پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

برنامه‌ ریزی یک تور زمستانی با قیمت مناسب در هیپوتریپ

 

اهل سفر که باشید، دیگر منتظر زمان خاصی برای سفررفتن نمی‌مانید؛ همیشه زمان سفر است و فقط باید مقصد را انتخاب کرد.

برخلاف چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کنند، زمستان فصل خانه‌نشینی نیست. در این فصل با توجه به علاقه‌مندی‌هایتان هم می‌توانید به جاهایی بروید که زمستان در آنها خانه کرده و قلمرو فرمانروایی زیبایی‌های این فصل را ببینید و هم این‌که به جاهایی بروید که در این موقع از سال زمستان هنوز پایش به آن‌جا نرسیده و هوا خنک است.

 

 

تورهای داخلی

بهار این روزها خودش را به زمستان جنوب ایران رسانده و هوا هوای دیدن کیش و قشم است.

کشتی یونانی در کیش

تور کیش

تور کیش ترکیب تفریح و خرید است. صبح‌ها در آرامش جزیره به ساحل مرجانی قدم می‌گذارید و اگر خوش‌شانس باشید چند تا از آن ماهی‌های تزئینی را هم در آب خواهید دید. بازدید از کشتی یونانی هنگام غروب آفتاب را از دست ندهید. دوچرخه‌سواری، جت‌اسکی و پارک دلفین‌ها تفریحات دیگری هستند که بین خریدها و بازدیدهای دیگر روزانه می‌توانید بگنجانید.

در صفحه‌ی تورهای هیپوتریپ روی تور کیش کلیک کنید تا گزینه‌های مختلف اقامت در کیش را با قیمت‌های گوناگون ببینید. با پر کردن اطلاعات‌تان می‌توانید در تور کیش ثبت‌نام کنید و حسابی خوش بگذرانید.

 

جزیره قشم

تور قشم

سفر با تور قشم ماجرایی متفاوت با کیش دارد؛ فضای قشم بومی‌تر و کمی خودمانی‌تر است.

یکی از جاهایی که حتما باید به آن سر بزنید غار خربس است که هزاران سال پیش از زیر آب بیرون آمده است و کنار روستایی به همین نام قرار گرفته که در حال حاضر از بین رفته است. دره‌ی ستاره‌ها هم مکان دیدنی دیگری است که در یونسکو هم به ثبت رسیده است. می‌توانید به شکلی برنامه‌ریزی کنید که این دو جاذبه را همراه با جزایر ناز در یک روز بازدید کنید چرا که هر سه محل نزدیک هم قرار گرفته‌اند.

اما اگر دل‌تان بخواهد در همین روزهای زمستانی یک تور پرهیجان خارجی را انتخاب کنید، هیپوتریپ چه گزینه‌هایی برایتان دارد؟

تورهای خارجی

 

استانبول

تور استانبول

برای کسانی که سرمایی نیستند تجربه‌ی سرما در هوایی شبیه به تهران خوشایند است. زمستان امسال می‌توانید با تور به استانبول بروید. یکی از خوبی‌های سفر با تور استانبول در این فصل، ارزان‌بودن قیمت تور و همین‌طور خلوتی خود شهر است؛ البته استانبول در هر فصلی از سال مسافر دارد ولی تعدادشان در زمستان کم‌تر است.

آثار باستانی و جاهای دیدنی شهر مانند خیابان استقلال، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و… را که دیدید، بروید سراغ ساندویچ‌های ارزان ماهی سر پل گالاتا و دلی از عزا دربیاورید. بازار ادویه هم همین نزدیکی‌هاست و شاید برایتان جالب باشد دیدن مغازه‌دارانی که فارسی حرف می‌زنند تا شما را به خرید ادویه ترغیب کنند. محله‌ی فنر را  هم که زمانی محل سکونت یونانی‌ها بوده از دست ندهید.

اما از تمام این‌ها که بگذریم، استانبول شهر کافه‌ها و خیابان‌های سنفگرش است. بفرمایید! باقلوا و قهوه حاضر است.

 

دبی

تور دبی

اما اگر دل‌تان می‌خواهد تور خارجی‌تان در کشوری با آب‌و‌هوای گرم‌تر باشد، اولین پیشنهاد ما دوبی است.

تورهای دوبی هیپوتریپ هم مانند همه‌ی تورهای دیگرش نمونه‌های زیادی برای انتخاب دارد که قیمت‌شان براساس درجه‌بندی (ستاره‌ها) هتل، خدمات و بلیط هواپیما متفاوت است.

بلندترین برج جهان (برج‌الخلیفه) را که دیدید، به پارک‌های آبی با تفریحات هیجا‌ن‌انگیز سر بزنید، چون در نوع خود نمونه‌ای بی‌همتا هستند. یکی از تجربه‌های جذابی که می‌توانید در دوبی داشته باشید این است که با قایق بین دیرا تا بردبی را بچرخید و با حال و هوای دوبی آشنا شوید. خرید در دوبی هم که محال است از قلم بیفتد.

 

کوالالامپور

تور کوالالامپور

یکی دیگر از تورهایی که می‌توانید از هیپوتریپ بخرید تور کوالالامپور یا همان سرزمین آسمان‌خراش‌هاست.

برج‌های دو قلوی پتروناس و برج منارا را که از نمادهای این شهرند، حتما در برنامه‌ی بازدیدتان بگذارید. می‌توانید در سفرتان به کوالالامپور از چایناتاون یا محله‌ی چینی‌ها بازدید کنید و هم خرید کنید و هم غذای چینی بخورید.

غار میمون‌ها هم همان‌طور که از اسمش پیداست پر از میمون‌هایی است که بیرون و داخل غار پراکنده‌اند و معبدی است قدیمی در این شهر.

 

اگر می‌خواهید انتخاب‌های بیشتری برای تورهای زمستانی ببینید، به صفحه‌ی تورهای هیپوتریپ بروید. جزئیات تور، اطلاعات شهر یا کشوری که قرار است به آن‌جا بروید -همراه با قیمت‌ها- در صفحه‌ی تورها نوشته شده است.

همه چیز برای راحتی و آسودگی خیال شما ترتیب داده شده است. در این تور زمستانی خوش می‌گذرانید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.