جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

بهترین پیشنهاد برای آرایش عروس با استفاده از خدمات آرایش عروس در منزل

مجموعه عروس کلون شامل پکیج عروس، آرایشگر همراه با عروس، زیبایی ساقدوش و نزدیکان عروس، روز فرمالیته عروسی و میکاپ و شینیون عروس است که شما به فراخور موقعیت و شرایط جشنتان می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. پکیج عروس شامل دو مرحله ماساژ جوانسازی صورت، اپیلاسیون، پیرایش صورت و ابرو و خدمات ناخن در روزهای قبل از جشن شماست. در خود روز عروسی متخصصان کلون برای خدمات آرایش عروس در خانه و شینیون ژورنالی موهای او همراه شما خواهند بود. همچنین پس از روز عروسی آایشگاه اینترنتی کلون یک ماساژ ریلکسی به عنوان هدیه برای عروس در نظر گرفته است.

از سمتی چون ممکن است بسیاری از ما در روز عروسی نگران دوام آرایش صورت یا مو در اثر عوامل محیطی باشیم، کلون با اضافه کردن گزینه «آرایشگر همراه عروس» خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. آرایشگر همراه از ابتدای کار آرایش عروس در منزل تا انتهای مراسم کنار شما خواهد بود. اما زیبایی روز عروسی فقط منحصر به عروس نیست! اقوام درجه اول و ساقدوش‌ها را فراموش نکنیم. به خصوص وقتی برای ساقدوش‌ها لباس و آرایش همرنگ مد نظر داشته باشیم. مجموعه آرایش ساقدوش و نزدیکان عروس هم شامل میکاپ گریم و شینیون در خود روز عروسی و یک مرحله جوانسازی صورت، اپیلاسیون و پیرایش صورت و ابرو در روزهای قبل از جشن است. آرایشگاه اینترنتی کلون برای روز بعد از عروسی برای این دسته از مهمانان عروسی هم یک ماساژ ریلکسی به عنوان هدیه در نظر گرفته است.

آرایش عروس در خانه، یک رویای محقق

عروسی و جشن آن یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر آدمی است. مرد و زن هم ندارد. چه پیراهن سفید به تن کنید و لابه‌لای موهایتان شکوفه بکارید، چه کت‌وشلوار رسمی بر تن، روبه‌روی آینه بایستید و گره کراواتتان را مرتب کنید، به هر حال این روز برای شما یک اتفاق ویژه و فراموش نشدنی است؛ اصلا آن‌قدر مهم است که با خودش کمی استرس و دلهره هم همراه دارد. با این حال آرایشگاه اینترنتی کلون با ارائه خدمات آرایش عروس در منزل، بخش بزرگی از برنامه‌ریزی این جشن را برای شما با آرامش همراه کرده است.

کلون آرایشگاه عروس را برای تو حرکت می‌دهد

فرمالیته عروسی در واقع یک روز مشخص در ماه‌های قبل از جشن عروسی شما برای عکاسی و فیلمبرداری است. این کار درواقع یک ترفند هوشمندانه برای جلوگیری از خستگی و کلافگی عروس و داماد در روز جشن است. کلون برای این روز زیبا هم میکاپ، کرلی مو و آرایشگر همراه (به مدت یک روز) را به عنوان یک مجموعه کامل در اختیار شما قرار داده است. فرقی نمی کند که برای فرمالیته شما بخواهید آرایش عروس در خانه را تجربه کنید یا باغی که قرار است در آن عکاسی کنید؛ کلون آرایشگاه را به نقطه‌ای که دوست دارید می‌رساند. گاهی هم انتخاب شما آرایش مو و صورت برای یک مراسم ساده‌تر است؛ نامزدی، عقد، جشن سالگرد یا حتی اولین تولد بعد از ازدواج! در این صورت پیشنهاد ما به شما انتخاب گزینه میکاپ و شینیون عروس است.

