های کاربردی است که اتاق ها را تقسیم می کند. این یک روش حیرت انگیز برای زیبایی و تزئین کامل با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها در فضای داخلی مدرن است.

پارتیشن چوبی با انبار

در خانه های کوچکی که هر اینچ اهمیت دارد، استفاده از پارتیشن به عنوان ذخیره سازی به صورت یکپارچه یک روش هوشمند برای تقسیم فضا و مفید واقع شدن آن است. اینکه از آن به عنوان میله یا واحد غذاخوری استفاده کنید انتخاب شماست.

پارتیشن چوبی همگام با مبلمان

ترکیب کلاسیک چوب و صندلی های سفید برای میز ناهار خوری  و قرار دادن آن در کنار پارتیشن چوبی که فضای غذاخوری را از دیگر مکان ها جدا کند، ایده بسیار شیکی می باشد. جعبه های سفید چوبی می توانند برای تزئین و ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها افزوده شود.

الگوهای بهم ریخته روی پارتیشن چوبی

الگوهای قابل پیش بینی خسته کننده هستند! پرده های کریستال توپی و دو لامپ به سبک روستایی که از بالا آویزان هستند، الگوهای تصادفی که روی پارتیشن های چوبی اجرا می شوند، تعریف می شوند.

الگوی لانه زنبوری در پارتیشن چوبی برای ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه

یک پارتیشن از قاب چوبی محکم و مشبک به سبک لانه زنبوری، تحرک بازی را در آپارتمان کوچک ایجاد کرده و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها با فضا ترکیب می شود، پارتیشن ایجاد می کند و اتاق کوچک را تزئین می کند، بدون اینکه خیلی سنگین به نظر برسد.

پارتیشن چوبی رنگی

زیبایی با چوب این است که می توان آن را رنگ آمیزی یا با لمینیت رنگی پوشاند تا با دکوراسیون مخلوط شود و بخشی از آن شود. تم سفید و قرمز اتاق بر روی پارتیشن چوبی با مشبک در قسمت فوقانی و قفسه های باز زیر گسترش یافته است تا قطعات تزئینی را نگه دارد.

پارتیشن چوبی سنتی

یک تابلوی نسیم سبک سنتی ساخته شده از چوب جامد به رنگ چوب طبیعی، از پارتیشن های مدرن برای تقسیم اتاق غذاخوری با نشیمن مورد استفاده قرار گرفته است که توسط بلوک های چوبی و صفحات روی سقف هماهنگ می شود.

باغ عمودی در پارتیشن چوبی

باغ عمودی نیاز به خصوص در خانه های شهری است که فضای کافی برای ساخت باغ وجود ندارد. از اینجا یک ایده بگیرید و باغ عمودی خود را روی پارتیشن چوبی ایجاد کنید و طراوت را به فضا وارد کنید و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی های ‏چوبی دکور خود را جذاب تر کنید.

پارتیشن اداری مدرن

انواع پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن چوبی ذخیره سازی

تقسیم راهرو از اتاق نشیمن فضای ذخیره سازی چوبی است که به صورت پلکانی با کشوها و کابینت ها ساخته شده و فضای ذخیره سازی بیشتری را برای خانواده ایجاد می کند. کنده کاری پیچیده بر روی دیوار چوبی زیبایی اتاق را افزایش می دهد و آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل می کند.

سخن پایانی

با مراجعه به وب سایت (www.afn-furniture.com) می توانید انواع مبلمان اداری مانند میز اداری، صندلی و انواع پارتیشن اداری را با کیفیتی خوب و همینطور قیمتی مناسب تهیه بفرمایید. همچنین می توانید طرح های پیشنهادی خود را با کارشناسان این مجموعه به اشتراک گذاشته تا بهترین مدل از انواع مبلمان اداری را برای شما طراحی و تولید کنند.

آفن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.