جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

۵ برند برتر فرش ماشینی

فرش - Carpet - برند برتر فرش ماشینی

فرش یکی عنصرهای اصلی در دکوراسیون منازل ایرانی است. پیش از خرید فرش ماشینی باید دقت و تحقیقات لازم را انجام دهید؛ زیرا درست است که تنوع و تعدد برندها و محصولات مختلف، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد، اما از سوی دیگر انتخاب محصولی مطمئن از مراکز معتبر که در کنار قیمت مناسب، کیفیت و دوام کافی را داشته باشد، کمی سخت خواهد شد. این کار زمانی سخت‌تر می‌شود که شما قصد خرید فرش کودک را نیز داشته باشید؛ زیرا در کنار ویژگی‌های بالا، باید مواردی چون عدم حساسیت‌زا بودن و مقاومت در برابر شستشو را نیز در نظر داشته باشید.

به دلیل همین اهمیت تصمیم گرفتیم تا برترین برندهای فرش ماشینی را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

  1. فرش شاهکار مشهد

برترین برند فرش ماشینی، فرش شاهکار مشهد است که شما نیز قطعا نام آن‌ها را شنیده‌اید. شاهکار مشهد به دلیل تنوع بالای محصولات و رنگ‌بندی‌های منحصربه‌فرد توانسته نظر تمامی افراد، با سلایق متفاوت را به خود جلب کند. از جمله این محصولات می‌توان به فرش ماشینی سنتی ، فرش مدرن، فرش لاکچری و فرش کودک اشاره کرد.

این مجموعه با چند دهه تلاش در راستای جلب رضایت مشتریان، تا به امروز در صنعت فرش خوش درخشیده و توانسته خدمات بی‌نظیری را به خریداران محترم ارائه نماید. از جمله این خدمات می‌توان به خرید قسطی فرش ماشینی، بدون نیاز به پیش‌پرداخت و کارمزد برای تمامی اشخاص و برخی ارگان‌ها ونهادهای معتبر کشور مانند دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و پرسنل و بازنشستگان نهادهای متعددی که لیست آن‌ها به طور کامل در سایت شاهکار مشهد ذکر شده، اشاره کرد.

فرش شاهکار مشهد

علاوه بر این مزیت، در هنگام خرید به شما کارت اعتباری تعلق می‌گیرد که می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن استفاده کنید. شاید شما هم دغدغه‌ی حمل و یا شستشوی فرش را داشته باشید. این دغدغه از چشم متخصصین شاهکار دور نمانده و به همین دلیل حمل فرش تا درب واحد برای شما رایگان خواهد بود و یک بن شستشوی رایگان از سمت مجموعه به شما تقدیم خواهد شد.

نمونه‌ای از خدمات شاهکار مشهد عبارتند از:

  • حمل رایگان فرش تا درب واحد
  • اعطای بن شستشوی رایگان
  • خرید اقساطی فرش بدون نیاز به پیش‌پرداخت و کارمزد برای تمامی افراد
  • ۱۵% تخفیف در روز تولد
  • کارت هدیه اعتباری
  • شرکت در قرعه‌کشی
  • و ….

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فرش شاهکار مشهد به نشانی www.shahkarmashhad.com مراجعه نمایید و از جدیدترین محصولات و مدل‌ها دیدن فرمایید.

تلفن : ۰۲۱-۴۸۰۶۸

آدرس: خیابان ستارخان – جنب بازار سنتی و پل یادگار امام (ره) – پلاک ۵۵۵

  1. قیطران

فرش قیطران با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید فرش، در این لیست قرار می‌گیرد. محصولات این مجموعه دارای کیفیت مناسب و تنوع بالایی است که خیال شما را از بابت خرید راحت می‌کند.

فرش قیطران دارای یکی از بزرگترین واحدهای طراحی فرش می‌باشد و به همین واسطه توانسته طرح‌هاو رنگ‌های متنوعی را در اختیار خریداران عزیز قرار دهد. کیفیت مواد اولیه‌ی استفاده شده در محصولات قیطران دارای بالاترین استانداردهای ملی و بین‌المللی است و توانسته با فرش‌های خود زینت‌بخش منازل شما باشد.

