پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید کیف برند = یک بار هزینه برای همه عمر!

امروزه انواع بسیار متنوعی از کیف های زنانه در بازار وجو دارند که انتخاب گسترده ای را در اختیار یک خانم می گذارند، اما موضوعی که امروز می خواهیم در ارتباط با آن برای شما صحبت کنیم، خرید کیف برند است. انتخاب کیف برند توسط یک خانم نشان دهنده اهمیت او به خودش است. کیف های برند می توانند یک مکمل خیلی عالی برای استایل شما باشند و با توجه به کیفیت بالا و ماندگاری و دوام زیاد، شما تا مدتهای طولانی می توانید از آنها استفاده نمایید. ممکن است تصور شما این باشد که هزینه خرید کیف های برند، بسیار بالاست. پاسخ ما به شما این است که بله، کیف های برند نسبت به کیف های بی نام و نشان، گران تر هستند، اما این گرانی بی علت نیست، زیرا با یکبار هزینه می توانید تا مدت یک کیف زیبا و با کیفیت را در دست داشته باشید، بدون اینکه کوچکترین رنگ پریدگی در آن رخ دهد.

اما انتخاب و خرید کیف های برند اصل، یک نکته مهم و قابل توجه است. زیرا بازار پر شده از کیف های فیک و تقلبی. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که اول از همه، حتما از یک فروشگاه معتبر خرید نمایید. دوم اینکه ادامه متن را بخوانید تا با نکات تشخیص کیف های برند اورجینال از کیف های فیک آشنا شوید. نگران نباشید! یک فروشگاه معتبر هم برای خرید کیف زنانه برند معرفی خواهیم کرد.

تشخیص کیف اورجینال

تشخیص کیف اورجینال

برندهای معتبری در زمینه تولید کیف، در سراسر جهان مشغول فعالیت هستند، از میان تمام این برندها دو برند محبوب تر یعنی شنل و فندی را انتخاب نموده ایم تا نکاتی را در ارتباط با تشخیص کیف های اصل این دو برند بیان کنیم.

معرفی برند شنل (Chanel)

یکی از معروفترین برندهای تولید کننده کیف در جهان برند شنل یا همان Chanel، می باشد. این برند فرانسوی توسط کوکو شنل تاسیس شد. این برند در ابتدا فقط لباس های شیک و زنانه تولید می کرد اما بعد از جنگ جهانی دوم، تولید کیف هم به محصولات شنل اضافه شد. کیف های این برند جزء گران ترین کیف ها هستند و بندهای زنجیری همراه با دوخت های چهارخانه از معروف ترین طرح های شنل هستند که از ابتدا تا کنون، تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته اند و هنوز هم در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارند. کیف های شنل به علت طرح های ساده و مینیمالیستی خود هرگز از مد نمی افتند و همیشه کاربردی هستند.

تشخیص کیف شنل اصل

تشخیص کیف شنل اصل

شاید تشخیص کیف شنل اورجینال از فیک، از روی ظاهر کیف، کار بسیار سختی باشد، اما ما به شما راهکارهایی را ارائه می دهیم که با بررسی آنها به راحتی می توانید کیف اصل را از تقلبی شناسایی کنید.

برای تشخیص کیف شنل اصل، باید به داخل کیف سر بزنید و موارد زیر را بررسی کنید.

داخل کیف شنل اصل یک کارت اعتباری نصب شده است که این کارت اعتباری دارای نوشته هایی مرتب و یک عدد طلایی است که با سایز مناسب و کاملا تمیز، بر روی کارت اعتباری حک شده است. در کارت های اعتباری اصل نمادی از شنل وجود ندارد و این در حالی است که مدلهای کپی این نماد را دارند.

در داخل کیف شنل یک هولوگرام وجود دارد که عدد حک شده بر روی آن کاملا مطابق عدد روی کارت اعتباری است. اگر این اعداد مطابقت نداشته باشند، کیف جعلی است.

