جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

انواع ناخن مصنوعی بی رنگ و چگونگی استفاده

ناخن مصنوعی جزو لوازم آرایشی و اکسسوری پر مصرف در بین خانم‌ها و دختران است؛ چون زیبایی ناخن برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و بر این اساس از انواع ناخن مصنوعی بی رنگ استفاده می‌کنند. از طرفی چون به دلیل شغل و خانه داری خانم‌ها، ناخن‌های طبیعی آسیب پذیرند و دچار شکستگی یا ترک خوردگی می‌شوند به همین خاطر خانم‌ها با خرید ناخن مصنوعی از الانزا ، آن را برای زیباسازی انگشتان دست خود استفاده می‌کنند. انواع ناخن مصنوعی بی رنگ بهترین انتخاب برای بانوان بوده زیرا با به کار بردن آن می‌توانند لاک ناخن مورد علاقه‌ای را که دوست دارند بر روی این ناخن‌های مصنوعی بکشند. ناخن مصنوعی بدون رنگ انواع متفاوتی دارند که مهمترین آنها کوتاه، بلند، نوک گرد یا نوک تیز می‌باشد و در ضمن از لحاظ جنس نیز با هم متفاوت هستند.

انواع ناخن مصنوعی بی رنگ

جنس آن‌ها از نوع سیلیکونی، ژله‌ای و پلاستیکی یا کریستالی است که متناسب با کیفیت و جنسی که دارند قیمت متفاوتی خواهند داشت. ناخن مصنوعی بی‌رنگ نسبت به سایر مدل‌های زیبایی ناخن مثل کاشت ناخن که در بازار وجود دارند دارای مزیت‌های زیادی هستند که آنها را بیان می‌کنیم.

  • بی رنگ بودن این ناخن این امکان را به بانوان می‌دهد که لاک دلخواه خود را با توجه به نوع آرایش و لباسی که دارند انتخاب کنند و یک ست عالی را به وجود بیاورند. هر رنگی از لاک ناخن الانزا را که بخواهند بر روی آن می‌کشند و محدودیتی در این باره ندارند.
  • یکی از راه‌های که برای آرایش ناخن انجام می‌شود کاشت ناخن است که خانم‌ها علاقه وافری به آن دارند. در برخی از مواقع به دلایل مختلفی نوع کشت ناخن درست انجام نمی‌شود و فرد مجبور است برای ترمیم، چندین بار به آرایشگاه مراجعه کند. اما با استفاده از ناخن مصنوعی دیگر نیازی نیست به ترمیم بپردازند.
  • برخی از خانم‌ها به دلایل مختلفی دوست ندارند با ناخن‌های کاشته شده یا مصنوعی رنگی در جامعه حضور یابند به همین جهت بهترین انتخاب برای این بانوان استفاده از انواع ناخن مصنوعی بی رنگ است که هر موقع دوست دارند به کار ببرند و در مواقع لزوم آنها را جدا کنند.
  • هزینه کمی که بابت خرید این کالا پرداخت می‌شود بسیار ناچیز است؛ از این رو خرید این کالا مورد استقبال زیاد خانم‌ها قرار گرفته است. با توجه به این که هزینه کاشت ناخن سرسام آور بوده اغلب دوست دارند با هزینه کمتری انواع ناخن‌ مصنوعی بی رنگ را خریداری کنند.
  • سلامت جسمی انگشتان در این مورد بهتر رعایت می‌شود؛ اما در هنگام کاشت ناخن، انگشتان قرمز شده یا تاول می‌زنند. علاوه بر تمامی این موضوعات ممکن است قارچ در زیر ناخن کاشت شده به وجود بیاید و سلامت فرد را به خطر بیاندازد.

چگونگی استفاده از انواع ناخن مصنوعی بی رنگ

چگونگی استفاده از انواع ناخن مصنوعی بی رنگ

ناخن ساده و بی رنگ این امکان را می‌دهد که هر نوع دیزاین و آرایش ناخنی که فرد دوست دارد را اجرا کند. چگونگی استفاده از انواع ناخن مصنوعی بی رنگ بسیار ساده بوده و نیاز به یادگیری آن چنانی نیست. برای این کار باید مراحلی را انجام دهید که بیان می‌کنیم.

