جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

حضور یک برند ایرانی روی فرش قرمز جشنواره کن

جواهری حسن‌زاده

هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن از ۲۷ اردیبهشت در شهر کن فرانسه افتتاح شد. کن تا کنون شاهد حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری روی فرش قرمز جشنواره بوده است. از نکات شاخص این جشنواره، استفاده زیورآلات یک برند طلا و جواهر ایرانی توسط مدل‌ها و بازیگران بین‌المللی بوده است.

«جواهری حسن‌زاده» برند برگزیده آنا سوفی مدل معروف و نامدار آلمانی، گریس الیزابت مدل آمریکایی، پاتریشیا گلوریا کنترراس بازیگر و مدل مکزیکی-ایتالیایی، برای پوشش و قرار گرفتن روی فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۲ بود.

آنا سوفی پیش از این با برندهای مطرحی چون بربری، ویکتوریا،… و مجله‌های مگنیفیک، لوفشیال و… گریس الیزابت با برندهای میومیو، گپ، شنل، زارا و مجله‌های وگ پاریس، کره، مکزیک و… پاتریشیا گلوریا، بازیگر برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌های ایتالیا، مدل برندهای لویی ویتون، لورال، سفورا و… و مجله‌های ماکسیم، رولت روسی و… همکاری داشته‌اند.

حضور برند ایرانی در جشنواره کن

این مدل‌ها و بازیگران در چند روز اول جشنواره کن با زیورآلات برند «جواهری حسن‌زاده» بر روی فرش قرمز جشنواره کن حاضر شده و مورد توجه عکاسان و خبرنگاران این جشنواره معتبر سینمایی در شهر بندری کن قرار گرفتند.

جشنواره فیلم کن تا ۷ خرداد (۲۸ می) در جنوب فرانسه ادامه خواهد داشت. کن امسال، میزبان ۳۵ هزار مهمان رسمی از سراسر جهان و با حضور پرشمار سینماگران ایرانی و انتخاب اصغر فرهادی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره همراه است. این جشنواره توسط چهار هزار نفر از اهالی رسانه از ۷۵ کشور پوشش داده می‌شود.

«جواهری حسن‌زاده»، در ایران و در بازار بزرگ تهران و ‌در شهر لندن کشور انگلستان با حدود یک سده سابقه از مهم‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری در صنعت جواهر و طلا به شمار می‌رود. مزیت اصلی و رقابتی این برند در کنار مزیت حفظ کیفیت و رعایت استانداردهای جهانی در دهه‌های فعالیت و حضور در بازار،تضمین خرید مادام‌العمر کلیه جواهرات فروخته شده خود به مشتری است، یعنی «جواهری حسن‌زاده»، اولین مشتری جواهرات خود است.

«جواهری حسن‌زاده» با درک نیاز و بازار روز، ضمن راه‌اندازی و به روز رسانی فروش آنلاین محصولات خود، در جشنواره‌ها، جشن‌ها، مسابقات و همایش‌های فرهنگی، هنری و ورزشی معتبر داخلی و بین‌المللی شرکت و از این رویدادها حمایت می‌کند.

حضور برند ایرانی در جشنواره کن

@hassanzadeh_jewelry

https://www.aparat.com/hassanzadehjewelry

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 13, میانگین امتیاز: 4,69 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.