پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

جزئیات وام دانشجویی برای خرید لپ‌تاپ و گوشی

وام دانشجویی برای خرید لپ‌تاپرئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افرایش میزان شهریه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید خبر داد. مسعود گنجی گفت: میزان شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه ای از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون تومان افزایش یافته است. او افزود: شهریه یک ترم در سال تحصیلی جدید برای مقطع دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: تمام وام های ضروری به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته اند و شاهد رشد بیش از ۲۰ درصدی بوده ایم.

گنجی ادامه داد: وام خرید لوازم کمک آموزشی مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و … برای دانشجویان به مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که جدید بوده و به وام های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید اضافه خواهد شد.

او گفت: مبلغ خوابگاه های دانشجویی در گذشته ۱۰۴ هزار تومان بوده و امسال به ۱۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. کمترین مبلغ شهریه خوابگاه دانشجویی ۵۳ هزار تومان بوده و امسال ۱۲ هزار تومان افزایش یافته است. گفتنی است که نگهداری ساختمان های خوابگاهی برای ما به شدت سخت شده است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...