پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین قطارهای تهران شیراز کدامند؟

سفر با قطار همیشه یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها می باشد که باعث میشود به شیوه ای کاملا امن و با قیمت ارزان مسافت های کوتاه و طولانی مبدا تا مقصد را با آن طی کرد. در چند سال اخیر قطارهای ناوگان ریلی کشورمان با تغییر و تحول زیادی مواجه شده اند و در حال حاضر قطارهای بسیار لوکس و مجهز را می توان در مسیرهای مختلف از قبیل تهران شیراز و بالعکس مشاهده نمود. سایت خرید بلیط قطار رسپینا۲۴ در ادامه به معرفی بهترین و لوکس ترین قطارهای تهران شیراز اشاره داشته و امکانات آنها را بررسی خواهد نمود.

بلیط قطار تهران شیراز نور

یکی از بهترین و لوکس ترین قطارهایی که می توان برای طی کردن مسیر طولانی تهران تا شیراز انتخاب نمود، قطار نور می باشد. اگر برای خرید بلیط قطار تهران شیراز اینجا کلیک کنید، مشاهده خواهید کرد که این قطارها هر روز در این مسیر تردد دارند. قطار ۴ ستاره نور بر اساس استانداردهای بین المللی راه آهن UIC طراحی شده و در رقابت با قطارهای شناخته شده اروپایی می باشند. قطارهای نورالرضا کوپه ای ۴ تخته بوده و هر قطار ۵۴ واگن دارد که ۵ واگن آن رستوران می باشد. قطارهای نور به سیستم ترمز آلمانی KNORR مجهز بوده و سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می باشد و به دلیل بدنه دو جداره واگن ها، کوپه های کاملا ساکت و آرامی دارند.

بلیط قطار شیراز

بلیط قطار شیراز تهران غدیر

کافیست در اینجا کلیک نمایید تا لیست متنوع بلیط قطار شیراز تهران را مشاهده کنید و نام قطار غدیر را در قطارهای موجود در این مسیر ببینید. این قطار که در گروه قطارهای ۴ ستاره کوپه ای قرار دارد، دارای کوپه های ۴ تخته بوده و یکی از مجهز ترین گزینه ها برای طی کردن این مسیر به شمار می رود. قطار غدیر متعلق به شرکت ریلی ریل ترابر سبا بوده که از سال ۱۳۸۸ به ناوگان ریلی کشورمان پیوسته است. قطارهای غدیر سرعت بسیار بالایی داشته و به سیستم ترمز Anti skid مجهز می باشند و مسائل امنیتی و برق آنها به صورت مداوم با سیستم مانیتورینگ بررسی می گردد. با انتخاب این قطار برای سفر از شیراز با تهران امکاناتی به شرح زیر برایتان فراهم میشود:

* دکوراسیون داخلی با هارمونی رنگ آرامش بخش در کوپه ها

* سرو غذاهای با کیفیت و عالی به صورت گرم

* سرو انواع نوشیدنی های با کیفیت گرم و سرد به همراه تنقلات

* سیستم تهویه مطبوع هوا با قابلیت تنظیم دما توسط مسافر

* سیستم عطرافشان در داخل واگن

* پذیرایی و ارائه ی خدمات شایسته توسط مهمانداران و نیروهای متخصص و حرفه ای

* سیستم صوتی و تصویری و سرگرمی و نمایش فیلم و پخش موسیقی طبق خواسته ی مسافر

* نگهداری غذا و مواد خوراکی در هر واگن به صورت مستقل

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با سیستم نظافت اتوماتیک

بلیط قطار شیراز تهران امید

از دیگر انتخاب های بسیار مناسبی که می توان برای طی کردن مسیر شیراز تهران انتخاب کرد، قطار ۴ ستاره امید می باشد. قطار امید همان قطار پلور سبز می باشد که از بهترین استانداردهای روز دنیا بهره مند است. این قطارها کوپه ای ۴ تخته بوده و با انتخاب آن برای خرید بلیط قطار شیراز تهران می توان در شرایط بسیار عالی و در فضایی بدون سر و صدا تا رسیدن به مقصد استراحت نمود. این قطار امکانات متعددی را برای مسافران ارائه می دهد که برخی از آنها عبارتند از: سرویس خواب تمیز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، پذیرایی میان وعده رایگان، توزیع روزنامه در روزهای غیر تعطیل، کتابخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

بلیط قطار شیراز - سریر

بلیط قطار تهران شیراز سریر

جدیدترین قطار لوکس رجا که از سال ۱۳۸۸ به ناوگان ریلی کشورمان افزوده شده است، قطار سریر می باشد. قطار سریر شیراز شرایط بسیار خوبی را برای طی کردن مسیر طولانی شیراز تهران فراهم نموده و یک روز در میان در این مسیر تردد دارد. با انتخاب و خرید بلیط قطار سریر از امکاناتی مانند آب معدنی رایگان، دمپایی هتلی، سیستم صوتی و تصویری با کیفیت، کوپه هایی با پنجره دوجداره، پک بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره مند خواهید شد. نکته بسیار مهم برای انتخاب این قطار این است که قیمت بلیط قطار شیراز تهران سریر گران تر از قطار نور می باشد که دلیل این تفاوت قیمت در نوع امکانات و شرایط موجود در کوپه ها است.

خرید اینترنتی بلیط قطار تهران شیراز

با توجه به تنوع بالایی که در قطارهای این مسیر وجود دارد و تفاوت هایی که در قیمت و همچنین نوع امکانات آنها به چشم میخورد، بهترین و هوشمندانه ترین شیوه برای خرید بلیط، خریدهای اینترنتی می باشد. با خرید اینترنتی بلیط قطار در این مسیر می توان شرایط و قیمت هر یک از قطارها را در ساعات و روزهای مختلف هفته با هم مقایسه و در نهایت بهترین و ارزان ترین گزینه را خریداری نمود. همچنین لازم به ذکر است که با رزرو آنلاین بلیط قطار می توان در صورت لزوم در کمترین زمان نسبت به استرداد بلیط اقدام نمود و در صورت مواجه شدن با خطا و سوال در حین خرید، با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت مورد نظر تماس گرفت.

خرید بلیط قطار رسپینا۲۴

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که در خرید اینترنتی بلیط قطار تهران شیراز یا هر مسیر دیگر باید مد نظر قرار داد، انتخاب سایت هایی می باشد که تمام قطارهای شرکت های ریلی از قبیل رجا، فدک و سفیر را پوشش دهند. با این انتخاب شانس بیشتری برای انتخاب قطارهای مجهز با قیمت ارزان خواهید داشت. رسپینا۲۴ یکی از معتبرترین سایت ها در این زمینه می باشد که نه تنها امکان رزرو آنلاین بلیط قطار داخلی و خارجی را از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios فراهم نموده است، بلکه فرصت خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی را نیز ارائه داده است. تمام خدمات ارائه شده توسط این مجموعه از امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته و استرداد آنلاین نیز برخوردار می باشند. با رسپینا۲۴ روی زمین نمی مانید…

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 13, میانگین امتیاز: 3,15 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.