جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

 پر‌طرفدار‌ترین تورهای گردشگری نوروز کجاست؟

یکی از جنبه های مهم زندگی که همیشه شو و نشاط را وارد زندگی می‌کند سفر رفتن است. این تجدید قوای روحی در سال جدید برای بهتر کار کردن و کیفیت زندگی بهتر موثر باشد. تور‌های زیر را برای سفر نوروزی همراه آژانس مقتدر سیر بررسی کنید.

 

مالزی

نوروز امسال در سواحل لنکاوی با تور مالزی

در تور مالزی نوروز ۹۸ با طبیعتی باور نکردنی بکر و زیبا رو به رو هستیم درختان سر سبز در میان برج‌های زیبا جلو‌ای از شهری مدرن با زیبایی‌های طبیعی را پیش رو شما گذاشته است.
در آژانس مقتدر سیر انواع تور ترکیبی نوروزی به مقصد کوالالامپور، لنکاوی یا پنانگ برنامه‌ریزی شده است حتی برای کسانی که علاقه به سفر سنگاپور دارند نیز تور ترکیبی کولالامپور و سنگاپور نیز برنامه‌ریزی شده است.

استاندارد‌های هتل‌داری در مالزی بسیار بالا است و از اقامت در هتل‌های این کشور لذت می‌برید هتل‌‌ها همگی دارای صبحانه هستند و بسیاری از ۴ و ۵ ستاره‌های ساحلی دارای استخر‌ و اسپا نیز هستند.
تور‌ها با پرواز ماهان انجام شده و دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند برای تور‌‌های ترکیبی نیز خدمات ترنسفر و پرواز بین شهری هماهنگ شده است.
امکانات رفاهی زیادی آژانس برای گردشگران در نظر گرفته با کارشنان آژانس تماس بگیرید و  در مورد این تور‌های نوروزی اطلاعات کسب کنید.

 

سفر نوروزی به شرق دور با تور چین

تور چین نوروز ۹۸ مخصوص افراد ماجراجویی است که به دنبال کشف دنیای جدید هستند دیدن پکن، شانگهای و گانگجو خاطره‌ای بی نظیر از سفر به شرق دور است. آژانس مقتدر سیر با برنامه ریزی دقیق امکان دیدن این شهر‌ها به همراه شهر زیبای هانگزو را برای گردشگران فراهم کرده است.

تور های نوروزی چین را بررسی کنید معمولا این تور‌ها از یک هفته شروع شده و به صورت تک مقصدی تا سه مقصدی برنامه‌ریزی شده اند با توجه به سلیقه شخصی و بودجه سفر می‌توانید تور امسال عید را انتخاب کنید.
در تمامی تور ها گردشگران به همراه راهنمای فارسی زبان به گشت‌های شهری می روند و دیدنی‌های اصلی و هیجان انگیز شهر را می‌بینند. عید امسال عکس‌های یادگاری را بر روی دیوار چین یا با نمای برج‌های شانگهای بگیرید.
بهتر است هتل چهار یا پنج ستاره با دست رسی خوب رزرو کنید تا هم از غذاهای بین‌المللی رستوران‌های هتل استفاده کنید و هم به راحتی برای گشت شهری بروید و هزینه مضاعف حمل و نقل نداشته باشید.
تور‌ها با پرواز ماهان هستند که با ترنسفر فرودگاهی برنامه ریزی شده‌اند برای رزرو تور‌های نوروزی با نرخ پایه و داشتن زمان مناسب برای اخذ ویزای چین از همین حالا با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

روسیه

 