در داخل کیف شنل برچسبی وجود دارد که عبارت CHANEL  و MADE IN FRANCE بر روی آن حک شده است، این عبارت ها باید کاملا تمیز و درست و موازی با دوخت نوشته شده باشند و همچنین این برچسب باید به شکلی کاملا تمیز، بدون در رفتگی نخ و کج بودن، دوخت شده باشد. هر گونه غلط املایی و یا اطلاعات اشتباه نشان دهنده جعلی بودن کیف است.

یراق آلات کیف را بررسی کنید، این یراق آلات باید کوچکترین رنگ پریدگی و یا زنگ زدگی نداشته باشند زیرا کیف های اورجینال با بررسی های کامل روانه بازار می شوند و کوچکترین ایرادی ندارند.

معرفی برند فندی  (FENDI)

برند فندی یک برند ایتالیایی است که از سال ۱۹۲۵ آغاز به کار کرد. تنها بعضی از کیف های این برند لوکس و مجلل هستند و اکثریت آنها ساده هستند و هیچ چیز لوکسی ندارند و همین امر سبب شده تا کیف های این برند چشم نواز و پرطرفدار باشند. پرطرفدار ترین کیف های فندی، کیف های مدل باگتی آن هستند. برند فندی از چرم ها و پارچه های اختصاصی خود استفاده می کند که لوگوی فندی به صورت طرح برجسته بر روی این چرم تکرار می شود. این لوگو به شکل دو حرف F است که به صورت جالبی، یکی درست و یکی وارونه در مقابل هم قرار گرفته اند، همین نکته یکی از نکاتی است که در تشخیص کیف اصل شما را یاری می کند.

تشخیص کیف فندی اصل

تشخیص کیف فندی اصل

بعضی از کیف های فندی دارای یک پلاک فلزی کوچک هستند که کلمه فندی و عبارت MADE IN ITALY با کیفیت بالا بر روی آن حک شده است.

آستر داخلی کیف را بررسی کیند، این آستر باید نرم و لطیف باشد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد و در عین حال کلمه فندی و یا لگوی فندی بر روی آن حک شده باشد.

کیف های فندی اصل از چرم مرغوب تهیه شده اند بنابراین هنگامی که آنها را لمس می کنید نرمی و کیفیت خوب آن را تشخیص خواهید داد. اما اگر احساس زبری کردید و یا ترک هایی را بر روی کیف دیدید، آن کیف اصل نیست.

هر کیف فندی دارای یک شماره سریال مخصوص به خود است که بر روی دسته کیف، چرم داخل کیف و یا هر قسمت دیگری از کیف، نوشته شده است. همچنین در داخل کیف فندی یک لیبل پارچه ای وجود دارد که با دوخت تمیز و یکدست به کیف دوخته شده است و یک هولوگرام بر روی آن قرار دارد که اعدادی رمزگذاری شده بر روی آن حک شده است.

اگر کیف دارای قسمت های فلزی است، این قسمت ها را به دقت بررسی کنید، معمولا برند فندی از آلیاژی به جنس نیکل و برنج استفاده می کند که عبارت فندی روی آنها حک شده است. بنابراین این قسمت های فلزی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و کوچکترین رنگ پریدگی ندارند.

کیف برند اصل را از کجا بخریم؟

فروشگاه آنلاین بگ مگ، یک فروشگاه همه چیز تمام برای خرید انواع کیف است. در این فروشگاه شما با مجموعه ای بی نظیر از انواع کیف های دخترانه و زنانه مانند کیف های دوشی، کیف چرم، کیف دستی، کیف پول و … از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا مواجه هستید.

فروشگاه بگ مگ، کیف های روز دنیا را برای بانوی ایرانی که شایسته بهترین هاست، آماده نموده است و با یک خرید آنلاین و اینترنتی، علاوه بر اینکه دردسرهای خرید حضوری، مانند ترافیک و گشت و گذار از این مغازه به آن مغازه را از بین برده است، یک خرید امن و راحت را به شما هدیه می نماید و با ارائه ضمانت اصل بودن، خیال شما را از بابته اورجینال بودن کیف ها راحت نموده و با ارسال رایگان در دو تا سه روز کاری، از خرید شما قدردانی می نماید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 3,80 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.