سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

دستگاه وکیوم مردانه یا بادکش آلت تناسلی چیست؟

قبل از اقدام به خرید وکیوم مردانه یا انصراف از خرید این دستگاه بهتر است مقاله ای که تحت عنوان معرفی دستگاه وکیوم مردانه تنظیم شده است را مطالعه نمایید. در خصوص این وسیله مدرن و قدری عجیب و غریب سوالات زیادی وجود دارد و بسیاری از مردان ایرانی هیچ جواب روشنی در خصوص این سوالات ندارند. امروز می خواهیم در این مقاله پاسخ شفافی به تمام سوالات و سردرگمی های آقایان ایرانی بدهیم. پیشنهاد می دهیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

دستگاه وکیوم چیست؟

وکیوم مردانه تنها دستگاه وکیومی نیست که در سراسر جهان تولید شده است. درواقع انواع مختلفی از وکیوم ها در سراسر جهان وجود دارند که هر کدام از آن ها برای رفع نیازهای خاصی طراحی شده اند. وکیوم یک کلمه انگلیسی است و به معنای وسیله ایست که مکانیزم عملکرد خود را از طریق مکش (مکنده بودن) ایجاد می کند. به همین علت است که دستگاه های وکیومی به عنوان بادکش نیز شناخته می شوند اما دستگاه وکیوم مردانه یک تفاوت اساسی با بسیاری از دستگاه های وکیوم دارد که در ادامه تشریح می گردد.

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

این دستگاه نیز مکانیزم عملکرد خود را از طریق مکش و حالت مکندگی انجام می دهد با این تفاوت که در داخل دستگاه ایجاد خلاء کرده و از جریان هوا جلوگیری می کند. در واقع ایجاد خلاء اصلی ترین مکانیزم عملکرد دستگاه وکیوم مردانه و بسیاری دیگر از وکیوم های جنسی همانند دستگاه وکیوم سینه و دستگاه وکیوم باسن است. بنابراین با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از تولید اولین دستگاه های وکیومی می گذرد نگران عملکرد این دستگاه ها روی آلت تناسلی نباشید و صرفا سعی کنید استانداردهای لازم در زمینه استفاده از آن ها را یاد بگیرید.

دستگاه وکیوم مردانه یا بادکش آلت تناسلی

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

استفاده از این دستگاه بسیار راحت و بی دردسر است. برای اینکار بعد از اینکه از تمیز بودن محل استعمال دستگاه مطمئن شدید آلت را درون محفظه قرار دهید و به وسیله دکمه یا پمپی که برای ایجاد مکش تعبیه شده است این کار را انجام دهید.

دقت کنید که ایجاد خلاء نباید به قدری برسد که به آلت تناسلی بیش از حد فشار وارد کند. بعد از سفت شدن و راست شدن آلت تناسلی آن را از دستگاه خارج کرده و سپس حلقه را در ابتدای آلت قرار دهید تا حالت نعوظ را حفظ نماید.

نکات مهمی که باید در استفاده از دستگاه وکیوم مردانه بدانید

  • محل استفاده از دستگاه باید تمیز باشد و شیو شده باشد.
  • پیش از استفاده از دستگاه از شوینده های قوی برای تمیز کردن آلت تناسلی مطمئن شوید.
  • اطمینان پیدا کنید که هیچ گونه کبودی، درد، ورم و مشکلی در ناحیه آلت تناسلی وجود ندارد.
  • به محض ایجاد حالت نعوظ دستگاه را بردارید و اجازه ندهید به بافت آلت آسیب وارد کند.
  • استفاده از حلقه باعث می شود مدت زمان نعوظ افزایش پیدا کند اما بیش از سی دقیقه از آن استفاده نکنید.
  • اگر پیش از اتمام سی دقیقه احساس فشار زیادی در ناحیه آلت تناسلی احساس کردید حلقه را خارج نمایید.
  • هرگز در فواصل کوتاه مدت از دستگاه استفاده نکنید.
  • اگر می خواهید سایز آلت تناسلی شما به صورت دائم افزایش پیدا کند باید در دوره های مختلف از دستگاه استفاده کنید. برای تغییر دائم در سایز آلت تناسلی باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید و ممکن است به چندین سال نیز برسد.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

  • کاهش میزان نیاز به مصرف دارو در مردانی که مشکل نعوظ دارند
  • رفع نیاز افراد مبتلا به کج بودن آلت تناسلی
  • افزایش سایز آلت تناسلی به صورت موقت و افزایش سایز دائمی در صورت استفاده طولانی از دستگاه
  • افزایش مدت زمان نعوظ یا همان سفت بودن آلت تناسلی
  • رفع مشکلات ناشی از انزال زود رس و شل شدن سریع آلت تناسلی
  • افزایش مدت زمان رابطه جنسی و افزایش لذت جنسی
  • افزایش اعتماد بنفس و جلب رضایت شریک جنسی

عوارض استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

  • کاهش حسگرهای عصبی در ناحیه آلت تناسلی و احتمال از بین رفتن سیستم اعصاب در صورت استفاده بسیار زیاد و طولانی مدت از این دستگاه
  • احتمال ایجاد درد، تورم، کبودی و عوارضی از این قبیل در صورت دیر خارج کردن حلقه تنگ کننده از ابتدای آلت تناسلی

در زمان خرید دستگاه وکیوم مردانه باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

در وهله اول باید بدانید که انواع دستگاه وکیوم مردانه مجوز لازم برای فروش در سراسر کشور و داروخانه ها را کسب کرده اند بنابراین برای خرید آن نیازی نیست تا به افراد فاقد مجوز مراجعه نمایید چرا امکان خرید دستگاه تقلبی و بدون کیفیت وجود دارد.

بهتر است برای خرید دستگاه وکیوم مردانه از طریق داروخانه ها یا فروشگاه های مجاز که عمدتا به صورت اینترنتی فعالیت می کنند مراجعه کنید اما در این خصوص وب سایت اینترنتی … را پیشنهاد می دهیم که انواع دستگاه وکیوم مردانه را با قیمت مناسب و از برندهای معتبر عرضه نموده است.

قیمت دستگاه وکیوم مردانه

قیمت این دستگاه کاملا به کیفیت و شرکت سازنده بستگی دارد. باتوجه به اینکه امروزه انواع دستگاه بادکش آلت تناسلی برقی و شارژی نیز تولید شده اند قطعا قیمت ها نیز تغییر خواهد کرد بنابراین خرید دستگاه وکیوم مردانه برقی مشمول پرداخت یک قیمت بالاتر خواهد بود. باتوجه به اینکه دستگاه وکیوم کاملا به سلامت جنسی شما مرتبط است بنابراین در این خصوص به فکر صرفه جویی و کاهش هزینه های خرید دستگاه نباشید و سعی کنید یک دستگاه با کیفیت بسیار بالا و از یک برند کاملا معتبر را خریداری نمایید.

فروش دستگاه وکیوم مردانه

همانطور که در مباحث اخیر بیان گردید وب سایت فروشگاهی … اقدام به عرضه و فروش دستگاه وکیوم مردانه نموده است. شما می توانید جهت خرید این دستگاه و همچنین جهت دریافت مشاوره در خصوص استفاده از دستگاه وکیوم، عوارض و مزایای استفاده از آن و سایر سوالاتی که ممکن است در خصوص آن وجود داشته باشید با ما تماس بگیرید. ارسال این کالا به آدرس شما کاملا به صورت محرمانه صورت می گیرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 28, میانگین امتیاز: 3,82 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.