پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

چگونه با دامن و شلوارک استایل جذاب برای دخترم بسازم؟

دختری در حالت تعجب رو به دوربین

شلوارک و دامن دو نمونه از راحت‌ترین لباس‌ها برای دختر بچه‌ها هستند و کمتر دختری است که دلش نخواهد دامن یا شلوارک داشته باشد. اگر دوست دارید جذاب‌ترین استایل‌های ممکن را با شلوارک و دامن برای دختر کوچولوی‌تان بسازید، از پنج روش این مقاله استفاده کنید.

۱. شلوارک و تاپ

یکی از رایج‌ترین استایل‌های دخترانه‌ای که می‌توانید از آن برای دختر کوچولوی‌تان استفاده کنید، ترکیب زیبای شلوارک و تاپ است. این ترکیب اگر از جنس کتان و نخ باشد، یک ست عالی برای روزهای گرم تابستان خواهد بود؛ اما اگر دوست دارید از این ست برای روزهای بهاری هم کمک بگیرید، با رعایت چند نکته ساده می‌توانید این کار را انجام دهید:

  • یک رویه یا کت تک دخترانه تهیه کنید و روزهای بهاری که گاهی با کاهش دما رو به رو می‌شوید، این کت را به استایل دخترک‌تان اضافه کنید.
  • علاوه بر کت تک، برای تکمیل این استایل به یک جوراب شلواری هم نیاز دارید. جوراب شلواری هم مانع از این می‌شود که فرزندتان احساس سرما و ناراحتی کند.
  • اگر می‌خواهید یک استایل نیمه رسمی شیک را برای فرزندتان طراحی کنید، می‌توانید از شلوارک جین یا شلوارکی با جنس مخمل کبریتی استفاده کنید. جین برای هر دو فصل بهار و تابستان مناسب است و از شلوارک مخمل می‌توانید در فصل بهار و پاییز به همراه جوراب شلواری ضخیم‌تر استفاده کنید.

 

۲. شلوارک و بلوز آستین بلند

دختری در حالت تعجب رو به دوربین

یکی دیگر از استایل‌های زیبایی که می‌توانید برای دختر کوچولوی‌تان بسازید، ترکیب کردن یک شلوارک زیبا با یک بلوز آستین بلند است. اگر قد فرزندتان نسبت به سنش کوتاه است بهتر است رنگ بلوز و شلوارک هم خانواده باشند و اگر قد بلند و لاغر است، می‌توانید از رنگ‌های مکمل در کنار هم استفاده کنید. برای هر چه زیباتر کردن این استایل به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • یک سارافون جلو باز با قدی بلندتر از شلوارک برای فرزندتان تهیه کنید و آن را روی بلوز آستین بلند اضافه کنید. بهتر است به زیبایی ترکیب رنگ این دو لباس دقت کنید.
  • یک جوراب شلواری با ضخامت مناسب فصل به فرزندتان بپوشانید و سپس یک نیم بوت به استایل او اضافه کنید. در این استایل بهتر است شلوارک دخترانه با مدل راسته و کوتاه باشد. جنس آن هم بهتر است جین و رنگ آن تیره باشد. این استایل چیزی بین استایل اسپرت و مجلسی است و به راحتی می‌تواند به یک گزینه عالی و جدید تبدیل شود.
  • در فصل بهار می‌توانید یک دستمال گردن و در تابستان یک گردنبند به این استایل اضافه کنید.

 

۳. شلوارک و تی شرت

معمولی‌ترین استایل اسپرتی که می‌توانید برای فرزندتان با شلوارک تهیه کنید، ترکیب آن با تی شرت است.

  • می‌توانید یک شلوارک جین تهیه کنید و آن را به همراه یک تی شرت نخی راحت ست کنید. بهتر است به ترکیب رنگ شلوارک و تی شرت توجه داشته باشید. برای مثال تی شرت نخی سفید طرح دار معمولا ترکیب زیبایی با جین تیره و روشن ایجاد می‌کند.
  • لازم است در یک استایل اسپرت، شلوارک آزاد انتخاب شود تا کودک بتواند در حین بازی آزادی و راحتی داشته باشد. همچنین در این مطلب با نکات مهم برای لباس پوشاندن کودک در فصل تابستان آشنا خواهید شد.
  • شلوارک نخی یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوست حساس بچه‌هاست. اگر فرزند شما هم پوست حساسی دارد، از جنس نخ برای لباس‌هایش استفاده کنید.

 

۴. دامن و بلوز آستین بلند

پیراهن نوزادی دختربچه نیلی رنگ

اگر دختر کوچولوی شما عاشق پوشیدن دامن است، ترکیب دامن دخترانه و بلوز آستین بلند را در روزهای بهاری و دامن و تی شرت را در تابستان برای او امتحان کنید. در پاییز و زمستان هم می‌توانید از دامن و بلوز ضخیم کمک بگیرید.

  • یک تی شرت آزاد با یک دامن دخترانه رنگی شیک ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند. می‌توانید بخشی از تی شرت را داخل دامن و بخشی از آن را بیرون بگذارید تا استایلی با نمک و شیک برای دخترتان بسازید. تی شرت نخی ساده در کنار دامن پیلی دار و رنگی یا یک دامن توری خال خالی ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند. بهتر است قد دامن میدی باشد و این استایل را با انواع اکسسوری مثل دستبندهای آزاد و عینک دودی همراه کنید. اگر دوست داشتید می‌توانید یک ژیله را به این استایل اضافه کنید.
  • دامن را همچنین می‌توانید به همراه یک بلوز آستین بلند و رویه کوتاه همراه کنید. هر چقدر تعداد لایه‌های لباس بیشتر باشد، جذابیت استایل بیشتر خواهد شد.
  • کفش مناسب برای این استایل و استایل بالا آل استار ساق بلند یا نیم بوت سبک است.
  • اگر دوست دارید قد دامن را کوتاه انتخاب کنید، می‌توانید آن را با یک لایه جوراب شلواری یا ساق کوتاه دخترانه همراه کنید. در مورد ساق کوتاه پوشیدن اسنیکرز هم مجاز است.

۵. دامن و تاپ

هر چقدر که استفاده از دامن‌های توری و پفی با تی شرت و بلوز آستین بلند یا آستین سه ربع مجاز است، استفاده از آن در کنار تاپ، ترکیب زیبایی ایجاد نخواهد کرد. در عوض برای ترکیب تاپ و دامن بهتر است از تاپ نخی در کنار دامن‌های میدی نخی استفاده کنید. این استایل تابستانه را می‌توانید با یک گردنبند تقریبا بلند با مهره‌های درشت و کفش عروسکی یا صندل تابستانی همراه کنید و یک ست تابستانه زیبا برای دخترک‌تان بسازید. استفاده از شرت‌های دخترانه بلندتر زیر دامن‌های متوسط باعث احساس راحت بیشتری بچه‌ها خواهد شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.