جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

با خرید کاغذ دیواری به دیوارها جانی تازه ببخشید!

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که در پی ایجاد یک تغییر چشمگیر در منزلتان هستید، ما استفاده از کاغذ دیواری را به شما پیشنهاد می دهیم. آیا می دانید کاغذ دیواری چیست؟

شاید با خودتان بگویید این که دیگر پرسیدن ندارد و جواب سوال فوق الذکر مشخص است. اما ما در این مطلب قصد داریم مفهوم اصلی کاغذ دیواری را عنوان کرده و با انواع آن آشنا شویم تا بدین ترتیب خریدی موفق را تجربه کنیم.

  • کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری نوعی پوشش تزئینی به منظور پوشش دهی سطح دیوارهای داخلی منازل، ادارات و ساختمان های مختلف می باشد. لازم به ذکر است که این نوع پوشش یکی از اصلی ترین جنبه های طراحی داخلی محسوب می شود.

کاغذهای دیواری به صورت متری یا رولی در فروشگاه ها موجود بوده و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند. این دسته از کاغذها را با استفاده از چسب به سطح دیوارها چسبانده و بدین ترتیب نمایی تازه به بخش داخلی ساختمان می بخشند.

حال که به اختصار با تعریف کاغذ دیواری آشنا شدیم، وقت آن فرا رسیده است که به معرفی و بررسی انواع کاغذ دیواری بپردازیم.

کاغذ دیواری

  • آشنایی با انواع کاغذ دیواری

همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، استفاده از کاغذ دیواری در فضای داخلی منزل موجب ایجاد فضایی زیبا و جذاب می گردد. استفاده از کاغذهای دیواری در دنیای امروز رواج قابل توجهی پیدا کرده است. همین امر موجب شده است که طراحان سلایق و علایق کلیه مشتریان را در نظر گرفته و از همین رو اقدام به طراحی کاغذهایی با طرح ها و رنگ های متنوع نمایند. یکی از پر فروش ترین کاغذهای دیواری که نظر و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است، کاغذ دیواری قابل شستشو می باشد. در ادامه به معرفی و بررسی انواع مختلف این محصول کاربردی خواهیم پرداخت.

  • کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری های ساده نخستین کاغذ دیواری هایی بودند که در بدو ورود به بازار با استقبال بی نظیر مشتریان رو به رو شدند. این دسته از محصولات دارای ضخامت کمی بوده و قابل شستشو هستند. چسباندن این دسته از کاغذهای دیواری بسیار ساده و بدون دردسر است و تنها با استفاده از یک چسب مخصوص انجام می شود.

لازم به ذکر است که دوام کاغذ دیواری های مذکور بین یک تا دو سال می باشد. استفاده از این نوع محصولات دیوارپوش به آن دسته از افرادی که به دنبال کاغذ دیواری هایی ارزان و در عین حال زیبا هستند، توصیه می شود.

کاغذ دیواری ساده

  • کاغذ دیواری با روکش وینیل

کاغذ دیواری های دارای روکش وینیل یکی از پر فروش ترین محصولات دیوارپوش هستند. حال شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که وینیل چیست؟

لازم به ذکر است که وینیل ماده ای پلیمری، سبک و منعطف می باشد که غالبا در صنعت ساختمان به عنوان یک روکش قابل شستشو مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان ساخت کاغذهای دیواری لایه ای نازک از وینیل را بر روی کاغذ اسپری کرده و بدین ترتیب انعطاف پذیری و وزن آن را افزایش می دهند. گفتنی است که لایه اسپری شده به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست.

دیوارپوش های کاغذی دارای روکش وینیل وزن بیشتری داشته و از همین رو از استحکام قابل توجه تری برخوردار هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های کاغذ دیواری های دارای روکش وینیل ضد لک بودن آن ها است. اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که به دنبال یک محصول ضد خش و قابل شستشو هستید، ما خرید کاغذهای دیواری با روکش وینیل را به شما پیشنهاد می دهیم.

کاغذ دیواری با روکش وینیل

  • کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری های نانو دسته ای جدید از محصولات دیوارپوش هستند که در مدت زمانی کوتاه توانستند طرفداران زیادی برای خود دست و پا کنند. در ساخت این دسته از کاغذ دیواری ها از تکنولوژی نانو استفاده شده و همین امر موجب شده است که این محصولات دارای خاصیت ضد آلودگی باشند.

کاغذ دیواری های نانو دارای مزایای متعدد و متنوعی هستند. این مزایا دست به دست هم داده اند و موجب محبوبیت این محصول شده اند. مقاومت در برابر پارگی، ضد حساسیت بودن، مقاومت در برابر نور خورشید، قابلیت عایق صوتی و عایق حرارتی و… از جمله مهم ترین ویژگی ها و مزیت های این محصول می باشد.

به کارگیری تکنولوژی نانو در تولید این دسته از محصولات دیوار پوش باعث افزایش هزینه خرید آن ها در مقایسه با سایر انواع این محصول شده است.

کاغذ دیواری نانو

  • کاغذ دیواری سه بعدی

استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی به آن دسته از افرادی توصیه می شود که در پی یافتن یک کاغذ دیواری جدید و خاص هستند. جالب است بدانید که این دسته از محصولات دیوارپوش در فاصله ۳ یا ۴ متری جلوه ای برجسته دارند و از همین رو زیبایی قابل توجهی به محیط می بخشند.

با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی می توانید محیط منزل خود را به محیطی مدرن تبدیل کنید. حتی می توانید اقدام به نورپردازی در این محصولات نموده و بدین ترتیب جذابیت قابل توجهی به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

کاغذ دیواری سه بعدی

  • کاغذ دیواری بافت دار

کاغذ دیواری های بافت دار که آن ها را تحت عنوان کاغذ دیواری های مخملی نیز می شناسند، دسته ای از این محصولات هستند که استفاده از آن ها به طرفداران دکوراسیون لوکس و لاکچری پیشنهاد می شود. به یاد داشته باشید که این دسته از محصولات از قابلیت شستشو برخوردار نبوده و همین امر موجب شده است بسیاری از افراد از خرید آن ها دلسرد شوند.

اگر به دنبال یک کاغذ دیواری شیک هستید و میزان بودجه ای که قرار است در این راه مصرف کنید، برایتان اهمیت ندارد، کاغذ دیواری های بافت دار یا مخملی بهترین گزینه برای شما هستند.

کاغذ دیواری بافت دار

  • به دنیای کاغذ دیواری رونیا سر بزنید!

اگر قصد دارید کاغذ دیواری زیبا، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه بخرید و بدین ترتیب نمایی بی نظیر به منزل یا محیط کار خود ببخشید، کافی است به دنیای کاغذ دیواری رونیا سری بزنید. بدون شک دست خالی باز نخواهید گشت!

رونیا بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه کاغذ دیواری،پرده زبرا،پارکت، دیوارپوش و … با ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شما را شگفت زده خواهد کرد. نهایت زیبایی، تنوع و کیفیت را با رونیا تجربه کنید. رونیا ضامن زیبایی، جذابیت و درخشش منزل شما است. با رونیا خاص باشید…

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.