تور روسیه را در تعطیلات نوروز تجربه کنید

 تور روسیه نوروز ۹۸ انتخاب هیجان انگیزی برای دوست داران فرهنگ و هنر روس است. هم نرخ تور‌ها بسیار مناسب و ارزان است و هم از سرمای شدید کاسته شده و اگر از آن دسته افراد با زوق سفر باشید حسابی خوش می‌گذرد.
بهمیدان سرخ بروید و از کلیسای سنت باستیل زیبا دیدن کنید کاخ کرملین هم برای گردشگرانبسیار جالب توجه است. اگر فرصتی بود از کلیسای جامع مسیح منجی نیز دیدن کنید در فضای کلیسا مدهوش زیبایی می‌شوید و حسی شاعرانه خواهید داشت.
انواع تور‌های روسیه با پرواز ماهان برنامه ریزی می‌شوند و با ترنسفر‌های آژانس به هتل محل اقامت خود می‌رسید. در انتخاب هتل سخت گیر باشید و هتل چهار ستاره یا پنج ستاره رزرو کنید تا از روز‌های اقامت در کشور تزار‌ها بهترین خاطره را بسازید.  تمام هتل‌ها  با صبحانه به شما پیشنهاد  شده تا روزتان را با صبحانه‌های بی‌نظیر روسی آغاز کنید.
برای رزرو سفر در عید نوروز  عزیزانتان را با خود همراه کنید و با کارشناسان آژانس تماس بگیرید.

 

سفر نوروزی به کشور همسایه با تور باکو

تور باکو نوروز ۹۸ بسیار پر طرفدار است و بسیاری از هموطنان آذری زبان مشتاق این سفر هستند چون هم مشکل زبان ندارند و هم اینکه مردم باکو خود را دوست و همسایه ما میدانند و حس برادری به مردم ایران دارند.
غذاها و فرهنگشان بسیار به ما نزدیک است و نوروز را جشن می‌گیرند. درنوروز باکو بسیار زیبا و دیدنی می‌شود و برای سفر خانواده های ایرانی بسیار انتخاب خوبی است.
باکو در سال های اخیر پیشرفت‌هی خوبی داشته و هتل های لوکس و با کیفتی دارد با توجه به سلیقه شخصی با مشاوره کارشناسان آژانس مقتدر سیر هتل مناسب خود را انتخاب کنید و در عید نوروز به باکو سفر کنید.

سفر‌ها با پرواز‌های چارتر ایران ایر اجرا می‌شود و همه گردشگران به همراه ترنسفر‌های آژانس مقتدر سیر به هتل‌ زیبای خود می‌رسند.

به همراه خانواده به دیدن کاخ شیروان شاه و برج دختر بروید و از تاریخ این مردم دوست داشتنی نیز با خبر شوید.
سفر به آذربایجان در نوروز امسال یکی از به صرفه‌ترین سفر‌های خانوادگی است همه را با خود همراه کنید و به باکو سفر کنید.

 

هند

 

نوروز ۹۸ در مثلث طلایی با تور هند

به همراه بهترین همراه زندگیتان امسال نوروز را برای دیدن و گشتن در کشور هزار ادیان هند سفر کنید.
تور های نوروزی هند به سه شهری که به مثلث طلایی معروف هستند برنامه‌ریزی می‌شوند. گردشگران با پرواز ماهان و یا ایران ایر در فرودگاه دهلی فرود می‌آیند، از فرودگاه با ترنسفر‌های آژانس به هتل‌زیبای خود می‌رسید.
روز‌های سفر برای اقامت در شهر‌های دهلی آگرا و جیپور تقسیم‌بندی شده و در تمام این شهر‌ها دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستید.  برای دیدن دروازه هند و معبد هند و در دهلی می‌روید و از قلعه آگرا و تاج محل در شهر آگرا دیدن می‌کنید و در نهایت سه شب در جیپور می مانید و قلعه زیبای صورتی را می بینید.
حتما هتل های چهار و پنج ستاره خوب را انتخاب کنید تا از کیفیت خدمات راضی باشید و سفر حسابی خوش بگذرد با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور هند نوروز ۹۸ را هرچه زود‌تر رزروکنید.

 

منبع : ویرلن

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.