جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

تور زمینی خارجی به باکو، وان و نخجوان

تور زمینی خارجی به باکو، وان و نخجوان

اغلب افراد چندان تمایلی به تور زمینی نشان نداده و به خصوص در مورد سفرهای خارجی تورهای هوایی را بر تورهای زمینی ترجیح می دهند. این افراد مسائلی چون طولانی بودن مسیر، سردی و گرمی هوا، عدم راحتی در استراحت بر روی صندلی را علت عدم استقبال خود از تور زمینی خارجی بیان می کنند. اما اگر آنها از مزایای بسیار زیاد و جالب توجه تور زمینی خارجی آگاه شوند این مشکلات به گونه ای در نگاه شان کمرنگ می شود که گاها از یاد می برند که به چه دلایلی تا به حال خود را از تجربه لذت سفر با تور زمینی خارجی محروم کرده اند. ما در شرکت خدمات مسافرتی تایسیز تور زمینی خارجی به باکو، وان و نخجوان را به شما پیشنهاد می دهیم و این اطمینان را ایجاد می کنیم که اگر تجربه تور زمینی خارجی با ما را داشته باشید دیدگاهتان در مورد تورهای زمینی کاملا تغییر خواهد کرد.

در تجربه سفر با تور زمینی خارجی شما می توانید با افراد زیادی آشنا شده و دوستان خوبی برای خود پیدا کنید، از تجربیات دیگران استفاده و انسان های با شخصیت های متفاوت را بشناسید. در این نوع سفرها به این دلیل که افراد زیادی با هم سفر می کنند، تعاملات بسیاری با یکدیگر دارند؛ آنها می توانند از تجربیات هم در مورد اماکن و جاهای دیدنی مسیر و مقصد سفر صحبت کنند و پیشنهادات خوبی در این باره به مسئولین و لیدرهای تور ارائه دهند. در حالی که در تورهای هوایی شما حداکثر در چند ساعت به مقصد می رسید و نه فرصت شناخت کسی را دارید و نه با زبان و شخصیت افراد همسفر خود آشنا هستید تا بخواهید تعامل کوتاهی با آنها داشته باشید.

مسئله دیگری که از نظر اغلب افراد، مطرح و حائز اهمیت است مسئله هزینه سفر می باشد. سفر با تور زمینی خارجی نسبت به سفر با تور هوایی در عین اینکه تجربه های لذتبخش بسیاری دارد هزینه کمتری نیز دارد. جهت سفر با تور زمینی خارجی به شهرهای باکو، وان و نخجوان می توانید از خدمات ما در شرکت خدمات مسافرتی تایسیز استفاده نمایید.

تور باکو

تور باکو

تور باکو همواره مورد استقبال ایرانیان بوده است. مردم ایران بر این باورند که از نظر فرهنگی شباهت ها و نقاط مشترک زیادی با مردم کشور آذربایجان دارند و این کشور دوست و همسایه را مقصد خوبی برای لذت از سفر می دانند. در سفر با تور زمینی خارجی به باکو به دلیل هم مرز بودن با این کشور و کم بودن مسافت، استرس و نگرانی گردشگران در مورد طولانی بودن مسیر نیز از بین رفته و مردم به راحتی می توانند به کشوری که زمانی از خاک خود ایران بوده است سفر کنند. لذت دیدن بناهای تاریخی در کنار بناهای مدرن این شهر و همچنین لذت بردن از طعم خوشمزه غذاهای سنتی آن وصف ناپذیر است.

تور وان

تور وان

تور وان شرکت خدمات مسافرتی تایسیز به صورت زمینی از شهرهای شیراز، رشت، اصفهان، ساری و تهران صورت می پذیرد. شهر وان ترکیه از جمله شهرهای مرزی و کوچک این کشور محسوب می شود که امکانات بسیار خوبی برای گردشگران جهت لذت بردن از سفر خود فراهم می کند. شهرستان خوی در استان آذربایجان شرقی نزدیکترین شهر ایران به شهر وان ترکیه است و فاصله حدود یک ساعته با این شهر توریستی خارجی دارد. از این رو اغلب تورهای وان از داخل کشور ابتدا به سمت این شهرستان حرکت کرده و سپس راهی شهر وان می شوند.

شهر وان بافت تاریخی و جغرافیایی بسیار مشابهی به شهرهای استان آذربایجان غربی دارد و علی رغم وسعت کم دارای بهترین اماکن دیدنی و گردشگری برای پذیرش توریست های داخلی و خارجی است. از جمله اماکن دیدنی این شهر می توان به دریاچه وان، کلیسای آختامار، گربه وان، قلعه وان، آبشار مرادیه و … اشاره کرد. بهترین فصل برای سفر به وان ترکیه را می توان فصل های بهار و تابستان یعنی از ماه آوریل تا سپتامبر میلادی دانست. اگر میخواهید در این فصول از زیبایی های شهر وان ترکیه لذت ببرید و در عین حال سفر ارزان قیمتی نیز داشته باشید تور زمینی وان شرکت خدمات مسافرتی تایسیز را فراموش نکنید.

تور نخجوان

تور نخجوان

تور نخجوان تور زمینی دیگری است که می تواند سفر خاطره انگیزی را به سبب جاذبه های گردشگری زیبای این شهر و نزدیک بودن آن ایجاد کند. نخجوان شهری باستانی است و به گفته مورخان قدمت آن به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد باز می گردد. اگر میخواهید توری خارجی با جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان و در عین حال با قیمت مناسب را تجربه کنید تور زمینی خارجی به نخجوان مناسب ترین گزینه برای شماست. در کنار اماکن دیدنی و زیبایی های گردشگری، آب و هوای بکر و طبیعت زیبای نخجوان نیز بر لذت سفر شما خواهند افزود.

از جمله جاذبه های گردشگری نخجوان می توان به غار اصحاب کهف، آرامگاه حضرت نوح، موزه حیدر علیف، کوه دوزداغ، مومنه خاتون و … اشاره کرد. داستان قرآنی اصحاب کهف برای همه مسلمانان و ما مردم ایران داستانی شناخته شده می باشد. در این داستان که به دلیل قرآنی بودن آن حقیقتی ثابت شده است عده ای به غار وارد و صدها سال در آن به خواب فرو می روند و سپس بیدار شده و با دنیایی متفاوت روبرو می شوند. در مستندات تاریخی برخی اماکن وجود دارند که محتمل بر غار اصحاب کهف بودن هستند اما محتمل ترین مکان همان غار اصحاب کهف نخجوان است. این غار به دلیل قرآنی بودن و تقدسی که میان مسلمانان دارد از جمله اماکن زیارتی این شهر محسوب می شود و در بازدید از آن بایستی حتما با رعایت احترام اقدام کرد. بر خلاف کشورهای خارجی غربی که اغلب افراد سفر به این کشورها را در سال نوی میلادی و ماه ژانویه ترجیح می دهند سفر به نخجوان در این ماه به دلیل سردی هوا مناسب نیست و بهترین فصول برای سفر به این شهر فصل های بهار و تابستان هستند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع تور زمینی خارجی شرکت خدمات مسافرتی تایسیز می توانید با شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل یا به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت این مجموعه اقدام نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.