برای عروسی، کلون کنار شماست

عروسی و جشنش یکی از مهم ترین سنت های بشر است که حتی تصورش، دل آدم را آب می کند. اصلا کدام آدمی را می شناسید که بارها و بارها به خودش در جشن عروسی اش فکر نکرده باشد؟! کدام دختر را می شناسید که بارها و بارها خودش را در لباس های مختلف عروس تصور نکرده باشد؟! یا جلوی آینه به آرایش عروس فکر نکرده باشد؟! فکر می کنید چرا؟! چون عروس بودن در یک شب خاص، آن هم برای شروع یک زندگی رویایی، یعنی در کانون توجه همه بودن… انگار حق هر آدمی است که یک شب از عمرش را مرکز جهانِ اطرافش باشد. پس نگران عروسی نباشید چرا که آرایشگاه زنانه سیار کلون مانند سایر خدمات زیبایی در منزل، در عروسی کنار شماست.

با این همه برگزار کردن این جشن باشکوه، خیلی هم کار راحتی به نظر نمی رسد. هزار جور برنامه ریزی می خواهد. ده هزار جور خرید و اقدامات اولیه هم لازم دارد. حالا تصور کنید که برای همه این برنامه ریزی ها، برای اینکه شب رویایی شما درست شبیه آن چیزی شود که در ذهنتان داشته اید، آرایشگاه اینترنتی کلون آرام و با مهربانی نزدیکتان بیاید، دستش را روی شانه تان بگذارد و همه چیز را برایتان خوش رنگ کند… فکر می کنید نمی شود؟! پس شاید لازم است که با زندگی عروسانه سایه آشنا شوید. همان سایه که روز عروسی اش با ماتیاس را به آرایشگاه اینترنتی کلون سپرده بود…

آرایش کامل صورت عروس تنها با چند کلیک 

باور کنید یا نه، می توانید یک وبسایت ایرانی را باز کنید، روی چند کلمه کلیک کنید و در نهایت برای روز عروسی یا عقد در منزل آرایشگر را کنار خودتان داشته باشید. کلون برای روز عروسی مجموعه ای کامل شامل پکیج عروس، آرایشگر همراه با عروس، زیبایی ساقدوش و نزدیکان عروس، روز فرمالیته عروسی و میکاپ و شینیون عروس را به زنان ایرانی در سه شهر تهران، کرج و اصفهان ارائه می کند. شما به فراخور موقعیت و شرایط جشنتان می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. هرچند ممکن است شما به دلیل حضور کرونا جشن عروسی نداشته باشید، اما حتما برای شروع این زندگی تازه نیازمند عکس و فیلم هایی برای یادگار هستید و عکس بی آرایش هم که ممکن نیست.

آرایشگر همراه عروس یک آنتی استرس واقعی

از سمتی چون ممکن است بسیاری از ما در روز عروسی و هنگام عکاسی نگران دوام آرایش صورت یا مو در اثر عوامل محیطی باشیم، کلون با اضافه کردن گزینه «آرایشگر همراه عروس» خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. آرایشگر همراه از ابتدای کار آرایش عروس در منزل تا انتهای مراسم کنار شما خواهد بود. اما زیبایی روز عروسی فقط منحصر به عروس نیست! اقوام درجه اول و ساقدوش‌ها را فراموش نکنیم. به خصوص وقتی برای ساقدوش‌ها لباس و آرایش همرنگ مد نظر داشته باشیم. مجموعه آرایش ساقدوش و نزدیکان عروس هم شامل میکاپ گریم و شینیون در خود روز عروسی و یک مرحله جوانسازی صورت، اپیلاسیون و پیرایش صورت و ابرو در روزهای قبل از جشن است. آرایشگاه اینترنتی کلون برای روز بعد از عروسی برای این دسته از مهمانان عروسی هم یک ماساژ ریلکسی به عنوان هدیه در نظر گرفته است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.