جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید تور کیش، قشم و مشهد با تخفیف از ایرانگرد

سفر با هواپیما

سفر به مناطق دیدنی کشور، یکی از کارهای مورد علاقه ما ایرانی‌ها می‌باشد که در گذشته به شکل بلیط هواپیما و رزرو هتل جداگانه انجام می‌شد و امروزه به‌صورت تور نیز امکان پذیر شده است. در ابتدا تنها تور از شهر تهران که پایتخت می‌باشد صورت پذیر بوده است، اما در این چند دهه اخیر تور از شهرهای بزرگی مانند: اصفهان به سمت مشهد، کیش، قشم و بیشتر مناطق دیدنی دیگر نیز برگزار می‌شود. با ما همراه شوید تا در مورد تورهایی که در اصفهان برگزار می‌شود و سایت رزرو این تورها و بسیاری دیگر از موارد توضیحات بیشتری به شما ارائه دهیم.

مزایای سفر با تور مسافرتی

سفر با تور مزایایی دارد که شما در سفر طبیعی از آن هیچ بهره‌ای نمی‌برید. به‌طور مثال، سفر با تور کیش و یا تور قشم باعث می‌شود تا بسیاری از بازی‌های آبی و یا جاهای دیدنی کیش برای شما به صورت رایگان و یا با درصد تخفیف بیشتر برگزار شود و یا در تور مشهد نیز خدمات و امکانات خوبی ارائه می‌شود و در بیشتر مواقع نیز دارای ترانسفر رفت‌وبرگشت و رفتن به حرم با وسیله نیز شامل آن می‌شود.

تور کیش؛ سفری راحت و خاطرانگیز

به‌دلیل آن‌که تور کیش درخواست بسیاری دارد. تور کیش از شهرهای دیگر مانند اصفهان و مشهد نیز برگزار می‌شود که به‌صورت هوایی، ریلی و زمینی هست. در صورتی که خواستار زمان سفر کوتاه مدت هستید، از تور هوایی استفاده کنید که هزینه آن در مقایسه با تورهای دیگر بیشتر می‌باشد و تور به‌صورت ۳ شب و چهار روز و یا بیشتر انجام می‌شود. در صورتی که فقط قصد خرید و یا برای کار به کیش سفر می‌کنید، تور ۳ شب و ۴ روز کافی است. اما برای دیدن تمام جاذبه‌های کیش بهتر است تور با تعداد روزهای بیشتری را انتخاب کنید.

تور کیش از شهرهای اصفهان به‌صورت هوایی از فرودگاه اصفهان برگزار می‌شود و اگر خواستار تور ریلی و یا زمینی هستید، سفر شما کمی طولانی‌تر است که در ابتدا به بندر عباس رفته و از آن‌جا با لنج و یا کشتی می‌توانید به سفر خود ادامه داده و راهی جزیره کیش شوید. تور ریلی و زمینی نیز هزینه کمتری دارد و در راه از دیدن جاذبه‌های مسیر نیز غافل نمی‌شوید.

کشتی یونانی در کیش

تور قشم؛ سفر به بزرگ ترین جزیره خلیج فارس

یکی دیگر از جزایر دیدنی که به‌دلیل خواستار مکرر به‌صورت تور برگزار می‌شود، تور قشم است که این تور نیز به سه شکل هوایی، ریلی و زمینی است. تور هوایی به‌صورت ۳ شب و ۴ روز و یا بیشتر است. در صورتی که تمایل به سفر طولانی مدت هستید تا در حین سفر از راه لذت ببرید و هزینه تور نیز برای شما مناسب‌تر محاسبه شود، تور ریلی و یا زمینی را انتخاب کنید که می‌توانید روزهای خود را افزایش دهید. تور ریلی و زمینی برای اشخاصی که قصد خرید جنس از قشم را دارند و نگران اضافه‌بار هستند، نیز بسیار مناسب‌تر می‌باشد. در تور قشم نیز ابتدا به بندر عباس و در ادامه مسیر با لنج و یا کشتی راهی جزیره قشم خواهید شد.

قشم

تور مشهد؛ سفری راحت به حرم مقدس

شهر مشهد به‌دلیل آن‌که شهر زیارتی است و از هر کجای ایران برای زیارت و یا کار به این شهر سفر می‌کنند. در اصفهان نیز به‌صورت تور هوایی، ریلی و یا زمینی برگزار می‌شود. در تور هوایی مشهد از اصفهان زمان مسیر بسیار کمتر و راحت‌تر انجام می‌شود. اما هزینه تور کمی گران‌تر محاسبه‌ می‌شود. در صورتی‌که هزینه تور مشهد برای شما مانعی ندارد از تور هوایی می‌توانید استفاده کنید که روزهای آن معمولاً ۲ شب و ۳ روز و یا بیشتر نیز هست. اما اگر خواستار هزینه تور مشهد کمتری هستید از تور ریلی و یا زمینی استفاده کنید، مسیر کمی طولانی می‌باشد اما در طول راه اتوبوس و قطار از شهرهای گوناگونی می‌گذرد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

حرم امام رضا مشهد

خرید تور از ایرانگرد

در هنگام سفر برای خرید تور کیش، تور قشم و یا تور مشهد سایت‌های اینترنتی بسیاری در گوگل برای شما باز می‌شود که هر کدام از این سایت‌ها ممکن است، اطلاعات آن‌ها به‌روز رسانی و یا کامل نشده باشد و یا در هنگام انتخاب مبلغ هزینه تور بیشتر برای شما حساب شود. به‌طوریکه در سفر از مسافرهای دیگر خبردار می‌شوید که هزینه تور کمتر برای آن‌ها هم حساب شده است. برای این‌که هیچ‌کدام از این اتفاق‌ها جهت رزرو تور با مبلغ بیشتر و یا اطلاعات ناقص اتفاق نیفتد. ما به شما سایت اینترنتی ایرانگرد را پیشنهاد می‌دهیم.

سایت آنلاینی که در مقایسه با سایت‌های دیگر تمام اطلاعات رزرو تور به‌صورت کامل و صحیح برای کاربر گذاشته شده است. تا با خیالی آسوده مسافر رزرو تور خود را با نازل‌ترین و کمترین قیمت انجام دهد. در سایت ایرانگرد این امکان نیز برای مسافر فراهم شده تا قیمت تورها و خدمات آن را با یکدیگر مقایسه و تصمیم نهایی خود را بگیرد، علاوه بر آن‌که در صورت تغییر ناگهانی اطلاعات تور، سایت به‌صورت ۲۴ ساعته مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد تا اطلاعات را کامل در اختیار مسافر قرار دهد.

سایت خرید تور

در سایت آنلاین ایرانگرد فیلتری طراحی شده است تا تمامی نظرات افرادی که از تور و هتل مورد نظر استفاده کرده‌اند نیز گذاشته شود تا مسافر تصمیم نهایی خود را گرفته و در کمتر از چند ثانیه خرید تور به مقصد مورد نظر را انجام دهد. در بسیاری از سایت‌های اینترنتی بعد از رزرو در صورت بروز مشکل جابه‌جایی و یا استرداد میلغ وجود ندارد. در صورتی که در ایرانگرد مبلغ به‌طور کامل و بدون هیچ جریمه‌ای به مسافر باز می‌گردد. در سایت ایرانگرد این امکان فراهم شده است تا تمام تورهایی که از اصفهان به شهرهای دیگر برگزار می‌شود با اس ام اس به مسافر اطلاع داده شود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.