  • تمیز کردن ناخن از هر نوع لاک یا آرایشی که دارد و شستن ناخن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در ظرافت کار نقش دارد.
  • انتخاب سایز مناسب با ناخن شما نیز اهمیت دارد زیرا در غیر این صورت زیبایی خود را به طور کامل نشان نمی‌دهد.
  • بسته ناخن مصنوعی را باز می‌کنید و سایزها را به درستی انتخاب می‌کنید داشتن چسب ناخن را از یاد نبرید.
  • یک قطره چسب ناخن را بر روی میانه ناخن قرار دهید و یک قطره دیگر آن را در وسط ناخن مصنوعی بریزید.
  • ناخن را به درستی در جای خود قرار دهید و به مدت ۱۰ الی ۲۰ ثانیه ناخن را فشار دهید تا بچسبد.

این موضوع را به یاد داشته باشید که حتما از چسب ناخن استفاده کنید. به کار بردن چسب قطره یا مایع کیفیت کار را پایین می‌آورند. در برخی از مواقع چسب قطره‌ای باعث می‌شود نتوانید ناخن را به درستی جدا کنید و با درد و زخم همراه است.

آیا استفاده از ناخن مصنوعی بی رنگ مضر است؟

حتماً تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که آیا استفاده از انواع ناخن مصنوعی بی رنگ مضر است یا نه؟
ناخن مصنوعی دقیقاً به خاطر این استفاده می‌شود که ضرری برای فرد ندارد و این موضوع اهمیت به کار بردن انواع ناخن مصنوعی بی رنگ را افزایش می‌دهد. اما به یاد داشته باشید که ناخن مصنوعی را نباید به صورت طولانی مدت بر روی ناخن نگه‌داشت زیرا ناخن زیری وقتی رشد می‌کند نیاز به هوا و اکسیژن دارد به همین سبب موجب رشد باکتری می‌شود. بنابراین استفاده درست و به جای این ناخن هیچ مورد یا بیماری را به همراه ندارد.

لاک ناخن

یکی از مهمترین وسیله‌ای که برای زیباسازی ناخن در کنار ناخن‌های مصنوعی به کار می‌روند لاک ناخن هستند. این محصول زیبایی، در رنگ‌های متفاوتی هستند که تنوع بالای رنگی آن به هزاران نوع می‌رسد. مدل‌های متفاوتی از این مجموعه وجود دارند که برخی از آنها مانند لاک‌های نمازی بعد از خشک شدن به راحتی پاک می‌شوند و برخی از آنها برای پاک شدن به استون نیاز دارند. مدل‌های فانتزی و زیبایی که در این نوع محصولات دیده می‌شوند بهترین گزینه برای کشیدن بر روی انواع ناخن‌های مصنوعی می‌باشد. بهتر است محصولی را انتخاب کنید که دارای مواد شیمیایی مثل سرب نباشد.

آیا استفاده از ناخن مصنوعی بی رنگ مضر است؟

قیمت خرید انواع ناخن مصنوعی بی رنگ

همانطور که در قسمت‌های پیشین نیز به این موضوع اشاره کردیم که هر کدام از ناخن‌های مصنوعی دارای مدل‌های متفاوتی هستند که بر اساس میزان کیفیت، مقاومت، نوع جنسی که دارند با قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رسد. قیمت خرید انواع ناخن مصنوعی بی رنگ در سایت‌های اینترنتی که به طور مستقیم کالا را به مشتری ارائه می‌دهند طبیعتاً ارزان‌تر خواهد بود. برای این که با بهترین قیمت این کالا را خریداری نمایید از سایت‌های اینترنتی غافل نشوید.

خرید انواع لاک و ناخن‌های مصنوعی بی رنگ از الانزا

برای خرید لاک ناخن و ناخن مصنوعی به فروشگاه اینترنتی الانزا نیز سری بزنید تا با انواع متفاوتی از این کالا آشنا شوید. این کالا با بهترین برند دنیا در این سایت به نمایش گذاشته شده است. تضمین در کیفیت، قبول ارجاع محصول، قیمت مناسب و داشتن بسته بندی‌های مناسب از جمله خدماتی بوده که این سایت به مشتریان خود ارائه می‌کند. برای ارتباط با این سایت می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. https://elanza.com ارتباط گیری آسان و ۲۴ ساعته با این لینک امکان پذیر است تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت(۰۲۱۹۱۰۰۸۲۹۲) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید.

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: ۱۹۶۹۷۵۴۸۶۴

ایمیل ارتباطی:

cs@elanza.com

اینستاگرام الانزا:

https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا:

https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا:

https://www.aparat.com/Elanzacom

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 22, میانگین امتیاز: 4,36 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.