پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید ارزان ترین نهال گردو از نهالستان گلد نهال در ۳ دقیقه

گردو، نهال گردو

تصور کنید قصد خرید نهال گردو را در دی ماه ۱۴۰۰ دارید و پس از یک تحقیق کوتاه و گرفتن استعلام قیمت نهال گردو، متوجه ی افزایش چشم گیر انواع نهال گردو به نسبت پارسال شده اید. اکنون در پی این هستید که با قیمت عمده بتوانید نهال های گردوی اصلی خریداری نمایید.

در این مقاله به نقل از گلد نهال قصد داریم به معرفی ۲ درخت گردوی پربار در دنیا پرداخته و سپس قیمت نهال گردو این ۲ نژاد را با شما به اشتراک بگذاریم، پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین نهال گردو در مناطق معتدل تا نسبتا سردسیر، نهال گردو چندلر پیوندی

اگر به جهانی بودن نهال گردو چندلر شک دارید، کافیست در مرورگر گوگل خود نام گردوی چندلر را به انگلیسی تایپ نمایید تا بی شمار سایت انگلیسی زبان را مشاهده نمایید که به برسی این درخت گردوی پربار پرداخته اند.

نهال گردو چندلر پیوندی اصالتی آمریکایی داشته و بیش از یک دهه است که در کشورهای خاورمیانه از جمله ایران، بومی سازی شده است و دو نژاد ایرانی و ترکیه ی آن، از بهترین ارقام بازار گردو در آسیا به حساب می آیند.

نهال گردو چندلر توانایی باردهی در ارتفاعات ۷۰۰ الی ۱۵۰۰ متر از سطح دریا را دارست، این به آن معناست که در ارتفاعات نسبتا معتدل تا ارتفاعات نسبتا سردسیر توانایی باردهی فوق العاده ای دارد و از ارقام دیرگل محسوب می شود.

این نهال گردو در اولین سال پس از کاشت باردهی خود را آغاز می کند و در سن ده سالگی به بیشترین بازدهی خود می رسد. مغز گردوی چرب و لذیذ دارد اما به نسبت ارقام ایرانی گردو همانند گردو تویسرکان، مزه ی به مراتب ساده تری دارد.

این درخت گردو بر خلاف درختان گردوی قدیمی که تا ارتفاع ۲۵ الی ۳۰ متر هم می رسیدند، دارای نهایت ارتفاع ۷ تا نهایتا ۱۲ متری می باشد.

شما می توانید لیست قیمت خرید نهال گردو را در لینک نهال گردو در وبسایت گلد نهال (/لیست-ارقام-نهال-گردو/https://goldnahal.ir) مشاهده نمایید. لیست انواع نهال گردو به همراه مشخصات هر نژاد در دسترس شما خواهد بود، کافیست به روی لینک بالا کلیک نمایید.

قیمت نهال گردو چندلر پیوندی اکنون که در دی ماه ۱۴۰۰ به سر میبریم، در حدود قیمتی بین۲۴۵.۰۰۰ هزار تومان الی ۲۵۵.۰۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. اگر تمایل به مشاهده تصاویر بیشتر، مشخصات کاشت، پرورش و خرید نهال گردو چندلر پیوندی هستید به اینجا مراجعه نمایید، فروش نهال گردو چندلر تنها با یک تماس با کارشناسان گلد نهال اتفاق خواهد افتاد.

نهال گردو فرنور پیوندی، بهترین نهال گردو در مناطق سردسیر و کوهستانی ایران

اگر بازدیدی از باغات گردویی که در دهه های گذشته تاسیس شده است داشته باشید، متوجه ی این خواهید بود که اغلب نهال های گردویی که مورد کشت قرار گرفته است از نژاد هایی همچون درخت گردو تویسرکان، درخت گردو اسرائیلی و یا گردو دماوند بوده است.

در صورتی که اکنون کشاورزان بیش از یک دهه است با توجه به هزینه های احداث باغ گردو و زحمات آن، روی به پرورش ارقام نهال گردو پیوندی آورده اند زیرا انواع نهال گردو پیوندی به نسبت ارقام نهال گردو بذری، برتری های قابل توجه ای دارد.

برای مثال می توان مقاومت فوق العاده در برابر سرما اشاره کرد. ویژگی دیگری که نهال های گردو پیوندی دارا می باشند، باردهی بی نظیر آن است که توجه ی کشاورزان زیادی به خود جلب کرده است.

نهال گردو فرنور دارای اصالتی فرانسوی می باشد که در دهه ی گذشته بسیار مورد توجه کشاورزان و باغداران ایرانی قرار گرفته است. کافیست باردهی بی نظیر این درخت گردو را از نزدیک مشاهده نمایید تا متوجه ی تفاوت این نهال با ارقام بذری شوید.

نهال گردو فرنور پیوندی هم با باردهی بی نظیر و مقاومت در برابر سرما، از ارقام محبوب در مناطق سردسیر ایران محسوب می گردد.

شما می توانید در لینک قرار داده شده در زیر به مشاهده ی مشخصات نهال گردو فرنور پیوندی بپردازید:

https://goldnahal.ir/product/فروش-با-تخفیف-نهال-گردو-فرنور/

نهال گردو فرنور پیوندی در اولین سال از کاشت به باردهی می رسد و طول عمر باردهی آن به بیش از ۷۰ سال می رسد. فاصله ای که می بایست این نهال گردو کاشته شود، الگوی ۷*۷ متر است که این الگو می تواند ۷*۸ به صورت مستطیل هم صورت پذیرد.

چطور باید نهال گردوی مناسب منطقه ی خود را تشخیص دهیم؟

تشخیص بهترین نهال گردوی مناسب منطقه ی شما با توجه به شرایط جوی آب و هوای زمین کشاورزی شما تعیین می گردد. نهال های گردو به سه دسته کلی تقسیم می گردند که شامل:

  1. نهال گردو زودگل
  2. نهال گردو دیرگل
  3. و نهال گردو میان گل می باشد.

مسلما در مناطق گرمسیر می بایست از ارقام نهال گردو زودگل استفاه کرد، نهال هایی همچون گردو پکان، در مناطق معتدل از ارقام میان گل همچون ژنوتیپ گلد نهال بهره مند شد و در مناطق معتدل تا سردسیر، از ارقامی همچون درخت گردو چندلر، فرنور، خوشه ای و.. سایر ارقامی که در وب سایت گلد نهال هم به آن اشاره شده است.

چگونه خرید نهال گردوی مطمئن از نهالستان گلد نهال انجام دهم؟

نهالستان گلد نهال، ضمانت بازگشت کالا را روی فروش تمامی ارقام نهال گردو ارائه می دهد که این امر باعث می شود، خرید نهال گردو خود را با استرس کمتری انجام دهید. گلد نهال دارای مجوز رسمی جهاد کشاورزی است و با ارائه ی فاکتور رسمی و گواهی قرنطینه، تمامی دغدغه های یک کشاورز و باغدار را برطرف می سازد.

همچنین شما می توانید به جز خرید نهال گردو به صورت آنلاین، خرید انواع نهال میوه را به صورت مستقیم به مراجعه به وب سایت گلد نهال صورت دهید. کافیست تنها وارد سایت گلد نهال شده و با شماره تماس قرار داده شده ارتباط بر قرار نمایید.

نشانی وب سایت: https://goldnahal.ir

شماره تماس کارشناس مشاوره و فروش: ۰۹۱۴۴۸۱۲۷۳۹

نشانی نهالستان گردو: آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۱۷ شهریور

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.