فرش قیطران

در فرش قیطران می‌توانید انواع فرش ۷۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه را پیدا کنید و برای بخش‌های مختلف خانه مانند آشپزخانه، پذیرایی، اتاق کودک و راهرو از انواع مختلف فرش استفاده نمایید. از جمله معروف‌ترین کلکسیون های قیطران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرزاد
  • گلستان
  • شکوفه
  • یاسمن
  • فرشته
  • زهره
  • شیوا
  • و ….
  1. گروه ستاره کویر یزد

یکی دیگر از برندهای مطرح فرش، گروه ستاره کویر یزد می‌باشد که کلکسیون‌های متفاوتی را برای خریداران عزیز فراهم آورده است. این گروه نمایندگی‌های متفاوتی در ایران دارد که خرید را برای شما ساده‌تر می‌کند. لیست برخی از شهرهایی که ستاره کویر یزد در آن‌ها نمایندگی دارد، در ادامه آمده است:

  • تهران
  • اصفهان
  • البرز
  • فارس
  • قم
  • کرمان
  • یزد
  • همدان
  • و ….

فرش ستاره کویر یزد

جالب است بدانید که این مجموعه ابداع‌کننده اولین نسل از فرش‌های دست‌باف گونه است. در رابطه با این نوع فرش باید بگوییم که این مدل از ‌فرش‌های ماشینی بیشترین شباهت را به فرش‌های دست‌باف دارند و شما با قیمتی بسیار مناسب می‌توانید از زیبایی و کیفیت بالا لذت ببرید.

ستاره کویر یزد دارنده‌ی گواهی‌نامه مدیریت تضمین کیفیت، لیسانس درالون آلمان، نشان واندویل اهدایی از وزیر اقتصاد بلژیک می باشد.

  1. خاطره کاشان

خاطره کاشان یکی از مجموعه‌هایی است که در تولید و عرضه فرش ماشینی به خوبی عمل کرده است. کیفیت مواد اولیه و نوآوری در طراحی و رنگ باعث شده تا خاطره کاشان در لیست برترین برندهای فرش ماشینی قرار بگیرد.

نخ‌های استفاده شده در محصولات خاطره کاشان

نخ‌های استفاده شده در محصولات خاطره کاشان تماما توسط واحد ریسندگی خودشان تولید شده و به همین دلیل نه تنها خیال شما از بابت کیفیت آسوده خواهد بود، بلکه به دلیل حذف واسطه‌ها، محصولات نهایی با قیمت مناسب‌تری در بازار عرضه می‌شوند.

این شرکت قادر به تولید انواع نخ اکرلیک و تولید فرش‌های ماشینی  ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با ظرفیت تولید سالیانه ۵۷۶.۰۰۰ متر مربع می‌باشد و به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ به عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان برگزیده شد.

  1. فرش فرهی

این مجموعه از سال‌ها پیش پا به عرصه‌ی تولید و عرضه‌ی فرش گذاشته و با بهره‌گیری از فناوری ‌های نوین، فرش‌هایی با دوام بالا به بازار عرضه کرده است. این مجموعه با شعار صداقت، سخت‌کوشی و کارایی، گام‌هایی در صنعت فرش برداشته است.

فرش فرهی

فرش فرهی دارای فرش‌هایی در رنگ‌ها و ابعاد متنوع است و خرید را برای شما بسیار ساده‌تر کرده است. انواع فرش‌های مدرن، کلاسیک، سجاده‌ای وتابلو فرش را می‌توانید در این مجموعه مشاهده کنید و از میان طرح‌های مختلف و با کیفیت، فرش موردنیاز خود را خریداری فرمایید.

گروه فرش فرهی در سال ۱۳۶۸ یکی از ۳ شرکت پیشرو  در صنعت فرش ماشینی در بازار داخلی بوده و حتی در بازارهای خارج از ایران نیز حضوری فعالی دارد.

 

جمع‌بندی از بهترین برندهای فرش ماشینی

علاوه بر موارد فوق شرکت‌ها و مجموعه‌های دیگری در این حیطه فعالیت دارند، اما تمامی مرکزها از اعتبار بالایی برخوردار نیستند. فرش نیز جزو وسایلی است که معمولا چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه‌ی افراد نمی‌توانند به صورت سالانه فرش جدید خریداری کنند. به همین دلیل در هنگام خرید باید دقت بیشتری را به‌کار بگیرید تا در کنار زیبایی، کارایی لازم را نیز داشته باشید.

مراکز معتبر تنها به دنبال فروش محصول خود نیستند بلکه هدف آن‌ها ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان است. از جمله این مراکز فرش شاهکار مشهد است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیتی چون فرش ماشینی کودک ، فرش سنتی و … توانسته خرسندی مشتریان را به‌دست آورد. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.